Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzÎn prima jumătate a anului curent, Credit Europe Bank România și-a consolidat poziția, activele bancare totale urcând la 4,1 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde de lei, potrivit unui comunicat.
În perioada ianuarie-iunie 2020, banca a înregistrat venituri totale de 124 de milioane lei și un profit net de 13 milioane lei. În 2019, Credit Europe Bank România a înregistrat un profit net de 57 de milioane lei, în creștere cu 7,5% față de anul anterior. Creșterea profitabilității este rezultatul majorării constante a utilizării cardurilor de credit de către clienții băncii și al volumului constant de credite pe segmentul corporate, potrivit bancii. Depozitele totale atrase de bancă în 2019 au atins 2,6 miliarde de lei, cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 11% față de 2018, iar activele bancare totale și portofoliul de credite au rămas constante la 4, respectiv 2 miliarde de lei, în timp ce veniturile totale au crescut cu 6,7% comparativ cu anul anterior.
„Performanța financiară consolidată a băncii reflectă obiectivele noastre strategice. Deși ne așteptam la o scădere a profitului în primul semestru din 2020, având în vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid-19, am reușit să încheiem prima jumătate a anului cu 13 milioane lei profit net mulțumită managementului atent al creditelor și soluțiilor digitale oferite clienților noștri. Investițiile noastre constante în digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clienții noștri în timpul pandemiei, ținând cont de faptul că întregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit oferă gadget-uri contactless – precum stickere și brățări – și clienții noștri care utilizează dispozitive Apple beneficiază de serviciul convenabil Apple Pay din 2019. Clienții noștri au reușit să facă trecerea mai rapid la plățile online și contactless, banca înregistrând o creștere pe aceste segmente, iar lansarea aplicației pentru smartphone AVANTAJ2go a ajutat la scăderea semnificativă a numărului de vizite ale clienților la sucursale sau la bancomate în contextul actual. Vom continua să investim în noi tehnologii și în componenta digitală ca parte a strategiei și responsabilității noastre față de clienții noștri”, a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.
2019 și S1 2020 în cifre | ||
Indicator | 2019 | 2020 S1 |
Active bancare | 4 mld. RON | 4,1 mld. RON |
Portofoliu de credite | 2 mld. RON | 2,1 mld. RON |
Depozite clienți | 2.6 mld. RON | 2,3 mld. RON |
Venituri totale | 223 mil. RON | 124 mil. RON |
Cheltuieli operaționale | 160 mil. RON | 69 mil. RON |
Profit net | 57 mil. RON | 13 mil. RON |
Rata de solvabilitate | 24,4% | 28,9% |
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More