Categories: Fără categorie

Eurohold şi VouchForMe lansează un nou concept CASCO pe piața românească

Euroins România și VouchForMe anunță lansarea unui nou și unic produs de asigurare auto: asigurare auto facultativă cu franșiză garantată de rețeaua socială a asiguratului. Folosind această abordare, pot fi acordate reduceri semnificative, iar asigurarea CASCO devine mai accesibilă.

Produsul CASCO Euroins este o noutate pe piață si introduce sistemul de franșiză de la o terță parte, iar Euroins este prima companie de asigurări care folosește acest principiu.

Atunci când se achiziționează polița de asigurare, asigurații decid ce sumă sunt dispuși să plătească în mod direct în cazul daunelor (franșiza), înainte ca asigurătorul să acopere costul acestora.

Cu cât este mai mare franșiza, cu atât este mai mare discount-ul. Dacă șoferii nu se simt confortabil să suporte o franșiză ridicată, își pot invita prietenii și familia garanteze pentru ei prin intermediul VouchForMe, permițându-le să aibă acces la cele mai mari reduceri, fără a-și asuma riscuri financiare suplimentare. În cazul unei daune, franșiza este împărțită proporțional între garanți. În acest fel, garantii își exprimă încrederea în abilitățile și comportamentul conducătorului auto sub forma unui angajament financiar. Produsul este disponibil în cadrul rețelei de vânzări Euroins din întreaga țară.

Euroins Romania le oferă acum clienților săi un nou produs CASCO care este adaptat fiecărui client pe baza comportamentului și abilităților sale de conducere și aduce prețuri mai bune celor care doresc să dovedească acest lucru prin intermediul încrederii acordate lor de către rețeaua socială personală. Prin garantarea faptului că sunt șoferi buni, familia și prietenii îi pot ajuta să obțină reduceri mari.

Sistemul funcționează în ambele sensuri – astfel încât într-un grup de prieteni aceștia pot garanta unul pentru celălalt, atingând prime de asigurare CASCO atractive.

“Suntem foarte mândri că Euroins a ales să colaboreze cu VouchForMe pentru a aduce noul produs pe piață. Euroins este unul dintre liderii unei piețe în creștere și a dovedit deja că știe ce caută clienții. Credem că modelul VFM poate aduce economii semnificative consumatorului final, poate ajuta compania de asigurări să reducă riscul și, în același timp, să influenteze viitorul comportament în timpul conducerii”, a spus Matt Peterman, co-fondatorul VouchForMe.

Articole recente

Exim Banca Românească prelungește oferta de economisire  cu dobânzi atractive la depozitele în lei și euro

Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…

8 ore ago

SUA şi NATO elaborează un nou mecanism de finanţare a armelor americane pentru Ucraina plătite de europeni

Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…

8 ore ago

DNSC avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care este folosită imaginea economistului Adrian Negrescu

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…

9 ore ago

Adrian Țuțuianu – secretar de stat în cadrul SGG; Dan Reșitnec – secretar general adjunct al Guvernului

Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…

9 ore ago

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea solicită convocarea AGA pentru anularea actualului proces de selecție a administratorului

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More