Energie

Companiile de furnizare ale Grupului PPC în România fuzionează

În data de 31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte din Grupul PPC în România, au fuzionat. Unificarea companiilor de furnizare într-o singură entitate legală marchează un pas strategic pentru optimizarea activității de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale, reducerea complexității administrative și îmbunătățirea experienței clienților.

PPC Energie va asigura în continuare pentru clienții săi servicii de furnizare cu valoare adăugată, cu accent pe accesibilitate și suport personalizat.

Ca urmare a fuziunii, contractele de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia vor fi gestionate în continuare de către PPC Energie, fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași. Totodată, produsele și serviciile de care clienții beneficiază în prezent vor fi asigurate în continuare, conform condițiilor contractuale sau prevederilor legale în vigoare.

Clienții PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.roa aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicației mobile myPPC, disponibilă în mod gratuit în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente energetic.

Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC.

Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Pentru asistență, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.

 

Articole recente

Ministrul Economiei: În viteza asta printre”pachete de măsuri” nu trebuie să îi sufocăm pe cei de la care vrem să strângem taxe

Cei de la care vrem să strângem taxe nu trebuie sufocaţi şi nu trebuie să…

35 de minute ago

Rusia respinge desfăşurarea de trupe ale NATO în #Ucraina după un posibil armistiţiu

Rusia respinge categoric desfăşurarea de trupe ale NATO în Ucraina după o posibilă încetare a…

37 de minute ago

Ce au spus liderii europeni la întâlnirea cu Trump

Secretarul general al NATO spune că oferta lui Trump privind garanțiile de securitate este o…

41 de minute ago

Trump are o întâlnire multilaterală cu liderii europeni – video – live test

O delegație de lideri europeni, într-un efort coordonat de sprijinire a Kievului, se află la…

o oră ago

Nazare: 460.000 de firme inactive, azi, în România; trebuie să punem ordine în modul în care tratăm aceste companii

Combaterea evaziunii fiscale nu poate fi discutată serios fără să fie tratată situaţia firmelor inactive…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More