Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompaniile pot adopta, în contextul actual, din punct de vedere al legii concurenţei, unele măsuri ce pot fi justificate de prevenirea răspândirii coronavirusului, dar, în acelaşi timp, acestea nu trebuie să conducă la restrângeri grave ale concurenţei, precizează autoritatea de concurenţă într-un comunicat.
Astfel, ţinând cont de recomandările Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, în vederea reducerii aglomerării în spaţii comerciale, companiile pot lua măsuri pentru reducerea programului de funcţionare.
În acelaşi timp, administratorii platformelor de comerţ pot impune măsuri pentru limitarea creşterilor nejustificate ale preţurilor pentru produsele şi serviciile de bază.
“Consiliul Concurenţei urmăreşte foarte atent comportamentul companiilor şi atrage atenţia de a nu se folosi de această situaţie de criză pentru: a creşte preţurile fără o justificare obiectivă; a face schimb de informaţii sensibile (preţurile practicate, politica comercială etc); a exclude concurenţi de pe piaţă; a abuza de poziţia dominantă; a face înţelegeri anticoncurenţiale (în vederea eliminării comercializării unui anumit produs/serviciu, fixare preţuri, de împărţire a clienţilor şi teritoriilor)”, se precizează în comunicatul instituţiei.
În România, prim-ministrul nu poate aloca niciun ban public, nu poate face nicio cheltuială și…
În vederea susținerii lichidității acțiunilor sale listate, OMV Petrom a încheiat cu Raiffeisen Bank Internațional…
România se opune formei actuale a Acordului de parteneriat UE-Mercosur deoarece din perspectivă agricolă nu…
Franța se confruntă astăzi cu multe perturbări, întrucât protestele „Blocați totul”, organizate de o coaliție…
Preşedintele şi prim-ministrul Poloniei au fost notificaţi în legătură cu desfăşurarea unei operaţiuni de neutralizare…
Actualizare: COMUNICAT DNA În cauza mediatizată prin comunicatul nr. 514/VIII/3 din 09 septembrie 2025, procurorii din…
This website uses cookies.
Read More