Update articol:
COMUNICAT

Cris-Tim lansează un nou produs în cea mai dinamică categorie din piața mezelurilor – cârnații Grătărescu

Grupul Cris-Tim, liderul pieței de carne procesată și al segmentului ready meal din România, cât și un jucător important în piata de lactate și ospitalitate, lansează oficial cârnații Grătărescu. Noul produs este destinat grătarului și marchează extinderea portofoliului Cris-Tim în segmentul cârnaților, evaluat drept zona cu cea mai accelerată creștere din industrie. Potrivit datelor de piață, segmentul cârnaților a înregistrat o creștere de  circa 16% în volum în 2025 față de 2024, depășind media pieței de carne procesată. Deși dominat în prezent de produse fiert-afumate, slab diferențiate, acest segment este pregătit pentru inovație, context pe care Cris-Tim a decis să-l valorifice prin lansarea Grătărescu.

Strategia noastră este să ne consolidăm poziția de lider în toate categoriile în care activăm și să accelerăm dezvoltarea pe segmente cu potențial ridicat. Lansarea cârnaților Grătărescu este un pas firesc în acest proces. Ne adresăm unei piețe cu o dinamică foarte bună și venim cu un produs adaptat perfect obiceiurilor de consum, dar și momentului cultural al grătarului, atât de prezent în viața românilor. Obiectivul nostru este să transformăm Grătărescu în cârnații de referință ai segmentului și să susținem, prin această lansare, creșterea sustenabilă a grupului, de aproximativ 10% în 2025”, declară Radu Timiș Jr., CEO Grup Cris-Tim.

Cârnații Grătărescu se disting prin rețeta lor bazată pe carne fragedă de porc, condimentați cu usturoi și boabe întregi de muștar, afumați lent cu fum natural de lemn de fag și înveliți în membrană naturală, pentru a păstra suculența.

Produsul este disponibil la nivel național în marile rețele de retail modern, în comerțul tradițional, în magazinele proprii Cris-Tim și prin e-commerce, în două formate: 260 g ambalat vidat și 1 kg vrac.

Grătarul, o tradiție românească

Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în 2025, grătarul rămâne un obicei profund ancorat în cultura locală – 34% dintre români îl asociază cu relaxarea în aer liber, 26% cu timpul petrecut în familie, 26% cu weekendurile și vacanțele. Grătărescu  Produsul Grătărescu, creat special pentru grătar, este adaptat obiceiurilor actuale de consum și se adresează unui public larg – familii tinere, cupluri active, grupuri de prieteni.

Grătărescu este unul dintre cele mai importante proiecte de brand ale acestui an. Campania integrată are ca obiectiv să facă din Grătărescu alegerea preferată a românilor la raft. Comunicăm pe un  ton construit pe umor autentic românesc și cu un limbaj memorabil, menit să fixeze rapid produsul în mintea consumatorilor. În același timp, Grătărescu consolidează portofoliul nostru de mezeluri printr-o inovație relevantă, care aduce varietate și diferențiere într-o categorie aflată în plină expansiune”, Ligia Smadu, Director de Marketing Grup Cris-Tim.

Lansarea Grătărescu face parte din  strategia companiei de a se consolida pe piețele existente, dar și de a-și accelera dezvoltarea în noi segmente cu potențial ridicat în special cele legate de consum rapid și sănătos. Pentru anul 2025, Cris-Tim își propune o creștere sustenabilă de aproximativ 10%, atât la nivel de cifră de afaceri, cât și de EBITDA.