Burse/Investitii

Conducerea Electrica a aprobat un proces de reorganizare a structurii de personal; Numărul de posturi scade de la 120 la 85, iar posturile de conducere se reduc cu 25%

Conducerea Electrica a aprobat un proces de reorganizare a structurii de personal, potrivit unui raport transmis Bursei de Valori Bucuresti.

In cadrul sedintei din 2 februarie 2022, Consiliul de Administratie al Societatii a aprobat:
– implementarea unui proces de reorganizare a structurii de personal a Societatii si aplicarea masurii de concediere colectiva;
– modificarea structurii organizatorice a Societatii cu efect de la data de 1.03.2022;
– modificarea Regulamentului de organizare și funcționare al Societatii cu efect de la data de 1.03.2022;
– notificarea autoritatilor relevante si a Sindicatului cu privire la hotararea finala a Societatii de a pune in aplicare procesul de reorganizare si de a efectua concedierea colectiva a salariatilor care in prezent ocupa posturile ce se vor desfiinta, precum si transmiterea tuturor datelor si informatiilor prevazute de art. 72 din Codul muncii, incluzand rezultatul procesului de informare si consultare cu Sindicatul.

Cu privire la necesitatea si oportunitatea desfasurarii procesului de reorganizare a structurii de personal a Societatii, se mentioneaza ca acesta face parte dintr-un complex mai amplu de masuri considerate de managementul executiv si Consiliul de Administratie al Societatii, cu privire la procesul de transformare global al grupului Electrica, care sa pregateasca atat Electrica, cat si pe fiecare dintre filialele sale, sa actioneze agil intr-un domeniu marcat de volatilitate, incertitudine si complexitate, sa faca fata provocarilor din mediul intern si extern si sa-si intareasca perfomanta financiara, in baza careia sa poata transpune proiectele de dezvoltare despre care actionarii si investitorii sunt informati in conformitate cu principiile de transparenta adoptate de Societate, arata compania.

Masurile de natura organizatorica prevazute in Planul de reorganizare au ca obiective redimensionarea si redefinirea schemei de personal a Societatii, precum si a modului de organizare si funcționare al acesteia, pentru adaptarea optima intre numarul de personal si functiile indeplinite de acesta la conditiile actuale de activitate pe piata de energie. In mod concret, prin implementarea proiectului de transformare organizationala se vor obtine: o reducere de la o structura existenta de 120 de posturi la o structura viitoare de 85 de posturi si o structura aplatizata prin reducerea numarului de niveluri ierarhice. Ca rezultat al acestui demers, numarul de entitati organizationale din cadrul Societatii se va reduce semnificativ – o diminuare cu 19%, in timp ce numarul de posturi de conducere/ coordonare se va reduce chiar mai mult – o diminuare cu 25%

Articole recente

De la preluarea mandatului, Donald Trump a cumpărat obligaţiuni în valoare de peste 100 de milioane de dolari

Preşedintele SUA, Donald Trump, a cumpărat obligaţiuni corporative, statale şi municipale cu o valoare de…

4 minute ago

Impact raportează venituri de 35,3 milioane euro, în semestrul I, mai mari cu 79%, și profit net de 9,1 milioane euro

IMPACT Developer & Contractor a obținut venituri de 35,3 milioane de euro, în semestrul I,…

10 minute ago

Lavrov: Discuţiile despre garanţiile de securitate pentru Ucraina fără Rusia nu duc nicăieri

Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a avertizat miercuri că orice discuţie asupra garanţiilor de…

2 ore ago

DNSC: Fraudă de tip ”investiții rapide” în care este folosită imaginea președintelui României, circulă în prezent pe internet

O fraudă de tip "investiţii rapide", în care este utilizată fraudulos imaginea preşedintelui României, circulă…

2 ore ago

Ministrul Finanţelor: Trebuie să ne schimbăm fundamental atitudinea în atragerea de investiţii străine; avem nevoie de reguli clare şi echilibrate

România trebuie să îşi schimbe atitudinea în atragerea de investiţii străine şi este nevoie de…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More