Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCEC Bank a obţinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru procesul digital de accesare a produselor bancare de la distanţă, cu identificare video, în baza noilor prevederi legale, informează banca printr-un comunicat remis, marţi, Agerpres.
“Am fost prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare. Am continuat să dezvoltăm magazinul online bancar CEC-IN şi azi avem un portofoliu complet de servicii bancare pentru persoane fizice care pot fi accesate 100% online: de la conturi şi carduri, la mobile banking şi produse de creditare: carduri de credit, credite de nevoi personale, preaprobare pentru creditele de nevoi cu ipotecă. Prin diversificarea ofertei de conturi bancare disponibile online, clienţii pot alege acum între pachete de servicii basic şi pachete premium – adaptate nevoilor şi obiceiurilor de consum. Vom continua să dezvoltăm zona de servicii bancare digitale, dar în acelaşi timp, ne păstrăm angajamentul faţă de economia României şi ne vom păstra reţeaua teritorială – cea mai mare din ţară, dezvoltând un model de business omni-channel, în care serviciile bancare sunt disponibile atât online, cât şi prin intermediul celor peste 1 000 de unităţi bancare”, a declarat Bogdan Neacşu, director general CEC Bank.
Oferta de produse şi servicii bancare ce pot fi accesate 100% online prin magazinul bancar CEC-IN a fost completată cu produse noi: pachetul de cont bancar Smart, Pachetul de cont bancar Premium şi, în plus, a fost adăugată şi posibilitatea de actualizare a datelor 100% online. Noile produse vin în completarea ofertei existente, care include Pachetul de cont bancar Bun venit, carduri de credit, împrumuturi de nevoi personale ce pot fi accesate 100% online, cu zero drumuri la bancă.
Pachetul Smart este un pachet de cont bancar care acoperă nevoile financiare ale oamenilor moderni. Pachetul include toate serviciile necesare pentru operaţiunile de zi cu zi (cont, card, internet şi mobile banking, alerte SMS), cu zero comision lunar de administrare dacă clientul are încasări cel puţin egale cu salariul minim pe economie. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi pentru primele 5 plăţi interbancare în lei efectuate în fiecare lună prin canalele digitale.
Pachetul Premium este un pachet up market, care, pe lângă toate serviciile necesare operaţiunilor de zi cu zi (cont, card Visa Gold, internet şi mobile banking) include şi servicii VIP: asigurări de călătorie, acces în lounge-urile aeroporturilor, cash back pentru tranzacţiile la comercianţi. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi nici la plăţi interbancare efectuate în lei, efectuate prin canalele digitale.
Actualizarea datelor personale este un proces prin care toţi clienţii trebuie să treacă periodic, pentru a putea utiliza serviciile bancare în condiţii de siguranţă. Din luna august, clienţii Băncii îşi pot actualiza datele 100% online, în câteva minute direct de pe site-ul www.cec.ro.
CEC Bank este instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 53,3 de miliarde lei, la sfârşitul primului semestru din 2022.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piaţa românească şi oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor mari, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare, reţele de ATM, internet banking, mobile banking şi magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse şi servicii bancare 100% online.
Autoritatea pentru Digitalizarea României a anunţat în 22 iulie că identificarea persoanei la distanţă prin mijloace video va fi recunoscută doar dacă furnizorul de servicii de identificare a persoanei la distanţă a obţinut avizul de la ADR.
Pe 24 noiembrie 2021, a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 1119 Decizia preşedintelui Autorităţii pentru Digitalizarea României prin care au fost aprobate Normele privind reglementarea, recunoaşterea, aprobarea sau acceptarea procedurii de identificare a persoanei la distanţă utilizând mijloace video.
“Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) anunţă încheierea perioadei de tranziţie pentru intrarea în vigoare a normelor privind reglementarea, recunoaşterea, aprobarea sau acceptarea procedurii de identificare a persoanei la distanţă utilizând mijloace video, conform prevederilor în vigoare din Decizia preşedintelui ADR aprobată şi publicată în Monitorul Oficial în 2021”, se menţiona într-un comunicat al ADR din 22 iulie.
Operatorii economici sau instituţiile care folosesc identificarea la distanţă prin mijloace video au avut la dispoziţie o perioadă de 8 luni pentru a se pune în acord cu acestea. Această perioadă de armonizare tehnică a asigurat faptul că platformele tehnologice dezvoltate până acum în această direcţie pot fi adaptate normelor fără a exista o perioadă de întrerupere. Perioada de tranziţie s-a încheiat joi, 21 iulie 2022.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More