Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzElectrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual, potrivit unui comunicat de presă.
Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până la data de 31 martie 2020.
Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:
Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/
Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.
Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…
Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…
Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…
Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…
Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…
Guvernul portughez se va consulta cu preşedintele şi parlamentul în vederea recunoaşterii statului Palestina la…
This website uses cookies.
Read More