Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale și finisaje pentru construcții din România, listat la Bursa de Valori București în piața AeRO (simbol bursier SPX), a înregistrat o cifră de afaceri de 158 milioane de lei, în primul semestru, o creștere de aproximativ 9% comparativ cu aceeași perioadă din 2023, susținută de avansul vânzărilor în toate cele 3 canale de distribuție, potrivit unui comunicat.
Profitul net realizat în primul semestru din 2024 a fost de 3 milioane de lei, o scădere de 6,6% față de primul semestru din 2023, ca urmare a creșterii cheltuielilor de exploatare, în special cele legate de achiziționarea de mărfuri, salarii, utilități, precum și a noului impozit minim pe cifra de afaceri. Raportat la primul trimestru din anul curent, profitul net a înregistrat o creștere semnificativă în trimestrul doi, pe fondul creșterii vânzărilor cu 28%.
Irinel Gheorghe, CEO SIPEX: „Rezultatele din primul semestru al anului 2024 reflectă capacitatea noastră de a ne adapta și de a răspunde eficient la dinamica pieței. Am prioritizat consolidarea poziției în piață, am gestionat cu succes provocările, de la schimbările fiscale la deficitul de forță de muncă, înregistrând cel mai bun semestru din punct de vedere al cifrei de afaceri din ultimii trei ani. Creșterea de 9% a afacerilor și consolidarea în canalul B2B ne încurajează să ne urmăm obiectivele ambițioase. Ne concentrăm pe extinderea portofoliului de produse, urmărind nevoile din piața construcțiilor de logistică, industrie și infrastructură. Explorăm totodată noi oportunități pentru dezvoltarea afacerii și creștere sustenabilă, având ca obiectiv atingerea unei cifre de afaceri de 100 de milioane de euro până la finalul anului 2026.”
Creșterea afacerilor SIPEX a fost susținută de un management atent al stocurilor, previzionarea precisă a vânzărilor, precum și gestionarea atentă a cheltuielilor, cu evoluții pozitive ale vânzărilor în toate cele 3 canale de distribuție. În structura veniturilor, vânzările înregistrate în canalul retail tradițional au crescut cu 6%, cele realizate prin canalul B2B cu 14%, și cele prin magazin și online cu 29%.
Compania operează cu un model de afaceri integrat, organizat în 3 linii de afaceri: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate.
Distribuția se realizează prin cele trei canale:
Sébastien Lecornu, cel care a rămas în cabinete succesive ale Franţei în calitate de ministru…
Mădălin-Cristian Vasilcoiu va exercita în următoarele 6 luni funcția de secretar general adjunct al Ministerului…
Ucraina a confirmat marți că o rachetă rusă Iskander a distrus duminică o parte a…
Premierul polonez Donald Tusk a anunțat marți arestarea unui 'agent din Belarus' și expulzarea unui…
Alexandru Bălan, fost director adjunct al Serviciului de Informații și Securitate din Republica Moldova, acuzat…
Statele Unite au fost informate de Israel înaintea lansării atacului aerian efectuat marţi în capitala…
This website uses cookies.
Read More