Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzElectrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual, potrivit unui comunicat de presă.
Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până la data de 31 martie 2020.
Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:
Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/
Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.
Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.
Preşedintele şi prim-ministrul Poloniei au fost notificaţi în legătură cu desfăşurarea unei operaţiuni de neutralizare…
Directorul general Elcen, Claudiu Crețu, a fost plasat, marți seara, sub control judiciar de DNA…
Australia va desfăşura o flotă de drone de atac subacvatice de mari dimensiuni "Ghost Shark",…
Qatarul va continua să medieze în războiul din Fâşia Gaza, în ciuda unui atac israelian…
Secretarul american al Energiei, Chris Wright, a calificat obiectivul de atingere a neutralităţii climatice până…
O delegaţie a Congresului Statelor Unite urmează să viziteze China, pentru prima dată din 2019,…
This website uses cookies.
Read More