Categories: Fără categorie

Euroins România: “Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații”

În contextul comunicatului de presă emis de ASF cu privire la plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA, Euroins România face următoarele precizări:

“Euroins România apreciază și pune accentul pe relația, satisfacția și încrederea acordată de clienții și partenerii săi, care sunt vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. În 2020 am întreprins numeroase acțiuni pentru a crește satisfacția clienților noștri, iar rezultatele sunt evidente: în ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamațiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice. Ne-am angajat să lucrăm continuu la îmbunătățirea serviciilor și suntem siguri că în 2021 satisfacția clienților va crește și mai mult.

Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații. Pe parcursul anului trecut, grupurile menționate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamații și, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamație pentru fiecare cerere de daună RCA.

Euroins România își reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare și rambursare a daunelor, de eliminare a birocrației, de reducere a timpului de plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de deschide de dosare de daună și de solicitare de despăgubiri – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei Covid-19, aplicația digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relații cu clienții.

În conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piața RCA și de diversificare a portofoliului pentru o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească, la sfârșitul anului 2020, Euroins România a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 de milioane de lei.

Suntem convinși că toate aceste măsuri vor aduce mai aproape Euroins de misiunea de a deveni un exemplu de bune practice pentru piața românească de asigurări”.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

6 ore ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

6 ore ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

8 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

8 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

8 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

10 ore ago

This website uses cookies.

Read More