Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompaniile pot adopta, în contextul actual, din punct de vedere al legii concurenţei, unele măsuri ce pot fi justificate de prevenirea răspândirii coronavirusului, dar, în acelaşi timp, acestea nu trebuie să conducă la restrângeri grave ale concurenţei, precizează autoritatea de concurenţă într-un comunicat.
Astfel, ţinând cont de recomandările Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, în vederea reducerii aglomerării în spaţii comerciale, companiile pot lua măsuri pentru reducerea programului de funcţionare.
În acelaşi timp, administratorii platformelor de comerţ pot impune măsuri pentru limitarea creşterilor nejustificate ale preţurilor pentru produsele şi serviciile de bază.
“Consiliul Concurenţei urmăreşte foarte atent comportamentul companiilor şi atrage atenţia de a nu se folosi de această situaţie de criză pentru: a creşte preţurile fără o justificare obiectivă; a face schimb de informaţii sensibile (preţurile practicate, politica comercială etc); a exclude concurenţi de pe piaţă; a abuza de poziţia dominantă; a face înţelegeri anticoncurenţiale (în vederea eliminării comercializării unui anumit produs/serviciu, fixare preţuri, de împărţire a clienţilor şi teritoriilor)”, se precizează în comunicatul instituţiei.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More