Categories: Fără categorie

DGPMB: Alarmă cu bombă la o şcoală din Sectorul 2

O alarmă cu bombă a fost semnalată la o unitate de învăţământ din Sectorul 2, elevii şi profesorii fiind evacuaţi, a informat, luni, Poliţia Capitalei.

“Astăzi, în jurul orei 13,30, o persoană a apelat numărul direct al unei secţii de Poliţie şi a comunicat faptul că la o unitate de învăţământ din Sectorul 2 s-ar afla un dispozitiv exploziv. Au fost dispuse, de urgenţă, măsuri de evacuare a elevilor şi personalului şi restricţionarea traficului în perimetrul adiacent fiind declanşate verificări de către specialiştii pirotehnicieni”, a precizat Biroul de presă al Direcţiei Generale a Poliţiei Municipiului Bucureşti, potrivit Agerpres.

Articole recente

Ministrul Mediului, la Poiana Largului: Există un risc pentru sănătatea oamenilor; măsurile luate – în sistem de urgenţă

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…

43 de minute ago

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…

44 de minute ago

SUA: Kamala Harris va publica o carte despre campania sa prezidenţială din 2024

Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…

46 de minute ago

Rusia: Putin a promulgat legea care înăsprește cenzura și supravegherea pe internet

Președintele rus Vladimir Putin a promulgat joi o lege ce prevede pedepsirea căutărilor pe internet…

47 de minute ago

Ministrul Mediului despre fondurile neatrase de Apele Române: Este o crimă pentru comunităţile expuse la inundaţii

Este o crimă pentru comunităţile locale care sunt expuse la inundaţii să dai cu piciorul…

50 de minute ago

Guvernul spaniol este “deschis” ideii unei posibile prelungiri a funcţionării centralelor nucleare

Guvernul spaniol de stânga este "deschis", sub rezerva anumitor condiţii, ideii unei posibile revizuiri a…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More