Categories: Fără categorie

Euroins România: “Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații”

În contextul comunicatului de presă emis de ASF cu privire la plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA, Euroins România face următoarele precizări:

“Euroins România apreciază și pune accentul pe relația, satisfacția și încrederea acordată de clienții și partenerii săi, care sunt vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. În 2020 am întreprins numeroase acțiuni pentru a crește satisfacția clienților noștri, iar rezultatele sunt evidente: în ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamațiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice. Ne-am angajat să lucrăm continuu la îmbunătățirea serviciilor și suntem siguri că în 2021 satisfacția clienților va crește și mai mult.

Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații. Pe parcursul anului trecut, grupurile menționate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamații și, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamație pentru fiecare cerere de daună RCA.

Euroins România își reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare și rambursare a daunelor, de eliminare a birocrației, de reducere a timpului de plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de deschide de dosare de daună și de solicitare de despăgubiri – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei Covid-19, aplicația digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relații cu clienții.

În conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piața RCA și de diversificare a portofoliului pentru o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească, la sfârșitul anului 2020, Euroins România a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 de milioane de lei.

Suntem convinși că toate aceste măsuri vor aduce mai aproape Euroins de misiunea de a deveni un exemplu de bune practice pentru piața românească de asigurări”.

Articole recente

Sébastien Lecornu a fost numit în funcţia de prim-ministru al Franţei de către preşedintele Emmanuel Macron

Sébastien Lecornu, cel care a rămas în cabinete succesive ale Franţei în calitate de ministru…

8 ore ago

Cristian Vasilcoiu – numit secretar general adjunct la Ministerul Muncii

Mădălin-Cristian Vasilcoiu va exercita în următoarele 6 luni funcția de secretar general adjunct al Ministerului…

8 ore ago

Racheta rusă care a distrus parțial sediul guvernului ucrainean conținea 35 de componente americane

Ucraina a confirmat marți că o rachetă rusă Iskander a distrus duminică o parte a…

9 ore ago

Polonia anunță arestarea unui ‘agent din Belarus’ și expulzarea unui diplomat din această țară

Premierul polonez Donald Tusk a anunțat marți arestarea unui 'agent din Belarus' și expulzarea unui…

10 ore ago

DIICOT l-a reținut pe fostul director adjunct al SIS acuzat de trădare (surse)

Alexandru Bălan, fost director adjunct al Serviciului de Informații și Securitate din Republica Moldova, acuzat…

10 ore ago

Washingtonul confirmă că a fost informat în prealabil de Israel despre atacul efectuat în Qatar împotriva responsabililor Hamas

Statele Unite au fost informate de Israel înaintea lansării atacului aerian efectuat marţi în capitala…

11 ore ago

This website uses cookies.

Read More