Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuz• Contractele clienților E.ON Gaz Furnizare vor fi transferate automat către E.ON Energie România, compania absorbantă.
• Clienții vor avea acces la toate serviciile și canalele de comunicare ale furnizorului integrat de gaz și electricitate.
Societățile de furnizare ale Grupului E.ON din România, E.ON Gaz Furnizare și E.ON Energie România sunt implicate într-un proces de fuziune prin absorbție. E.ON Energie România este societatea absorbantă, iar E.ON Gaz Furnizare este societate absorbită, data efectivă a fuziunii fiind 30 septembrie 2020, potrivit unui comunicat al E.ON.
În urma fuziunii celor două societăți, contractele de furnizare a gazelor naturale ale clienților E.ON Gaz Furnizare vor fi preluate automat de către furnizorul integrat de gaze naturale și energie electrică E.ON Energie România, în calitate de societate absorbantă.
Decizia de fuziune a fost aprobată de Adunările Generale Extraordinare ale Acționarilor din cele două societăți și este motivată prin faptul că, odată cu liberalizarea pieței de gaze naturale, segmentul clienților reglementați dispare și astfel nu mai este justificată prezența în piață a unei entități distincte pentru furnizarea de gaze naturale, respectiv a companiei E.ON Gaz Furnizare care acoperea acest segment. Mai mult, în urma fuziunii, interacțiunea cu clienții va fi mult simplificată prin existența unei singure societăți de furnizare care va gestiona un portofoliu unic de clienți.
În plus, clienții vor avea acces rapid și direct la serviciile și canalele de comunicare ale E.ON Energie România. Astfel, ei vor putea soluționa diverse operațiuni începând cu transmiterea indexului de consum sau contractarea abonamentelor de energie electrică și gaze naturale și alte servicii, până la obținerea de informații despre factură:
• apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri în-tre orele 08.00-20.00;
• prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
• prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
• prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.
Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a avertizat miercuri că orice discuţie asupra garanţiilor de…
O fraudă de tip "investiţii rapide", în care este utilizată fraudulos imaginea preşedintelui României, circulă…
România trebuie să îşi schimbe atitudinea în atragerea de investiţii străine şi este nevoie de…
Apelul lansat instituțiilor de credit de către Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) pentru „Garanția…
Vista Bank a lansat, în premieră naţională, plăţile instant RoPay Contactless între persoane fizice, un…
România are nevoie de măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri, deoarece creşterea economică se realizează…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
De ce preturile pe Piata libera (concurentiala ) sunt mai mari decat preturile practicate(aplicate) pe piata reglementata, la diferanta de cateva zile ? Chiar NU inteleg, consider ca ar trebuii sa fie invers! Am EU o deviatie de (SEPT) ?