Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzDigitalizarea acestor procese permite clienţilor ca, după depunerea cererilor pentru racordare la reţeaua electrică sau obţinerea sporului de putere, să stea de vorbă direct cu operatorul E-Distribuţie şi, cu ajutorul camerei telefonului, să îi permită acestuia să vadă toate detaliile de care are nevoie pentru a decide cum vor fi amplasate elementele soluţiei respective.
Vizita virtuală este recomandată în situaţii de o complexitate mai scăzută – de exemplu, un branşament pentru o casă, un spor de putere, tehnicienii E-Distribuţie evaluând dacă aceasta este cea mai potrivită soluţie de la caz la caz. Pentru efectuarea acesteia, este necesar ca solicitantul să aibă un smartphone (cu sistem de operare Android minim versiunea 6.0 sau iOS minim versiunea 11) cu o conexiune bună la internet, fără a fi nevoie să instaleze ceva pe telefon.
Operatorul poate face, cu ajutorul aplicaţiei, poze cu locurile de amplasare şi le poate trimite ulterior clientului. Dacă e nevoie să fotografieze un contor, de exemplu, va extrage informaţiile direct din fotografie prin tehnologia OCR. În timpul vizitei virtuale, tehnicianul E-Distribuţie notează toate informaţiile necesare şi trimite ulterior clientului, pe e-mail, un raport al vizitei. Odată această inspecţie virtuală realizată, procesul tehnic (de racordare, de exemplu) merge mai departe.
“Investiţiile permanente pe care le facem în digitalizarea serviciilor noastre sunt indispensabile pentru a susţine şi a accelera ritmul electrificării în România. Cu vizita virtuală, continuăm astfel procesul de digitalizare, în beneficiul clienţilor, şi creştem sustenabilitatea operaţiunilor noastre, reducând numărul deplasărilor şi cantitatea de hârtie folosită în procesul administrativ”, declară Raluca Chiriac, Head of Customer Engagement E-Distribuţie.
Serviciul “Vizita virtuală” se adaugă altor funcţionalităţi şi servicii digitale lansate în ultimii doi ani de companiile E-Distribuţie, pentru a fi mereu alături de clienţi, în special în condiţii de pandemie. Audienţele digitale sunt un alt serviciu, de această dată de conferinţe online, pentru a oferi consultanţă clienţilor, în vederea înregistrării cererilor de racordare, respectând astfel regulile de distanţare socială şi măsurile pentru protejarea clienţilor şi angajaţilor săi, respectând în acelaşi timp cerinţele de calitate ale serviciului de distribuţie.
E-Distribuţie Banat, E-Distribuţie Dobrogea şi E-Distribuţie Muntenia sunt companiile din cadrul grupului Enel în România, care au ca activitate distribuţia energiei electrice. Anual, companiile E-Distribuţie distribuie peste 15 TWh de energie electrică prin peste 131.000 de km de reţea – linii electrice subterane şi aeriene, de înaltă, medie şi joasă tensiune, prin intermediul a 286 staţii de transformare şi 24.315 posturi de transformare.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More