Categories: Fără categorie

Cosmin Dodoc (eMAG): Când intri pe eMAG, noi ştim totul despre tine, ce ai făcut în ultimii ani

Când o persoană intră pe site-ul eMAG, compania ştie totul despre ea, inclusiv ce a făcut în ultimii ani, a afirmat, miercuri, managerul de Resurse Umane al companiei, Cosmin Dodoc, la conferinţa internaţională HR Uncovered, potrivit Agerpres.

Întrebat despre strategia de profilare a angajaţilor, reprezentantul eMAG a explicat că echipa internă de marketing a companiei acţionează atât pe acest segment, cât şi pe targetarea clienţilor.

“Pe zona de profilare de angajaţi lucrăm cu echipa noastră de marketing. Noi funcţionăm şi ca o agenţie internă de marketing, nu lucrăm cu agenţii, avem o echipă de marketing foarte puternică, fie că vorbim de research, fie că vorbim de targetare. În momentul în care intri pe eMAG, noi cam ştim totul despre tine, ce ai făcut ultimii ani, aşa că…”, a afirmat Cosmin Dodoc.

Ulterior, reprezentantul eMAG a precizat că a făcut această afirmaţie “doar ca om de Resurse Umane”.

“Gândiţi-vă cât de greu e să găseşti un produs într-un hipermarket cu câteva zeci de mii de produse! Drumul este cu atât mai dificil de găsit într-un magazin online cu peste şase milioane de produse. Utilizăm tehnologia să îl ajutăm pe client să îşi găsească repede produsul dorit şi să i se livreze în cele mai bune condiţii. La asta mă refeream când am zis de istoricul clientului pe site”, a explicat pentru AGERPRES Cosmin Dodoc.

Pe de altă parte, reprezentantul eMAG a subliniat că, pentru această companie, oamenii “nu sunt nişte roboţi”.

“Lucrăm cu echipa internă inclusiv pe zona de campanii media sau pe campanii pe social media, facem profilare cu ei, că vorbim de targetare 18-22 de ani, call-center, adică ne ajută foarte mult pe zona asta, şi inputul lor e foarte valoros. Da, cu down-size-ul de rigoare: în momentul în care clientul e pe primul loc, echipa noastră de marketing s-ar putea să ne ajute puţin mai greu decât dacă am lucra cu cineva extern, dar încercăm să dezvoltăm competenţele astea inclusiv în echipa de HR. Am specializat pe cineva pe zona de digital, cumva să ‘furăm’ knowledge-ul din echipa de marketing şi să îl aducem la noi să ne descurcăm de unii singuri. Să ştiţi că nu este doar despre date, e şi despre oameni, de asta suntem aici. Oamenii nu sunt nişte roboţi aici”, a încheiat managerul pentru Resurse Umane al companiei. 

Articole recente

Ministrul Energiei vrea să sesizeze CSAT: „Plătim cea mai scumpă energie electrică din Europa” (Antena 3)

Ministrul energiei Bogdan Ivan a semnalat problemele grave descoperite de când a venit în funcţie…

3 ore ago

Zelenski: Mi-am reafirmat disponibilitatea de a mă întâlni cu preşedintele rus în orice formă

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a invitat, sâmbătă, ţările din sud să-l aducă pe liderul rus…

3 ore ago

Majoritatea polonezilor se opun participării ţării lor la o forţă de menţinere a păcii în Ucraina (sondaj)

O majoritate clară a polonezilor se opune participării ţării lor la o forţă multinaţională de…

5 ore ago

Arafat: Există burnout la o parte din medicii de la UPU, care poate fi eliminat prin personal suficient

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, a declarat, sâmbătă, la Alba Iulia, că…

5 ore ago

Soţia lui Erdogan face apel la Melania Trump,referitor la cei 18.000 de copii “ucişi brutal” în Gaza

Prima Doamnă a Turciei, Emine Erdogan, i-a cerut Primei Doamne a SUA, Melania Trump, să…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More