Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzACTUALIZARE
Petrom a transmis următoarele precizări, în urma comunicatului Consiliului Concurenței:
– Nu este vorba de o preluare, ci de intenția de a extindere un parteneriat care vizează deschiderea de magazine MyAuchan în cadrul stațiilor “Petrom”. Acest parteneriat presupune că magazinele aferente stațiilor de distribuție “Petrom” vor rămâne în continuare proprietatea OMV Petrom Marketing SRL, iar Auchan va derula comerțul cu produsele din magazine.
– Parteneriatul a fost inițiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 stații Petrom.
– La începutul anului, OMV Petrom Marketing și Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înțelegere în vederea extinderii parteneriatului. Obținerea aprobării din partea Consiliului Concurenței este un pas necesar în cadrul acestui proces.
– În prezent, negocierile sunt în desfășurare. Implementarea parteneriatului este condiționată de finalizarea acestor negocieri. Magazinele MyAuchan funcționează în incinta stațiilor Petrom, fiind operate de partenerii stațiilor.
***
Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Auchan România SA preia magazinele destinate comercializării produselor alimentare şi non-alimentare din staţiile Petrom, informează autoritatea pentru concurenţă printr-un comunicat.
Auchan România este membră a grupului Auchan Holding SA, principalul obiect de activitate fiind comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. În România, Auchan îşi desfăşoară în prezent activitatea prin 33 hipermarketuri şi prin 22 magazine de proximitate MyAuchan.
OMV Petrom Marketing SRL are ca obiect principal de activitate “Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate”. Compania comercializează prin intermediul staţiilor de distribuţie Petrom şi produse alimentare, băuturi alcoolice şi răcoritoare, produse pe bază de tutun, precum şi diverse servicii legate de restaurant, snack-bar etc.
“În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa românească sau pe o parte substanţială a acesteia şi nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal”, se menţionează în comunicat.
Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naţionale de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More