Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTazz by eMAG se alătură iniţiativei #CumparaDeLangaTine a Băncii Transilvania prin lansarea în aplicaţie a unei categorii cu acelaşi nume, pentru susţinerea antreprenorilor care fac parte, prin afacerile lor, din viaţa românilor, potrivit unui comunicat.
Pe lângă încurajarea vânzărilor, prin această lansare, BT şi Tazz by eMAG doresc să impulsioneze antreprenorii să se reinventeze prin promovare, mutarea sau extinderea afacerilor în online, aşa încât produsele acestora să fie găsite rapid, iar achiziţia să fie la îndemâna clienţilor.
Noua categorie din aplicaţie, #CumparaDeLangaTine, cuprinde branduri locale din marile oraşe, inclusiv o parte dintre cele promovate în cadrul campaniei BT, #CumparaDeLangaTine Challenge. Startul este dat azi cu peste 70 de afaceri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea şi Arad, iar pe parcurs vor fi adăugate şi alte business-uri, din diferite domenii.
#CumparaDeLangaTine este cea mai mare campanie a Băncii Transilvania din 2020, lansată pentru a solidariza oamenii prin promovarea unor afaceri locale în social media.
Tot mai mulți oameni caută să se pensioneze în străinătate în căutarea unui stil de…
Misiunea permanentă a Coreei de Nord la Naţiunile Unite a afirmat că statutul ţării ca…
Temerile că infracțiunile sunt comise și planificate pe platforme precum WhatsApp au dus la tot…
Prețurile locuințelor noi au scăzut atât în termeni lunari, cât și anuali Prețurile de revânzare…
Creșterea producției industriale din China a încetinit în august, până la cel mai slab ritm…
Preşedintele american Donald Trump a avertizat Israelul duminică, la câteva zile după atacul său împotriva…
This website uses cookies.
Read More