Categories: Fără categorie

Euroins România: “Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații”

În contextul comunicatului de presă emis de ASF cu privire la plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA, Euroins România face următoarele precizări:

“Euroins România apreciază și pune accentul pe relația, satisfacția și încrederea acordată de clienții și partenerii săi, care sunt vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. În 2020 am întreprins numeroase acțiuni pentru a crește satisfacția clienților noștri, iar rezultatele sunt evidente: în ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamațiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice. Ne-am angajat să lucrăm continuu la îmbunătățirea serviciilor și suntem siguri că în 2021 satisfacția clienților va crește și mai mult.

Din rapoartele și analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații. Pe parcursul anului trecut, grupurile menționate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamații și, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamație pentru fiecare cerere de daună RCA.

Euroins România își reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare și rambursare a daunelor, de eliminare a birocrației, de reducere a timpului de plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de deschide de dosare de daună și de solicitare de despăgubiri – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei Covid-19, aplicația digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relații cu clienții.

În conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piața RCA și de diversificare a portofoliului pentru o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească, la sfârșitul anului 2020, Euroins România a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 de milioane de lei.

Suntem convinși că toate aceste măsuri vor aduce mai aproape Euroins de misiunea de a deveni un exemplu de bune practice pentru piața românească de asigurări”.

Articole recente

Lavrov: Discuţiile despre garanţiile de securitate pentru Ucraina fără Rusia nu duc nicăieri

Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a avertizat miercuri că orice discuţie asupra garanţiilor de…

50 de minute ago

DNSC: Fraudă de tip ”investiții rapide” în care este folosită imaginea președintelui României, circulă în prezent pe internet

O fraudă de tip "investiţii rapide", în care este utilizată fraudulos imaginea preşedintelui României, circulă…

51 de minute ago

Ministrul Finanţelor: Trebuie să ne schimbăm fundamental atitudinea în atragerea de investiţii străine; avem nevoie de reguli clare şi echilibrate

România trebuie să îşi schimbe atitudinea în atragerea de investiţii străine şi este nevoie de…

52 de minute ago

Garanția de portofoliu pentru IMM-uri a BID: solicitări de peste 15 miliarde lei, dublu față de bugetul disponibil pentru următorii 3 ani (BID)

Apelul lansat instituțiilor de credit de către Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) pentru „Garanția…

56 de minute ago

Vista Bank introduce, în premieră naţională, sistemul de plăţi instant RoPay Contactless între persoane fizice

Vista Bank a lansat, în premieră naţională, plăţile instant RoPay Contactless între persoane fizice, un…

2 ore ago

IMM România solicită Guvernului lansarea unui pachet de măsuri pentru susţinerea IMM-urilor

România are nevoie de măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri, deoarece creşterea economică se realizează…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More