Categories: Fără categorie

Eurohold şi VouchForMe lansează un nou concept CASCO pe piața românească

Euroins România și VouchForMe anunță lansarea unui nou și unic produs de asigurare auto: asigurare auto facultativă cu franșiză garantată de rețeaua socială a asiguratului. Folosind această abordare, pot fi acordate reduceri semnificative, iar asigurarea CASCO devine mai accesibilă.

Produsul CASCO Euroins este o noutate pe piață si introduce sistemul de franșiză de la o terță parte, iar Euroins este prima companie de asigurări care folosește acest principiu.

Atunci când se achiziționează polița de asigurare, asigurații decid ce sumă sunt dispuși să plătească în mod direct în cazul daunelor (franșiza), înainte ca asigurătorul să acopere costul acestora.

Cu cât este mai mare franșiza, cu atât este mai mare discount-ul. Dacă șoferii nu se simt confortabil să suporte o franșiză ridicată, își pot invita prietenii și familia garanteze pentru ei prin intermediul VouchForMe, permițându-le să aibă acces la cele mai mari reduceri, fără a-și asuma riscuri financiare suplimentare. În cazul unei daune, franșiza este împărțită proporțional între garanți. În acest fel, garantii își exprimă încrederea în abilitățile și comportamentul conducătorului auto sub forma unui angajament financiar. Produsul este disponibil în cadrul rețelei de vânzări Euroins din întreaga țară.

Euroins Romania le oferă acum clienților săi un nou produs CASCO care este adaptat fiecărui client pe baza comportamentului și abilităților sale de conducere și aduce prețuri mai bune celor care doresc să dovedească acest lucru prin intermediul încrederii acordate lor de către rețeaua socială personală. Prin garantarea faptului că sunt șoferi buni, familia și prietenii îi pot ajuta să obțină reduceri mari.

Sistemul funcționează în ambele sensuri – astfel încât într-un grup de prieteni aceștia pot garanta unul pentru celălalt, atingând prime de asigurare CASCO atractive.

“Suntem foarte mândri că Euroins a ales să colaboreze cu VouchForMe pentru a aduce noul produs pe piață. Euroins este unul dintre liderii unei piețe în creștere și a dovedit deja că știe ce caută clienții. Credem că modelul VFM poate aduce economii semnificative consumatorului final, poate ajuta compania de asigurări să reducă riscul și, în același timp, să influenteze viitorul comportament în timpul conducerii”, a spus Matt Peterman, co-fondatorul VouchForMe.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

9 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

9 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

9 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

10 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

10 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

10 ore ago

This website uses cookies.

Read More