Comunicate de presa

Două feriboturi hibrid RoRo pentru Seaspan Ferries urmează să fie construite la Șantierul Naval Damen Mangalia

Două feriboturi hibrid RoRo pentru Seaspan Ferries urmează să fie construite la Șantierul Naval Damen Mangalia. Fiecare dintre cele două nave inovatoare are o lungime de 149 de metri, și a fost proiectată astfel încât să permită încărcarea și transportul pe culoare cu o lungime totală de 1.034 metri, transmite Biroul de Presă al Ministerul Economiei.

În comunicat se mai precizează: “Feriboturile vor fi dotate cu baterii de 2 megawați, dar vor permite inclusiv stocarea a peste 200 de metri cubi de Gaz Natural Lichefiat. Cele două nave vor intra în serviciul Seaspan Ferries ca parte a programului de înlocuire a flotei companiei. Navele vor fi clasificate de Bureau Veritas și vor intra în exploatare în 2021, construcția acestora începând la Santierul Naval Damen Mangalia încă de anul acesta”.

“Dovedim, o dată în plus, că parteneriatul dintre Damen si România este un succes. Vorbim despre încă un contract cu beneficii multiple pentru cel mai mare șantier din Europa și, implicit, pentru economia României. Contractul confirmă încă o dată capacitățile extraordinare de care dispunem în România, precum și calitatea resursei umane înalt calificate de pe șantier. Prin specialiștii din Șantierul Naval de la Mangalia avem capacitatea să construim în România o gamă largă de nave, complexe, de mare capacitate și foarte avansate din punct de vedere tehnologic. România redevine astfel un lider în Europa în construcția navală”, a declarat Niculae Bădălău, Ministrul Economiei.

Harly Penner, Director Fleet Engineering & Vessel Development de la Seaspan Ferries, a afirmat, la rândul său: “Damen a muncit foarte mult pentru a câștiga acest proiect, iar Seaspan Ferries este încântat să se asocieze cu ei în noul lor santier din Mangalia, România. Santierul are o bună reputație pentru calitate și are forța de muncă și infrastructura necesară pentru a construi aceste nave complexe pentru Seaspan Ferries. Damen lucrează îndeaproape cu Seaspan pentru a se asigura că navele își ating capabilitățile de top, iar Seaspan Ferries așteaptă cu nerăbdare să colaboreze cu echipa Damen pe acest proiect interesant”.

“Suntem foarte entuziasmați să construim aceste nave hibrid cu doua sisteme de propulsie pentru Seaspan Ferries și suntem mândri că un astfel de operator de încredere a decis sa aleagă Damen pentru acest proiect. Considerăm că acesta este începutul unui excelent parteneriat, cu un potential imens pentru viitor”, a adăugat Leo Postma, director de vânzări al Damen.

Articole recente

Ce vede evaluatorul atunci când toți ceilalți văd doar prețul? (opinie Laurențiu Stan)

Autor: Laurenţiu Stan, consultant financiar, Kapital Minds Ce este valoarea? Ceea ce credem noi că…

41 de minute ago

Regatul Unit şi SUA vor semna un acord nuclear în timpul vizitei lui Trump la Londra

Londra şi Washingtonul vor semna un acord de colaborare pentru creşterea energiei nucleare în timpul…

58 de minute ago

Lecție de economie ascunsă în factura pentru energie electrică

De fiecare dată când deschizi factura de energie, apare aceeași întrebare: de ce prețul energiei…

60 de minute ago

Top 10 cele mai bune țări în care să te retragi la pensie

Tot mai mulți oameni caută să se pensioneze în străinătate în căutarea unui stil de…

3 ore ago

Coreea de Nord afirmă că statutul său de stat nuclear este ireversibil

Misiunea permanentă a Coreei de Nord la Naţiunile Unite a afirmat că statutul ţării ca…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More