Comunicate de presa

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint: “La nivelul întregului an, estimăm o creștere susținută a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul precedent”

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat o creștere a exporturilor de 18% în primele șase luni ale anului, perioadă marcată puternic de pandemia de coronavirus. Până la finalul anului, compania estimează o creștere a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul trecut, potrivit unui comunicat de presă.

Potrivit Rottaprint, în topul celor mai solicitate produse pentru export în prima jumătate a anului au fost etichetele autoadezive, în special cele cu liner PET, foarte populare în Germania, capacele de aluminiu pentru produse lactate, care au fost cele mai solicitate produse de către clienții din Ungaria, urmate de manșoanele de înghețată care au înregistrat solicitări din toată Europa înaintea începerii sezonului cald.

În ceea ce privește industriile din care provin cele mai exportate produse, majoritatea solicitărilor s-au înregistrat de către clienți din domeniul alimentar, urmați de cei care activează în industria producătoare de soluții chimice. În prezent, un procent de 25% din portofoliul de clienți Rottaprint este reprezentat de clienți din străinătate.

Din datele companiei, țările care au înregistrat cele mai mari creșteri ale cererii pentru produsele exportate de Rottaprint, în primele șase luni ale anului, au fost: Ungaria, cu o creștere de 23% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, și Germania cu 13%. Alte țări care au înregistrat creșteri vizibile au fost Olanda și Polonia.

„Prima jumătate a acestui an a adus o creștere a exporturilor față de aceeași perioadă a anului trecut, creștere susținută în cea mai mare parte și de intensificarea producției în industria alimentară și în cea producătoare de soluții chimice, direct influențate de nevoile imediate ale consumatorilor, într-o perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus. Aceleași tendințe le-am putut observa și pe piața din România, nu numai pe cea a țărilor pentru care facem export. La nivelul întregului an, estimăm o creștere susținută a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul precedent”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.    

 

Articole recente

Euronext continuă demersurile pentru achiziţionarea Bursei din Atena

Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…

o oră ago

Atenționare ASF: Un cont fals de Facebook utilizează identitatea Președintelui ASF Alexandru Petrescu

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…

2 ore ago

Ministrul Mediului, la Broșteni: O să facem absolut tot ceea ce putem ca să ajutăm; nu doresc să fac o activitate populistă

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…

2 ore ago

Trimisul special al SUA, în Israel pe fondul crizei alimentare din Gaza şi al impasului în negocierile de la Doha

Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…

2 ore ago

Guvernul a corelat normele metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea ce privește modificarea cotelor de TVA

Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…

2 ore ago

Miruţă: Numirile în CA-uri sunt provizorii, indemnizaţiile nu depăşesc 3000 lei; selecţia s-a făcut pe bază de CV, nu politic

Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More