Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompaniile pot adopta, în contextul actual, din punct de vedere al legii concurenţei, unele măsuri ce pot fi justificate de prevenirea răspândirii coronavirusului, dar, în acelaşi timp, acestea nu trebuie să conducă la restrângeri grave ale concurenţei, precizează autoritatea de concurenţă într-un comunicat.
Astfel, ţinând cont de recomandările Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, în vederea reducerii aglomerării în spaţii comerciale, companiile pot lua măsuri pentru reducerea programului de funcţionare.
În acelaşi timp, administratorii platformelor de comerţ pot impune măsuri pentru limitarea creşterilor nejustificate ale preţurilor pentru produsele şi serviciile de bază.
“Consiliul Concurenţei urmăreşte foarte atent comportamentul companiilor şi atrage atenţia de a nu se folosi de această situaţie de criză pentru: a creşte preţurile fără o justificare obiectivă; a face schimb de informaţii sensibile (preţurile practicate, politica comercială etc); a exclude concurenţi de pe piaţă; a abuza de poziţia dominantă; a face înţelegeri anticoncurenţiale (în vederea eliminării comercializării unui anumit produs/serviciu, fixare preţuri, de împărţire a clienţilor şi teritoriilor)”, se precizează în comunicatul instituţiei.
Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a avertizat miercuri că orice discuţie asupra garanţiilor de…
O fraudă de tip "investiţii rapide", în care este utilizată fraudulos imaginea preşedintelui României, circulă…
România trebuie să îşi schimbe atitudinea în atragerea de investiţii străine şi este nevoie de…
Apelul lansat instituțiilor de credit de către Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) pentru „Garanția…
Vista Bank a lansat, în premieră naţională, plăţile instant RoPay Contactless între persoane fizice, un…
România are nevoie de măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri, deoarece creşterea economică se realizează…
This website uses cookies.
Read More