Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzGabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania
STAR, programul de loialitate al Băncii Transilvania, destinat clienţilor cu carduri de cumpărături, a contribuit în decurs de 10 ani la schimbarea obiceiurilor la cumpărături: clienţii aleg plata la comercianţi, în magazine fizice şi online, cu cardul şi cu telefonul, integral sau în rate, dar şi într-o „monedă” diferită, punctele STAR, potrivit unui comunicat de presă.
STAR este un ecosistem de care beneficiază atât posesorii de carduri, cât şi comercianţii. Peste o jumătate de milion de persoane au carduri STAR, pentru care programul înseamnă puncte de loialitate la cumpărături integrale din ţară şi din străinătate sau shopping în până la 24 de rate la peste 17.000 de magazine partenere, dar şi acces la credit cu valoare de până la cinci ori venitul lunar.
“STAR este programul-vedetă al Băncii Transilvania. A ajuns să fie cel mai reprezentativ program de loialitate pentru carduri de credit din România datorită complementarităţii acţiunilor noastre, care acoperă business-ul de carduri în ansamblul său – atât zona de emitere, cât şi cea de soluţii de acceptare carduri. Pe de o parte, atragem noi clienţi posesori de carduri STAR şi comercianţi în ecosistem, iar pe de altă parte lansăm constant funcţionalităţi şi oferte pentru cardurile de cumpărături”, a declarat Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking.
“Vrem să ducem STAR la următorul nivel, cu accent tot mai ridicat pe tranzacţii şi beneficii din zona online, într-un mediu complet digital. Efortul de a menţine efervescenţa programului este unul considerabil şi constant, cu sute de campanii derulate anual cu comercianţii parteneri”, a precizat Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development.
Cum a schimbat STAR modul clienţilor BT de a face cumpărături:
Un studiu despre carduri, realizat în acest an de Quantix pentru Banca Transilvania, arată că brandul STAR este asociat cu familiaritate, diferenţiere de programe similare de pe piaţă şi cu relevanţă. Respondeţii îl consideră foarte potrivit pentru realizarea planurilor personale şi este considerat modern, adaptat comerţului online, cu grad ridicat de acoperire în rândul comercianţilor.
Programul STAR a contribuit de-a lungul anilor la creşterea business-ului BT pe partea de carduri. La momentul lansării programului, în 2011, banca avea aproximativ 150.000 de carduri de credit emise, din aproape 1,8 milioane, beneficiind de o crestere constanta, an de an, si ajungând acum la peste 550.000 din 4,5 milioane.
Dusan Bajatovic a subliniat că, pentru a elimina complet NIS de pe lista sancțiunilor SUA,…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, anunţă că instituţia pe care o conduce va investiga situaţiile…
Ministerul Energiei împreună cu Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) şi Consiliul Concurenţei…
Restructurarea Ministerului Energiei se va finaliza în două săptămâni, dar instituția trebuie aliniată din punct…
România va dispune, până la sfârșitul acestui an, de întreaga dotare tehnologică necesară tipăririi bancnotelor…
Cele două mari piețe și blocuri comerciale de pe malurile Atlanticului au negociat timp de…
This website uses cookies.
Read More