Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTazz by eMAG se alătură iniţiativei #CumparaDeLangaTine a Băncii Transilvania prin lansarea în aplicaţie a unei categorii cu acelaşi nume, pentru susţinerea antreprenorilor care fac parte, prin afacerile lor, din viaţa românilor, potrivit unui comunicat.
Pe lângă încurajarea vânzărilor, prin această lansare, BT şi Tazz by eMAG doresc să impulsioneze antreprenorii să se reinventeze prin promovare, mutarea sau extinderea afacerilor în online, aşa încât produsele acestora să fie găsite rapid, iar achiziţia să fie la îndemâna clienţilor.
Noua categorie din aplicaţie, #CumparaDeLangaTine, cuprinde branduri locale din marile oraşe, inclusiv o parte dintre cele promovate în cadrul campaniei BT, #CumparaDeLangaTine Challenge. Startul este dat azi cu peste 70 de afaceri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea şi Arad, iar pe parcurs vor fi adăugate şi alte business-uri, din diferite domenii.
#CumparaDeLangaTine este cea mai mare campanie a Băncii Transilvania din 2020, lansată pentru a solidariza oamenii prin promovarea unor afaceri locale în social media.
Fondurile de pensii au cumpărat 40% din emisiunea de obligațiuni în lei a Primăriei București,…
Persoanele fizice sosite în România care au o ședere mai lungă de 183 de zile,…
Reţele Electrice România a lansat pe platforma electronică de achiziţii publice SEAP o licitaţie publică…
Anul 2025 marchează 30 de ani de la redeschiderea Bursei de Valori București (BVB). Instituția Bursei…
Preşedintele Letoniei, Edgars Rinkevics, a îndemnat la o construcţie mai rapidă a gardurilor de protecţie…
Patria Bank anunță că, la 30 iunie 2025, portofoliul total de credite performante acordate persoanelor…
This website uses cookies.
Read More