Update articol:

COMUNICAT cu privire la inițierea procedurii de preselecție a auditorului financiar conform Normei A.S.F. nr. 13/2019, în vederea numirii de către Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor a auditorului financiar și a duratei contractului de audit financiar

Consiliul de Administrație al Infinity Capital Investments S.A. a hotărât inițierea procedurii de selecție a auditorului financiar, în vederea numirii de către Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor a auditorului financiar pentru anii financiari 2027 – 2028.

Procedura de selecție este realizată de către Consiliul de Administrație.

Firmele de audit avizate în baza prevederilor legale în vigoare, care desfășoară activități de audit financiar la entitățile autorizate, reglementate și supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F.) – Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare, interesate să participe la procesul de selecție sunt invitate să prezinte oferta tehnică și oferta financiară.

Ofertele pot fi depuse până la data de 15.01.2026, orele 17:00, pe adresa de e-mail public@infinitycapital.ro sau prin poștă la sediul Societății din București, str. Daniel Danielopolu nr. 2, etaj 4, Sector 1, cod poștal 014134.

Persoana de contact: Emanuel Ștefan (emanuel.stefan@infinitycapital.ro).

Oferta tehnică va conține cel puțin următoarele informații si documente:

·    Descrierea experienței în industrie care acoperă o perioadă de minimum 4 ani și prezentarea clienților relevanți;

·    Prezentarea partenerului-cheie de audit și experiența relevantă a acestuia;

·    Descrierea planificării detaliate a angajamentului;

·    Descrierea planificării succesiunii și măsuri pentru asigurarea continuității personalului pe toată perioada desfășurării angajamentului (pentru exercițiile financiare 2027 – 2028);

·    Prezentarea înțelegerii activităților Infinity Capital Investments S.A. („Societatea”) și riscurilor afacerii;

·    Descrierea proceselor interne ale auditorului menite să asigure furnizarea de servicii de audit personalizate, receptive și aliniate la nevoile specifice ale Societății, măsurarea performanțelor și îmbunătățirea continuă;

·    Descrierea modului de colaborare al auditorului cu Comitetul de Audit;

·    Descrierea modului în care auditorul va folosi tehnologia pentru furnizarea serviciilor;

·    Descrierea procesului de tranziție de audit;

·    Descrierea experienței anterioare în ceea ce privește tranzițiile de audit ale companiilor similare;

·    Descrierea proceselor interne utilizate pentru asigurarea calității;

·    Descrierea abordării auditorului pentru rezolvarea aspectelor de contabilitate și de raportare financiară;

·    Descrierea practicii interne pentru asigurarea respectării cerințelor de independență și a lipsei de conflicte de interese;

·    Descrierea serviciilor care pot fi considerate în mod rezonabil că nu încalcă principiul independenței și planul propus în gestionarea acestora (i.e. serviciile non-audit).

– document eliberat de către A.S.P.A.A.S. care să ateste înregistrarea firmei de audit în Registrul public electronic al auditorilor financiari și firmelor de audit, publicat de A.S.P.A.A.S.;

– document eliberat de către C.A.F.R. care să ateste calitatea de membru al Camerei Auditorilor Financiari din România;

– certificat constatator emis de către Oficiul National al Registrului Comerțului, cu starea la zi a persoanei juridice, în original;

– document eliberat de către A.S.P.A.A.S./C.A.F.R. care să cuprindă referiri la ultima inspecție efectuată, după caz;

– contract de asigurare de răspundere civilă profesională, valabil la data depunerii documentației, în copie;

– cazier judiciar și cazier fiscal (pentru firma de audit și partenerul cheie de audit), în original;

– pentru partenerul-cheie de audit/personalul cheie al echipei de audit, inclusiv specialiști: curriculum vitae, semnat și datat, document prin care se atestă calitatea de auditor financiar înregistrat în Registrul public electronic al auditorilor financiari activi, (acolo unde este cazul), declarație pe propria răspundere, sub semnătura olografă din care să rezulte faptul că nu a fost sancționat disciplinar printr-o decizie rămasă definitivă în ultimii 3 ani de către autoritățile competente care supraveghează activitatea auditorului, precum și o declarație completată din care să rezulte faptul că nu se află într-o situație de incompatibilitate ori conflict de interese prevăzută de legislația în vigoare (anexa nr. 1 la Norma nr. 13/2019 consolidată);

– declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al firmei de audit, sub semnătura olografă din care să rezulte faptul că firma de audit nu a fost sancționată disciplinar printr-o decizie rămasă definitivă în ultimii 3 ani de către autoritățile competente care supraveghează activitatea acestora, dar și că nu a fost sancționată de către autoritățile române sau străine din domeniul financiar cu interdicția de a desfășura activități în sistemul financiar-bancar ori cu interdicția temporară de a desfășura astfel de activități în ultimii 10 ani;

– declarație pe propria răspundere, sub semnătura olografă a reprezentantului legal, din care sa rezulte faptul că firma de audit nu se află într-o situație de incompatibilitate ori conflict de interese prevăzută de legislația în vigoare (anexa nr. 2 la Norma nr. 13/2019 consolidată);

– minim 2 scrisori de recomandare emise de entități de interes public;

– chestionar completat în forma prezentată în anexa nr. 4 la Norma nr. 13/2019 consolidată;

– draft contract audit financiar;

 

Oferta financiară va conține:

– contravaloarea prestării serviciului de audit pentru Situațiile financiare individuale întocmite în conformitate cu Standardele Internaționale de Raportare Financiara (IFRS)/Norma nr. 39/2015 pentru anii financiari 2027-2028, inclusiv verificarea conformării cu cerințele Formatului Unic European de Raportare („ESEF”);

– contravaloarea prestării serviciului de audit pentru Situațiile financiare consolidate întocmite în conformitate cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)/Norma nr. 39/2015 pentru anii financiari 2027-2028; inclusiv verificarea conformării cu cerințele Formatului Unic European de Raportare („ESEF”);

– Prețul contractului de audit se va stabili în moneda agreată între părți (LEI/EURO) pentru fiecare an financiar în parte și pentru fiecare set de situații financiare (individual și consolidat).

Comitetul de Audit va analiza ofertele depuse în funcție de criteriile profesionale necesare și va selecta cea mai bună ofertă. Oferta selectată va fi recomandată Consiliului de Administrație al Societății spre nominalizare, urmând ca numirea să fie supusă aprobării de către Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor (A.G.O.A.) Infinity Capital Investments S.A.

Toate întrebările și cererile de informații suplimentare pot fi adresate domnului Emanuel Ștefan – Director Economic la adresa de email: emanuel.stefan@infinitycapital.ro

Sorin-Iulian Cioacă
Președinte – Director General

Mirela Dănescu
Ofițer de Conformitate