Comunicate de presa

Elit a crescut capacitățile pentru producția de salam „crud-uscat” și a dublat volumul de vânzări în această categorie, în 2019

Elit a crescut capacitățile pentru producția de salam „crud-uscat” și a dublat volumul de vânzări în această categorie, în 2019. Au fost promovate noi produse, cum ar fi cârnații de casă „Plin de carne”, care rămân în continuare lideri de piață în categoria cârnați premium, tradiționali și cremvuștii Berlinki, distribuiți de Elit, iar pentru sărbători sunt pregătite campanii in store pentru toate gamele de produse.

„Odată cu integrarea noastră în grupul Smithfield România, ne-am dorit să venim și mai aproape de consumatorul final, de așteptările acestuia. Începând cu selecția materiei prime, procesul de producție, testarea și calibrarea gustului și în final ambalarea produselor, Elit oferă românilor o experiență clară și consistentă despre rețete cu tradiție și produse inovatoare. Ne-am poziționat de la început ca ambasadori ai experienței în industria mezelurilor, cu scopul de a aduce un plus de valoare și gust. Ne dorim ca produsele noastre să îi aducă împreună la masă pe toți membrii familiei și să creeze amintiri memorabile”, a afirmat Voicu Vuscan, administrator Elit Cugir.

Compania Elit deține 4 fabrici proprii în București, Alba Iulia, Cugir și Arad în care produce toate gamele de mezeluri: Salamuri, Cârnați, Specialități, Crenvurști, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici, activând pe toate canalele de vânzare, dar preponderent în comerțul tradițional, unde deține un portofoliu de 13.000 de clienți activi.

Distribuția se face prin 5 depozite logistice (Alba Iulia, București, Craiova, Bacău și Constanța) și peste 20 de depozite cross-docking. Rețeaua de magazine Elit, depozitele din Cugir, Alba Iulia, București, Constanța, Bacău și Craiova împreună cu rețeaua de distribuție care cuprinde peste 250 de mașini frigorifice fac posibil ca mezelurile Elit să ajungă în cel mai scurt timp pe mesele dumneavoastră.

Compania are în prezent 1.800 de angajați (1.500 angajați Elit și 300 angajați Vericom), o capacitate de producție de mezeluri de 2.500 t/lună.

Elit a dezvoltat de-a lungul timpului o sortimentație de peste 300 de produse. Odată cu integrarea Elit în familia Smithfield, Elit a început să promoveze în România produsele colegilor din Polonia (gamele Morliny, Yano și Krakus) și își propune introducerea pe piața tradițională a gamei Berlinki.

Articole recente

Safetech Innovations raportează venituri la nivel individual de 26,7 milioane de lei și un profit net de 6 milioane de lei, în primul semestru din 2025

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București,…

19 minute ago

ANUNT PRIVIND OFERTA PUBLICA DE CUMPARARE A ACTIUNILOR ARCTIC STREAM S.A. LA PRETUL DE 23 LEI/ACTIUNE

aprobata prin Decizia ASF nr. 807/21.08.2025 Denumirea si sediul social al societatii vizate Societatea vizata…

24 de minute ago

Meta Estate Trust raportează, în semestrul I, venituri de 13,78 milioane lei și profit net de 4,65 milioane lei

Meta Estate Trust (simbol bursier MET), companie de tip holding care activează în sectorul imobiliar…

29 de minute ago

O divizie elveţiană a HSBC renunţă la peste 1.000 de clienţi bogaţi din Orientul Mijlociu, pe fondul presiunilor autorităţilor de reglementare

Divizia elveţiană de private banking a HSBC a început să renunțe la peste 1.000 de…

43 de minute ago

De la 50 de miliarde de dolari la faliment, investitorii calculează costul prăbușirii Evergrande pe piață

Acțiunile vor fi retrase de la cotația bursei din Hong Kong pe 25 august Listată…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More