Update articol:

CONVOCATOR MAMBRICOLAJ S.A.

CONVOCATOR

MAMBRICOLAJ S.A. (în continuare „Societatea”), cu sediul în Bucureşti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2, cu adresa de corespondență la punctul de lucru din București, Șos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, înregistrată la ONRC sub J40/599/2011, și având codul unic de înregistrare 27933834, în temeiul art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990 cu modificările și completările ulterioare, prin Administratorul unic,
în conformitate cu prevederile Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările si completările ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață şi ale Actului constitutiv al societății,

CONVOACĂ

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor pentru data de 16 martie 2021, ora 09:00 prima întrunire, respectiv 17 martie 2021, ora 09:00 a doua întrunire în cazul neîndeplinirii condițiilor de cvorum la prima întrunire care se va defășura la Hotel Marshal Garden în Calea Dorobantilor, nr. 50B, Sector 1, Bucuresti
La AGEA sunt îndreptățiți să participe și să voteze toți acționarii înscriși în Registrul Acționarilor ținut de Depozitarul Central S.A. la sfârșitul zilei de 04 martie 2021 stabilită ca dată de referință.
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor va avea pe ordinea de zi următoarele puncte:
1. Aprobarea actualizării Actului Constitutiv al Societății după cum urmează:
a. eliminarea preambului referitor la acționarii Societății;
b. modificarea art. 1.1. și art. 1.3., astfel:
„1.1. Denumirea societății este „MAMBRICOLAJ” S.A. (denumită în cele ce urmează „Societatea”).”
”1.3. Toate facturile, ofertele, comenzile, tarifele, prospectele şi alte documente folosite în comerț (cu excepția celor guvernate de un regim juridic derogatoriu), emise de către Societate, trebuie să menționeze denumirea Societății, urmată de cuvintele “societate pe acţiuni” sau de iniţialele “S.A.”, sediul social, capitalul social subscris și vărsat, precum și numărul de înmatriculare în Registrul Comerțului şi codul unic de înregistrare.”;
c. modificarea art. 3.3. și art. 3.4., astfel:
„3.3. Sediul social poate fi mutat la orice altă adresă prin decizie a administratorului societății, cu respectarea condițiilor de formă prevăzute de lege.
3.4. Societatea poate înfiinţa sau desfiinţa, în țară sau străinătate, filiale, sucursale, agenţii, puncte de lucru, reprezentanţe ori alte unităţi fără personalitate juridică prin decizie a administratorului, în condițiile impuse de lege și de prezentul act constitutiv.”;
d. reformularea art. 4.1. în sensul următor:
„4.1. Durata de funcţionare a Societăţii este nelimitată.”;
e. modificarea art. 5.3. în sensul că expresia „Adunării Generale a Acționarilor” se înlocuiește cu expresia „organului statutar abitilitat”;
f. introducerea unui nou articol, respectiv. Art. 5.4. cu următorul conținut:
„5.4. Extinderea, restrângerea ori modificarea în tot sau în parte a domeniului și a activităților secundare ale Societății poate avea loc prin decizie a administratorului unic, cu îndeplinirea condițiilor de formă prevăzute de lege.”;
g. renumerotarea „Art. 7. Capitalul social” care devine „Art. 6. Capitalul social”, reformularea art. 6.2. și art. 6.3., introducerea art. 6.4. și art. 6.5., acestea având următorul conținut:
„6.2. Structura capitalului social este evidențiată, la Depozitarul Central S.A., care operează registrul acționarilor, în conformitate cu legislaţia aplicabilă pieţei de capital și Codul Depozitarului Central.
6.3. Acţiunile sunt nominative, ordinare și dematerializate. Acestea au valoare egală şi conferă posesorilor drepturi egale.
6.4. Prin hotărârea adunării generale extraordinare a Societăţii se pot emite acţiuni preferenţiale cu dividend prioritar fără drept de vot și se pot converti acţiunile ordinare și cele preferenţiale dintr-o categorie în alta.
6.5. Societatea va putea emite obligaţiuni în condiţiile și cu procedura prevăzută de lege. Obligaţiunile convertibile pot fi preschimbate în acţiuni ale Societăţii, în condiţiile stabilite în prospectul de ofertă publică.”;
h. renumerotarea „Art. 8. Drepturile și obligațiile decurgând din acțiuni” care devine „Art. 7. Drepturile și obligațiile decurgând din acțiuni”;
i. renumerotarea „Art. 9. Majorarea și reducerea capitalului social” care devine „Art. 8. Majorarea și reducerea capitalului social”, introducerea a trei noi articole, respectiv art. 8.7., art. 8.8. și art. 8.9. cu următorul conținut:
„8.7. Dreptul de preferinţă al acţionarilor va putea fi ridicat numai cu aprobarea adunării generale extraordinare a acţionarilor, în condiţiile de cvorum și majoritate impuse de lege, respectiv de către administratorul unic în cazul capitalului autorizat prevăzut la art. 8.8. de mai jos.
8.8. Pentru o perioadă de trei ani de la data înregistrării prezentului act constitutiv actualizat, administratorul unic poate decide majorarea capitalului social subscris, prin emiterea de noi acțiuni în schimbul aporturilor în numerar și/sau în natură, fără a depăși jumătate din capitalul social subscris existent în prezent, indiferent de numărul de operațiuni necesare atingerii acestui prag.
8.9. Pentru scopul prevăzut la art. 8.8. de mai sus, administratorul unic poate decide restrângerea sau ridicarea dreptului de preferință al acționarilor existenți, cu respectarea condițiilor de formă prevăzute de lege. a administratorului unic (în cazul capitalului autorizat), în condiţiile de cvorum și majoritate impuse de lege.”
și renumerotarea articolelor următoare până la art. 8.13, menținând conținutul existent;
j. renumerotarea „Art. 10. Transferul acțiunilor” care devine „Art. 9. Transferul acțiunilor” și rescrierea art. 9.1. și art. 9.3, după cum urmează:
„9.1. Acţionarii au dreptul de a transfera în mod liber acţiunile. Dreptul de proprietate asupra acțiunilor se transmite potrivit prevederilor legislației pieței de capital
9.3. Constituirea de garanţii reale mobiliare asupra acţiunilor se face în conformitate cu prevederile Legii Societăţilor și cu reglementările aplicabile pieţei de capital din România. Garanţia se înregistrează în registrul acţionarilor de către Depozitarul Central S.A., conform reglementărilor pieței de capital. Garanţia se înscrie, de asemenea, în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară.”;
k. renumerotarea „Art. 11. Adunarea generală a acționarilor” care devine „Art. 10. Adunarea generală a acționarilor” și rescrierea art. 10.4. literele:
„(a) să discute, să aprobe sau să modifice situaţiile financiare anuale, pe baza rapoartelor prezentate de aAdministratorul uUnic și de auditorul financiar și să fixeze dividendul
(g) să hotărască ipotecarea, închirierea sau desfiinţarea uneia sau a mai multor unităţi ale Societăţii, sub rezerva art. 11.15 lit. w) de mai jos.”,
precum și rescrierea 10. 5. Și 10.6. cu următorul conținut:
„10.5. Adunarea generala extraordinară a acţionarilor se întrunește ori de cate ori este necesar pentru a lua o hotărâre cu privire la:
(a) schimbarea formei juridice a Societăţii;
(b) mutarea sediului Societăţii;
(c) schimbarea obiectului de activitate al Societăţii;
(d) majorarea capitalului socialal Societăţii;
(e) reducerea capitalului social al Societăţii sau reîntregirea lui prin emisiune de noi acţiuni;
(f) fuziunea cu alte societăţi sau divizarea Societăţii;
(g) dizolvarea anticipată a Societăţii;
(h) conversia acţiunilor dintr-o categorie în cealaltă;
(i) emisiunea de obligaţiuni;
(j) conversia unei categorii de obligaţiuni în altă categorie sau în acţiuni;
(k) oricare altă modificare a actului constitutiv sau oricare altă hotărâre pentru care este cerută aprobarea adunării generale extraordinare a acţionarilor, conform legii sau prezentului act constitutiv.
10.6. Administratorul unic poate fi delegat și autorizat să decidă majorarea capitalului social al Societăţii, prin una sau mai multe emisiuni de acţiuni. Exclusiv în vederea majorării capitalului social, adminstratorul unic este delegat și autorizat, pentru fiecare dintre majorările de capital realizate până la nivelul capitalului autorizat, să decidă restrângerea sau ridicarea dreptului de preferinţă al acţionarilor existenţi la data respectivei majorări a capitalului social.”;
l. renumerotarea „Art. 12. Administrarea şi reprezentarea societăţii”, care devine „Art. 11. Administrarea şi reprezentarea societăţii” și rescrierea articolelor componente, acestea având următorul conținut:
„11.1. Acţionarii convin ca administrarea societăţii sa fie efectuată de un administrator ales de adunarea generală ordinară a acţionarilor pentru o durată de 4 ani.
11.2. Administratorul unic poate fi revocat sau înlocuit de adunarea generală ordinară a acţionarilor Societăţii şi poate fi persoană fizică, cetăţean român sau străin, sau persoană juridică, de naţionalitate română sau străină, precum poate fi acţionar sau persoană din afara Societăţii.
11.3. Când postul de administrator unic devine vacant, adunarea generală ordinară a acţionarilor alege un nou administrator pentru ocuparea postului vacant. Durata pentru care este ales noul administrator unic, pentru a ocupa postul vacant, va fi egală cu perioada care a rămas până la expirarea mandatului predecesorului său.
11.4. Administratorul unic poate numi şi revoca directorul general al societăţii, stabilindu-i atribuţiile şi remuneraţia conform politicii de remunerare aprobate de adunarea generală a acționarilor.
11.5. Dacă administratorul unic vrea să renunțe la mandat, el va trebui să convoace adunarea generală ordinară, urmând a exercita mandatul până la data adunării în care se va alege noul administrator unic.
11.6. În caz de absență temporară sau definitivă a administratorului unic, numirea provizorie a unui administrator se face de către auditorul financiar, care va convoca adunarea generală ordinară de urgență pentru numirea definitivă a unui nou administrator pe perioada rămasă din mandatul predecesorului său.
11.7 Prin absență temporară se înțelege lipsa nemotivată a acestuia pentru o perioadă de minim 30 de zile. Prin absență definitivă se înțelege imposibilitatea acestuia de a își mai desfășura activitatea (ex: deces, punere sub interdicție, executarea unei condamnări).
11.48 Administratorul are plenitudine de competență în a administra și gestiona Societatea, aducând la îndeplinire hotărârile adunării generale a acționarilor, cu respectarea dispozițiilor prezentului act constitutiv și a prevederilor legale in vigoare.
11.9. Administratorul va fi asigurat pentru răspundere profesională.
11.10. Administratorul poate delega o parte din puterile ce îi sunt conferite prin lege și prin prezentul act constitutiv unuia sau mai multora dintre directori, angajați ai societății sau terțe persoane, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
11.11. Administratorul este răspunzător faţă de societate pentru:
a) realizarea vărsămintelor efectuate de acţionari, până la admiterea la tranzacţionare a acţiunilor societății;
b) existenţa reală a dividendelor plătite;
c) existenţa registrelor cerute de lege şi corecta lor ţinere;
d) îndeplinirea exactă a hotărârilor adunării generale a acţionarilor;
e) stricta îndeplinire a îndatoririlor pe care legea şi actul constitutiv al societăţii le impun.
11.12. În baza hotărârii adunării generale ordinare a acţionarilor, administratorul poate fi numit pentru un nou mandat, după expirarea perioadei anterioare.
11.13. Numirea administratorului, condiţiile de salarizare şi drepturile acestuia se stabilesc prin hotărârea adunării generale ordinare a acţionarilor.
11.14. Adunarea generală ordinara a acţionarilor va retrage numirea şi mandatul administratorului şi va numi cu mandat un nou administrator când:
a) administratorul numit îşi prezintă în scris demisia, care se acceptă cu un preaviz de minimum 30 de zile;
b) administratorul numit nu-şi mai poate îndeplini mandatul din motive medicale, psihice sau de concediu medical mai mare de nouă luni consecutive sau datorită privării juridice de libertate;
c) administratorul se pensionează;
d) adunarea generală ordinară hotărăşte astfel.
11.15. Administratorul are, în principal, următoarele atribuții:
a) mutarea sediului societății;
b) extinderea obiectului de activitate al Societăţii, cu excepția celui principal;
c) înfiinţarea sau desfiinţarea de filiale, sucursale, agenţii, puncte de lucru, reprezentanţe ori alte unităţi fără personalitate juridică, în țară sau străinătate;
d) stabilirea direcțiilor principale de activitate și de dezvoltare ale societății;
e) stabilirea politicilor contabile și a sistemului de control financiar, precum și aprobarea planificării financiare;
f) numirea și revocarea directorilor și stabilirea remunerației lor;
g) supravegherea activității directorilor;
h) pregătirea raportului anual, organizarea adunării generale a acționarilor și implementarea hotărârilor acesteia;
i) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolvenței societății, potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare.
j) elaborează raportul administratorului și situațiile financiare anuale pe care le supune spre aprobare adunării generale a acționarilor, la încheierea exercițiului economico-financiar;
k) elaborează și supune spre aprobare proiectul de buget de venituri și cheltuieli al societății pe anul în curs;
l) estabilește îndatoririle și responsabilitățile personalului executiv al Societății pe departamente;
m) aprobă operațiunile de cumpărare și vânzare de bunuri , inclusiv de mijloace fixe, potrivit competenței acordate;
n) rezolvă orice alte probleme stabilite de adunarea generală a acționarilor;
o) stabilește persoanele care au dreptul să angajeze Societatea prin semnătură în bancă;
p) supune spre aprobarea adunării generale a acționarilor toate problemele aflate în competența acesteia;
q) adoptă orice alte decizii cu privire la activitatea obișnuită a Societății;
r) decide, reprezintă Societatea cu puteri depline, încheie și semnează acte juridice cu privire la operații cu depozite la termen și certificate de depozit la bănci comerciale, investiții, unități de fond ale Fondurilor Deschise de Investiții, operațiuni directe pe Piața de Capital, operațiuni de piața monetară, operațiuni cu titluri de stat, operațiuni cu produse derivate.
s) decide, reprezintă Societatea cu puteri depline, încheie și semnează acte juridice prin care angajează Societatea privind deschiderea/închiderea de conturi curente la instituții financiare bancare sau nebancare, contracte de credit/împrumut, accesarea sau închiderea oricărui alt produs bancar și/sau de finanțare a Societății de la instituții bancare, instituții de credit și/sau alte instituții financiare bancare sau nebancare, în condițiile comerciale negociate, sau a unor împrumuturi de la acționari, în baza unor contracte de împrumut fără dobândă, sume care vor fi restituite către aceștia atunci când restituirea nu va perturba fluxul financiar al Societății.
t) decide, reprezintă Societatea cu puteri depline, încheie și semnează acte juridice privind garanțiile de orice natură acordate de Societate.
u) decide acordarea, modificarea, retragerea dreptului de semnătură în bancă și stabilește limitele privind dreptul de semnătură acordat unor terțe persoane.
v) decide, reprezintă Societatea cu puteri depline, încheie și semnează acte juridice cu privire la scrierea, contractarea și implementarea de proiecte de finanțare a dezvoltării Societății prin accesarea de fonduri nerambursabile, din linii de finanțare naționale sau externe, incluzând dacă este cazul hotărârea alocării sumelor necesare pentru asigurarea cofinanțării cerute pentru implementarea unor astfel de proiecte,
w) încheierea actelor juridice, în numele şi pe seama Societăţii, încheierea actelor juridice, în numele şi pe seama Societăţii, prin care să dobândească bunuri pentru aceasta sau să înstrăineze, să închirieze, să schimbe ori să constituie în garanție bunuri (inclusiv unități, agenţia, reprezentanţa sau punctul de lucru) aflate în patrimoniul Societății, a căror valoare depășește jumătate din valoarea contabilă a activelor Societății la data încheierii actului juridic, numai cu aprobarea adunării generale a acționarilor, dată în condițiile art. 10.14 de mai sus.;
11.16. Pentru aducerea la îndeplinire a deciziilor adoptate conform lit. s), t) și u) administratorul poate mandata o persoană din cadrul Societății pentru a reprezenta Societatea în vederea negocierii și încheierii actelor juridice menționate. Mandatul va fi acordat prin decizie scrisă a administratorului și va cuprinde mențiunile referitoare la întinderea acestuia pentru fiecare operațiune întreprinsă.
11.17. În relaţiile cu terţii societatea este reprezentată de către administratorul unic, având puteri de reprezentare şi angajare a Societăţii. În ceea ce priveşte obţinerea sau acordarea de credite, aceste hotărâri se iau de către administratorul unic indiferent de valoarea acestor operaţiuni.
11.18. Administratorul unic poate delega oricare dintre puterile şi atribuţiile sale directorului general sau altor persoane printr-o împuternicire expresă. Delegarea de atribuţii include delegarea dreptului de reprezentare al societăţii în relaţiile cu terţii, persoane fizice, juridice, instituţii sau autorităţi ale statului. Cu toate acestea, Administratorul unic păstrează atribuţia de reprezentare a Societăţii în raporturile cu directorii acesteia.
11.19. Atribuţiile delegate directorilor de către administratorului unic sunt cele specificate în contractele încheiate între aceștia și Societate și în decizii ale administratorului unic. Directorii vor avea drepturile și obligaţiile stabilite prin lege, prin decizia de numire, prin contract, prin regulamentul de organizare și funcționare și/sau prin fișa postului.
11.20. Administratorul unic îşi va exercita mandatul cu prudenţa şi diligenţa unui bun proprietar. Administratorul unic nu îşi încalcă această obligaţie dacă în momentul luării unei decizii cu privire la administrarea Societăţii, el este în mod rezonabil îndreptăţit să considere că acţionează în interesul acesteia, pe baza unor informaţii adecvate.
11.21. Administratorul unic îşi va exercita mandatul cu loialitate, în interesul societăţii. Administratorul unic poate exercita și funcția de director general, caz în care nu sunt aplicabile dispozițiile art. 11.5 referitoare la remunerație.”
m. renumerotarea „Art. 13. Anul fiscal și bilanțul anual”, care devine „Art. 12. Anul fiscal și bilanțul anual”;
n. renumerotarea „Art. 14. Personalul societăţii”, care devine „Art. 13. Personalul societăţii”;
o. renumerotarea „Art. 15. Amortizarea mijloacelor fixe”, care devine „Art. 14. Amortizarea mijloacelor fixe”;
p. renumerotarea „Art. 16. Participarea la profit și pierderi”, care devine „Art. 15. Participarea la profit și pierderi”;
q. renumerotarea „Art. 17. Auditul financiar”, care devine „Art. 16. Auditul financiar”;
r. renumerotarea „Art. 18. Dizolvarea societății”, care devine „Art. 17. Dizolvarea societății”;
s. renumerotarea „Art. 19. Lichidarea societății”, care devine „Art. 18. Lichidarea societății” și inserarea unui nou articol, respectiv art. 18.4. cu următorul conținut:
„18.4. Lichidatorii vor putea fi persoane fizice sau juridice române sau străine, autorizate în condiţiile legii. Lichidarea societăţii şi repartiţia patrimoniului se fac în condiţiile şi cu respectarea procedurii prevăzute de lege.”
și renumerotarea articolelor următoare până la art. 18.13, menținând conținutul existent.
t. renumerotarea „Art. 20. Litigii”, care devine „Art. 19. Litigii”;
u. renumerotarea „Art. 21. Dispoziții finale”, care devine „Art. 20. Dispoziții finale” și rescrierea art. 20.1 cu următorul conținut:
„20.1. Prevederile prezentului Act Constitutiv se completează cu dispoziţiile legale referitoare la societăţi şi alte prevederi legale în vigoare.”.
2. Împuternicirea dl. Cristian Găvan, Administrator unic, să semneze Actul constitutiv actualizat, să numească persoanele care vor îndeplini toate formalitățile necesare în vederea aducerii la îndeplinire a hotărârii Adunării Generale Extraordinare care va fi adoptată, precum și înregistrării acesteia la Registrul Comerțului și publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
3. Confirmarea achiziției imobilului situat în mun. București, Prelungirea Ghencea nr. 299-301, Sector 6 compus din teren în suprafață de 3396,57 mp identificat cu numărul cadastral 214457 (nr. cadastral vechi 3826/1) și construcția C1 cu o suprafață la sol de 1317,78 mp identificată cu numărul cadastral 214457-C1 (nr. CF vechi 83610) și a imobilului situat în mun. București, Prelungirea Ghencea nr. 299-301, Sector 6 compus din teren în suprafață de 19,36 mp identificat cu numărul cadastral 214458 (nr. cadastral vechi 3826/2) și construcția C1 cu o suprafață la sol de 9,17 mp înscrisă în Cartea funciară sub nr. 214458 (nr. CF vechi 83611) contra sumei de 1.350.000 euro, astfel cum a fost perfectat prin contracul de vânzare autentificat sub nr. 1816 din data de 28.10.2020 la SPN Rădulescu Veronica și Nica Sanda.
4. Confirmarea cesiunii de părți sociale ale GEOMAM PAL GRUP SRL prin achiziția integrală a acestora de către MAMBRICOLAJ SA contra sumei de 824.500 lei, astfel cum a fost perfectat prin contractul de cesiune din data de 24.09.2020.
5. Aprobarea datei de înregistrare (definită ca fiind dată care servește la identificarea acționarilor asupra cărora se răsfrânge hotărârea) – propunere 08.04.2021 și dată ex-date: – propunere 07.04.2021.
6. Mandatarea dl. Cristian Găvan, cu drept de substituire / subdelegare, pentru semnarea hotărârii în numele și pe seama tuturor acționarilor prezenți și pentru întreprinderea tuturor formalităților necesare în scopul implementării, depunerii, înregistrării, publicării hotărârii AGEA și/sau operațiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societății în fața oricăror autorități în acest scop.

INFORMAȚII GENERALE CU PRIVIRE LA AGEA

La data convocării Adunărilor Generale Extraordinare ale Acționarilor, capitalul social al societății este de 169.300 lei divizat în 1.693.000 acțiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominală de 0,1 lei /acțiune, fiecare acțiune dând dreptul la 1 (un) vot în ședințele Adunării Generale ale Acționarilor.
Drepturi ale acționarilor cu privire la AGA
Materialele informative și întrebări. Începând cu data publicării convocatorului în Monitorul Oficial și până la data stabilită pentru întrunirea AGA, acționarii pot obține, la adresa de corespondență a societății București, Șos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, în fiecare zi lucrătoare, sau pe pagina de internet a acesteia https://webshop.mam-bricolaj.ro documentele care privesc desfășurarea ședinței Adunărilor Generale: convocatorul AGA, numărul total al acțiunilor emise și al drepturilor de vot la data convocării, Actul constitutiv în vigoare, proiectele de hotărâre propuse spre aprobare AGA, formularele de împuternicire specială și de vot prin corespondență.
Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunărilor generale până la data de 12.03.2021 ora 12:00, iar răspunsul va fi dat în cadrul adunării sau prin postarea răspunsului pe pagina de internet a societății. Pentru a adresa întrebări, acționarul trebuie să transmită copia actului de identitate pentru acționarul persoană fizică, respectiv de copia actului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului ce cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA, ca dovadă a calității de acționar. Întrebările vor putea fi transmise prin poștă sau servicii de curierat la adresa societății sau prin mijloace electronice cu semnătură electronică exstinsă la adresa de e-mail: investitor@mam-bricolaj.ro.
Dreptul de a propune noi puncte pe ordinea de zi. Unul sau mai mulţi acţionari înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință, reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social, au dreptul, în cel mult 15 zile de la publicarea convocării, a) să formuleze cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre aprobare, precum şi b) să prezinte proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA.
Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi/dreptului de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse ori propuse a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, acționarii îndreptățiți vor putea depune/transmite, împreună cu acte care permit identificarea acestora (copia documentului de identitate pentru persoane fizice, respectiv copia documentului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului ce cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA), solicitarea adresată Societății, în plic închis în original, prin poștă sau servicii de curierat, la adresa București, Șos. Morarilor, nr 2A, Sector 2 sau e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor@mam-bricolaj.ro, până la data de 26.02.2021 ora 18.00, cu mențiunea scrisă „PROPUNERE DE NOI PUNCTE PE ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 16.03.2021”.
În cazurile în care exercitarea drepturilor menționate anterior determină modificarea ordinii de zi a adunării generale comunicate deja acționarilor, societatea face disponibilă o ordine de zi revizuită, folosind aceeași procedură ca și cea utilizată pentru ordinea de zi anterioară, înainte de data de referință a adunării generale a acționarilor, așa cum este definită aceasta prin reglementările A.S.F., precum și cu respectarea termenului de cel puțin 10 zile înaintea adunării generale, astfel încât să permită celorlalți acționari să desemneze un reprezentant sau, dacă este cazul, să voteze prin corespondență.
Participarea la AGA
Acționarii îndreptățiți pot participa personal, prin vot prin corespondență sau pot fi reprezentați în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor prin mandatari cărora li s-a acordat o împuternicire specială sau o împuternicire generală de reprezentare, în condițiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă.
În cazul votului personal, acționarii persoane fizice și acționarii persoane juridice sunt îndreptătiți să participe la ședința AGA prin simpla probă a identității făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de ședere) și, în cazul acționarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului sau altă entitate echivalentă, cu cel mult 30 zile înaintea publicării convocatorului AGA.
In cazul votului prin reprezentare, acesta va putea fi exprimat prin completarea și semnarea formularelor de procură specială puse la dispoziție de societate. Acestea vor fi depuse cu cel puțin 48 de ore înaintea ședinței AGA, sub sancțiunea nulității, pe suport fizic la adresa din București, Șos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, cu semnătura în original sau prin e-mail, la adresa investitor@mam-bricolaj.ro, cu semnătura electronică extinsă incorporată conform Legii nr. 455/2001. Indiferent de metoda de expediere, se va menționa clar, cu majuscule, „PROCURĂ SPECIALĂ / GENERALĂ PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 16.03.2021”.
Procura specială de reprezentare în AGA, acordată de un acționar unei instituții de credit care prestează servicii de custodie, va fi valabilă fără prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul acţionar, cu respectarea art. 196 și art. 207 din Regulamentul ASF nr.5/2018.
Acționarii nu pot fi reprezentanți în AGA în baza unei procuri generale de către o persoană care se află într-o situație de conflict de interese, potrivit art. 92 pct 15 din Legea nr.24/2017, privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
Reprezentarea prin împuternicire generală va respecta prevederile art. 202-205 ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.
Procura specială sau generală va fi nulă dacă acționarul însuși participă la întrunirea AGA sau împuternicește alt mandatar printr-o procura validă, trimisă în termen și datată ulterior primei procuri.
În cazul votului prin corespondență, acționarii vor completa, semna și transmite, cu cel puțin 48 ore înaintea ședinței AGA formularul de vot prin corespondență pus la dispoziție în format fizic, la sediul societății, sau pe pagina de internet a societății. Formularele pe suport de hârtie vor fi trimise în plic închis la sediul societății, menționându-se pe plic în clar și cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 16.03.2021”. Buletinele de vot pot fi transmise și prin e-mail cu semnătură electronică extinsă incorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor@mam-bricolaj.ro, cu aceeași mențiune la „subiectul” mesajului electronic.
Votul prin corespondență poate fi exprimat de către un reprezentant, numai în situaţia în care acesta a primit din partea acționarului pe care îl reprezintă o împuternicire specială/generală care se depune la emitent în conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă și cu prevederile prezentei convocări.
Formularul de vot prin corespondență, respectiv procura specială / generală vor fi însoțite de documente doveditoare ale calității de acționar, respectiv:

  •  copia actului de identitate a acționarului persoană fizică, conformă cu originalul;
  •  certificatul de înregistrare al acționarului persoană juridică, în copie conformă cu originalul;
  •  certificatul constatator al acționarului persoană juridică eliberat de Registrul Comerțului sau document oficial echivalent care să ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului împuternicirii, emis cu cel mult 30 zile înainte de data publicării anunțului de convocare a AGA, în original sau în copie conformă cu originalul, precum și copia actului de identitate al reprezentantului legal (conformă cu originalul);
  • copia actului de identitate al mandatarului (persoanei împuternicite), conformă cu originalul

Documentele prezentate într-o altă limbă decât engleză vor fi însoțite de traducerea autorizată în limbile română/engleză. Propunerile de hotărâre, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA precum și împuternicirile și buletinele de vot nedepuse în termen, incomplete, ilizibile sau neînsoțite de documentele doveditoare ale calității de acționar nu vor fi luate în considerare.
Recomandări privind participarea la lucrările AGA în contextul epidemiei COVID 19 și menținerii stării de alertă instituite pe teritoriul României
În condițiile evoluției recente a răspândirii COVID-19, având în vedere restricționările impuse de prelungirea stării de alertă dar și solicitările Autorității de Supraveghere Financiară privind adoptarea tuturor măsurilor necesare în vederea prevenirii / limitării răspândirii COVID-19, Societatea încurajează exercitarea dreptului de vot în cadrul AGA prin utilizarea buletinului de vot prin corespondență, al cărui formular va fi la dispoziția acționarilor pe pagina de internet a societății și transmiterea oricăror documente necesare aferente AGA prin mijloace electronice, cu utilizarea semnăturii electronice.
De asemenea, Societatea recomandă accesarea materialelor informative pentru ședința AGA în format electronic, acestea fiind disponibile pe pagina de internet a societății.
Cu titlu de recomandare, acționarii care doresc, totuși, să participe prin prezență fizică, direct sau prin împuternicit, la Adunarea Generală a Acționarilor sunt invitați să anunțe participarea până cel târziu la data de 26.02.2021, la adresa de email investitor@mam-bricolaj.ro, pentru a putea permite societății organizarea desfășurării AGA în condiții de siguranță și protecție pentru participanți. Societatea aduce la cunoștința acționarilor faptul că va aplica orice restricție în vigoare, la data desfășurării AGA, privind numărul de participanți sau condițiile de participare la evenimente desfășurate în spații închise. În aceste condiții, Societatea nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru riscul privind expunerea participanților la contaminarea cu virusul SAR-CoV-2 pe care aceștia și-l asumă în totalitate.
Societatea va urmări îndeaproape evoluția situației epidemiologice actuale, informând acționarii / investitorii în legătură cu orice informație relevantă privind desfășurarea și participarea la lucrările AGA.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.
Informații suplimentare se pot obține la sediul Societății, la tel. 0740 40 98 13 sau la adresa de email investitor@mam-bricolaj.ro.

Administrator unic,
Cristian GĂVAN

BVB | Știri BVB

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (25/07/2025)

Convocare AGA O & E 03(04).09.2025

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (25/07/2025)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE (AROBS) (25/07/2025)

Perioada inchisa de tranzactionare 28.07.2025 - 27.08.2025

SIMTEL TEAM (SMTL) (25/07/2025)

Perioada inchisa de tranzactionare 27.07.2025 - 26.08.2025