Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMiliardarul Elon Musk a spus că achiziția sa de acțiuni Twitter în valoare de 44 de miliarde de dolari nu va merge înainte până când nu va avea mai multă claritate cu privire la câte conturi sunt false, potrivit CNBC.
Twitter a estimat, la începutul acestei luni, că mai puțin de 5% dintre utilizatorii săi activi zilnici monetizabili au fost conturi roboți sau spam, în primul trimestru.
Dar, Musk estimează că aproximativ 20% dintre conturile de pe Twitter sunt conturi false sau spam și este îngrijorat că numărul ar putea fi și mai mare.
„Oferta mea s-a bazat pe acuratețea documentelor depuse la SEC ale Twitter”, a scris Musk pe Twitter, marți dimineața devreme. „Ieri, CEO-ul Twitter a refuzat public să arate dovezi de <5% (n.n. că mai puțin de 5% din conturi sunt false). Această înțelegere nu poate merge înainte până când nu o face.”
Un purtător de cuvânt al Twitter nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii a CNBC.
Musk a spus că echipa sa efectuează propria analiză a numărului de conturi false de pe platformă, dar experții în rețelele de socializare, dezinformare și analiză statistică spun că abordarea lui este teribil de deficitară.
„Pentru a afla, echipa mea va face un eșantion aleatoriu de 100 de urmăritori ai @twitter”, a scris Musk pe Twitter vineri. „Îi invit pe alții să repete același proces și să vadă ce descoperă.”
El și-a clarificat metodologia în tweet-urile ulterioare, adăugând: „Alegeți orice cont cu mulți adepți” și „Ignorați primii 1000 de urmăritori, apoi alegeți fiecare 10. Sunt deschis la idei mai bune.”
Musk a mai spus, fără a furniza dovezi, că a ales 100 ca număr de dimensiune a eșantionului pentru studiul său, deoarece acesta este numărul pe care Twitter îl folosește pentru a calcula cifrele din rapoartele lor.
Carl T. Bergstrom, un profesor de la Universitatea din Washington, care a co-scris o carte pentru a ajuta oamenii să înțeleagă datele și să evite să fie absorbiți de afirmații false online, a declarat pentru CNBC că eșantionarea a o sută de adepți ai oricărui cont de Twitter nu ar trebui să servească drept „due diligence”. ” pentru realizarea unei achiziții de 44 de miliarde de dolari.
El a spus că o dimensiune a eșantionului de 100 este mult mai mică decât norma pentru cercetătorii din rețelele sociale care studiază probleme similare și ar putea duce la vicii de selecție.
Cofondatorul Facebook, Dustin Moskovitz, a analizat această problemă prin intermediul propriului său cont de Twitter, subliniind că abordarea lui Musk nu este de fapt aleatorie, folosește un eșantion prea mic și lasă loc pentru erori masive.
Sébastien Lecornu, cel care a rămas în cabinete succesive ale Franţei în calitate de ministru…
Mădălin-Cristian Vasilcoiu va exercita în următoarele 6 luni funcția de secretar general adjunct al Ministerului…
Ucraina a confirmat marți că o rachetă rusă Iskander a distrus duminică o parte a…
Premierul polonez Donald Tusk a anunțat marți arestarea unui 'agent din Belarus' și expulzarea unui…
Alexandru Bălan, fost director adjunct al Serviciului de Informații și Securitate din Republica Moldova, acuzat…
Statele Unite au fost informate de Israel înaintea lansării atacului aerian efectuat marţi în capitala…
This website uses cookies.
Read More