Burse/Investitii

eToro: Giganții industriei de gaming – acțiunile săptămânii; Așteptări ca Electronic Arts, care are peste 1.700 de angajați români în studiourile sale din țara noastra, să depășească în continuare performanțele S&P 500

Unul dintre  sectoarele care a înregistrat creșteri notabile în pandemie este industria jocurilor video, notează analistul platformei online de investiții eToro Ionuț Paulenco.

Din cauza măsurilor de izolare și a plictiselii, dezvoltatorii de jocuri au avut un an 2020 excelent, jocurile video devenind modalități binevenite de petrecere a timpului, cu 2,7 miliarde de jucători la nivel global suprasolicitând serverele, potrivit analistului.

Două dintre cele mai mari nume din industrie sunt Electronic Arts (NASDAQ: EA) și Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), ambele urmând să își raporteze câștigurile săptămâna aceasta, marți (2/02), respectiv joi (4.02).

Ionuț Paulenco apreciază: “Jocurile produse de acetea sunt foarte populare în rândul comunității de gaming și unele dintre cele mai bine vândute din toate timpurile, precum Tetris Mobile, FIFA și Madden de la Electronic Arts, precum și Call of Duty, Diablo și World of Warcraft de la Activision.

Având în vedere creșterea generală a industriei jocurilor video, mă aștept ca ambele acțiuni să depășească în continuare performanțele S&P 500. Activision Blizzard și-a aliniat eforturile în jurul produselor sale de bază, precum Call of Duty și World of Warcraft. Acest lucru a implicat extinderea Call of Duty și pe mobil, una de succes. Varianta pentru mobil a jocului Call of Duty a înregistrat aproximativ 300 de milioane de descărcări și în curând jocul va fi lansat în China, unde peste 45 de milioane de consumatori s-au pre-înregistrat deja.

Cealaltă mare franciză a companiei, World of Warcraft, a lansat conținut nou, Shadowlands și acum este cel mai bine vândut joc video din istorie.

Pe de altă parte, Electronic Arts, care are peste 1.700 de angajați români în studiourile sale din țara noastră, a realizat unele dintre cele mai populare jocuri sportive, cum ar fi FIFA, NHL și Madden. În fiecare an EA scoate pe piață o nouă versiune a jocurilor și chiar dacă mulți clienți se plâng că firma nu inoveaza suficient – cifrele de vânzări sunt bune.

O astfel de abordare ar putea atrage multe critici, dar este, de asemenea, cea mai sigură, deoarece, cu o bază masivă de clienți loiali acestor jocuri, EA nu e forțată să inoveze la fel de mult ca alte companii de jocuri video, ceea ce înseamnă un risc mai mic pentru investitori. În esență, este foarte puțin probabil pentru Electronic Arts să facă ceva greșit și să raporteze vânzări slabe, cu excepția cazului în care se schimbă ceva în mod dramatic.”

Articole recente

ANALIZĂ XTB: Petrolul înregistrează scăderi importante ale prețurilor. De ce se află sub presiune și cine poate profita?

Pe piețele globale se observă o reducere evidentă a prețurilor petrolului, înregistrând scăderi de jumătate…

o oră ago

Sondaj Avangarde: 57% dintre români, de acord cu alocarea a 5% din PIB pentru Apărare

Aproximativ 57% dintre români sunt de acord ca țara noastră să aloce 5% din PIB…

2 ore ago

Trump şi Zelenski ar urma să se întâlnească săptămâna viitoare pentru a discuta despre eforturile de pace din Ucraina, anunţă Marco Rubio

Preşedintele american Donald Trump se va întâlni „probabil” cu omologul său ucrainean Volodimir Zelenski săptămâna…

2 ore ago

IEA recunoaşte că ar putea fi nevoie de investiţii în noi proiecte de petrol şi gaze

Investiţiile în noi proiecte petroliere şi gaziere s-ar putea dovedi indispensabile, a anunţat marţi Agenţia…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More