Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzÎn contextul actual general, Credit Europe Bank vine în sprijinul clienților săi persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați de pandemia de COVID-19 cu posibilitatea de a-și amâna ratele la cerere. Totodată, Banca implementează o măsură adițională de protecție și decide suspendarea inițierii de noi proceduri de executare silită a clienților persoane fizice, potrivit unui comunicat de presă.
În cazul clienților persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank oferă soluții de la caz la caz, în baza cererilor, iar clienții sunt informați de bancă de pașii și documentația necesară pentru fiecare solicitare primită.
Credit Europe Bank recomandă totodată clienților utilizarea canalelor online alternative (cum ar fi Internet Banking) pentru a evita deplasarea la unitățile CEB unde este permisul accesul a maximum 3 clienți în același timp în contextul dat și apelarea serviciului de call center CEBLine la 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional), disponibil non-stop.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More