Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzThe Diplomat-Bucharest organizează în 2025 prima ediție a conferinței dedicată segmentului de retail, explorând principalele aspecte care definesc industria de retail din România. RETAIL FORWARD va avea loc pe 5 martie, la InterContinental Athénée Palace București, sala de conferințe Regina Maria.
Inregistrarile la eveniment se fac accesand website-ul evenimentului la: Retail Conference 2025 – Powered by The Diplomat Bucharest
Conferința RETAIL FORWARD își propune să abordeze aspectele ce definesc peisajul retailului definit în prezent de inovațiile în tehnologie și de noile comportamente și așteptări ale consumatorilor, impactul asupra retailului manifestate de fluctuațiile economiei, costurile forței de muncă și ale spațiilor de vânzare, ascensiunea retailului online, presiunea concurenței și nevoia de a asigura o creștere durabilă. Cu cheltuielile de consum aflate sub continuă presiune, companiile de retail trebuie să se adapteze valorificând la maxim tehnologiile omni-channel, AI, social media si toate variabilele incluse în strategiile de dezvoltare.
Cele doua sesiuni ale conferinrei vor aborda aspcte ce definesc segmentul de retail in Roamnia, tendintele si asteptarile privind evolutia acestuia in contextul dezvoltarii tehnologiei si a schimbarilor cmportamentelor de consum.
10:05 – 11:40 SESIUNEA I ADOPTAREA TENDINȚELELOR GLOBALE ȘI AJUSTAREA LOR LA CONTEXTUL LOCAL
Adoptarea tendințelor în retail de către companii reflectă un proces dinamic de adaptare la cerințele unui tip de consumator tot mai informat și exigent și a unei concurențe extrem de puternice. În contextul digitalizării accelerate și al schimbărilor continue în comportamentul de cumpărare, retailerii din România integrează soluții tehnologice moderne, cum ar fi plățile contactless, platformele de e-commerce și instrumentele de analiză a datelor. Astfel, tendințele globale, precum sustenabilitatea, personalizarea ofertelor și utilizarea inteligenței artificiale, sunt din ce în ce mai prezente în strategiile companiilor locale.
Panel I
SESIUNEA II RETAILUL MODERN: CE IL DEFINEȘTE ȘI CUM ARATĂ VIITORUL
Retailul este printre cele mai dinamice și sensibile segmente la tendințele tehnologice, orice inovație sau noutate reflectându-se imediat în așteptările consumatorilor. Acest lucru se reflectă la fel și în operațiunile, politicile comerciale și strategiile retailerilor, în modul în care aceștia abordează nevoia de creștere, expansiune și, în același timp, stabilirea priorităților de sustenabilitate.
Panel II
Evenimentul este sprijinit de:
GOLD PARTNERS: Auchan, Teleperformance, Kaufland, CPI Property Group, Aqua Carpatica
PARTNER: Tomra
COMMUNITY PARTNER: ANIS Romania
SUPPORTING PARTNERS: Revista Piata, AHK Romania, BRCC, CCIFER, ClujIT, Ecoteca, ANIS, Lovering & Partners Business Consultants
Ministrul Apărării Ionuţ Moşteanu afirmă, referindu-se la drona care a intrat în spaţiul aerian al…
Fostul preşedinte Traian Băsescu, afirmă, referindu-se la alegerile parlamentare din 28 septembrie, din Republica Moldova,…
Preşedinta Adunării Generale a ONU, Annalena Baerbock, a afirmat că forţele ONU de menţinere a…
Dronele ucrainene au atacat rafinăria de petrol Kirishi din regiunea Leningrad, Rusia, în noaptea de…
O dronă ucraineană a lovit fabrica Metafrax Chemicals din regiunea Perm Krai din Rusia în…
Preşedintele Volodimir Zelenski a afirmat sâmbătă seara, într-o postare pe X, că drona interceptată de…
This website uses cookies.
Read More