Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSuperbet Group se implică în modelarea unui nou ecosistem de business în România. Inițiază Data Talks, evenimentul care reunește comunitatea profesioniștilor de Business Intelligence și data analytics din România.
Cele mai importante atuuri ale companiilor sunt oamenii și datele, iar datele sunt, de ceva timp, cu mult mai valoroase decât banii, după cum remarca scriitorul Yuval Noah Harari, într-un interviu oferit, anul trecut, către CBS News.
Acest mesaj este, pe deplin, înțeles de către Superbet Group ale cărui principii de funcționare includ respectarea conceptului de proces decizional bazat pe analiza datelor (data driven decision-making process).
Plecând de la acest principiu de business și recunoscând importanța analizei datelor, Superbet Group a organizat și găzduit, în perioada 8 – 9 noiembrie, prima conferință din seria Data Talks. Acest eveniment este dedicat comunității de business intelligence (BI) și de data analytics din România, bucurându-se de participarea unor companii precum Google România, Freshful (by eMag Group) și Imobiliare.ro (platformă deținută din 2020 de grupul Ringier).
Andrei Popa, Director de Business Intelligence în cadrul Superbet Group, explică viziunea din spatele Data Talks:
“Această conferință reprezintă un prim pas în construirea unei comunități ai experților de date din România. Va fi un forum în care liderii de BI pot să împărtășească provocările pe care le întâlnesc, să găsească soluții scalabile sau, pur și simplu, să învețe unii de la ceilalți. Consider că există oportunități importante care pot fi dezvoltate în momentul în care experții în analiza de date, din mai multe sectoare de business, încep să colaboreze. Pe măsură ce facem progrese, cred cu tărie că putem genera inițiative cu impact pozitiv pentru clienții din diverse industrii și chiar putem să îmbunătățim modul în care funcționează anumite sfere ale societății noastre.”
Comunitatea, acceleratorul suprem
Importanța Data Talks reiese, inclusiv, din participarea unui lider global în materie de data analytics (Google), precum și a două companii românești care sunt recunoscute pentru acuratețea cu care prelucrează datele pentru a oferi clienților o experiență de înaltă calitate – divizia Freshful a grupului eMag și imobiliare.ro. Concret, lista de speakeri a conferinței a inclus experți internaționali precum Francois Zimmermann, EMEA Field Chief Technical officer, Tableau, Robert Boboșa, Analytical Consultant și Dorian Hodorogea, Client Engineer for Data Analytics, ambii de la Google Romania, Marius Costin, Data & Analytics Team Lead, în cadrul Freshful by eMAG și Răzvan Ionescu, Chief Commercial Officer la Imobiliare.ro.
Discuțiile s-au concentrat pe modalitățile prin care analiza datelor poate stimula creșterea business-urilor și care sunt cele mai bune soluții de business intelligence ce pot fi găsite acum pe piață. De asemenea, prezentările au pus un accent important pe capacitatea de a sorta datele la care au acces companiile și cum se pot formula, cu acuratețe, cele mai relevante concluzii.
Decizii motivate de analiza datelor
Odată cu lansarea Data Talks, Superbet și-a prezentat echipa de experți în materie de business intelligence și analiza datelor: Andrei Popa, Director of Business Intelligence, Ciprian Lazăr, Director al operațiunilor de retail & multichannel din România, Ivan Vučković, Director Martech, Anna Rossudowska, Tableau Leader și Igor Milovcic, Business Intelligence Analyst, toți din cadrul Superbet Group, precum și Luka Postružin, VP of Data și Filip Gvardijan, Data Science Team Lead, ambii de la Happening, noua divizie de tehnologie care aparține grupului Superbet.
În cadrul evenimentului, Luka Postružin, VP of Data la Happening a ținut să vorbească despre cât de valoroasă este împărtășirea expertizei și crearea unui proces decizional bazat pe analiza datelor în cadrul unei organizații:
“Superbet s-a bazat dintotdeauna pe date și concluzii complexe extrase din analiza acestora. În ultimii ani, acest mod de lucru a fost dus la un alt nivel. Happening va urma același principiu, cu scopul de a crea cea mai bună tehnologie pentru grup, apelând la cele mai bune date și folosind cea mai bună platformă de data analytics pentru a lua deciziile corecte.”
‘Datele ne vorbesc, trebuie doar să învățăm să le ascultăm’
Potrivit firmei de cercetare Gartner, Tableau este, de ani la rând, una dintre cele mai performante platforme globale de BI pentru companiile care își doresc o transformare digitală și care adoptă o cultură organizațională ce are la bază analiza datelor.
De aceea, în a doua zi a Data Talks au fost organizate mai multe sesiuni interactive destinate utilizatorilor Tableau. Reprezentați ai Superbet Group, Tableau și btProvider au împărtășit cele mai bune practici în lucrul cu această platformă și au exemplificat ce tipuri de date pot fi cu adevărat valoroase atunci când iei decizii strategice de business.
Anna Rossudowska, Tableau Leader la Superbet Group, consideră că aceste workshop-uri sunt esențiale pentru dezvoltarea unor noi aptitudini:
“Suntem cu toții înconjurați de date, acestea fac parte din lumea modernă. Odată cu democratizarea lor și grație unor instrumente precum Tableau, persoane care erau, cândva, departe de această lume, acum au capacitatea de a înțelege și de a lucra cu programe de business intelligence. Observăm aici o tendință care atinge toate zonele de business, de la operațiuni la suport clienți, sau de la finanțe la marketing.”
În cadrul conferinței au fost expuse și prioritățile care vin din partea strategilor din sfera comercială, cei pentru care calitatea experienței oferite clientului rămâne pe primul loc.
Ciprian Lazăr, Director Romania Retail & Multichannel Operations în cadrul Superbet Group, caracterizează Data Talks drept o comunitate a profesioniștilor capabili să modeleze companiile viitorului: “Scopul nostru este de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență posibilă, iar pentru asta trebuie să înțelegi, la cel mai profund nivel, ceea ce-și doresc. Datele și analiza lor devin esențiale în a obține insight-uri precise care să te ajute să construiești o imagine clară despre cum oferta noastră va satisface și chiar depăși așteptările clienților. ”
Pentru grupul Superbet, conferința Data Talks 2022 este doar începutul construirii unei comunități organice, a unui forum în care profesioniștii din domeniul de analiză a datelor pot face schimb de idei sau pot găsi, împreuna, soluții pentru anumite provocări. Prin implicarea profesioniștilor de business intelligence din mai multe industrii, această nouă platformă își propune să se transforme într-un catalizator pentru inovație și colaborare. Este un punct de pornire curajos pentru un eveniment care își dorește să devină un reper anual în agenda de business din România.
Secretarul pentru comerț Howard Lutnick a declarat că „întrebarea” înaintea discuțiilor dintre președintele Donald Trump…
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
Peste 2200 de consumatori din judeţul Bihor nu au în continuare energie electrică, după furtuna…
Premierul Ilie Bolojan a avut o primă reacție duminică, la câteva zile după ce informații…
Sâmbătă, China a lansat un plan de acțiune global pentru inteligența artificială, care solicită cooperarea…
This website uses cookies.
Read More