International

Facebook va dezvolta instrumente destinate advertiserilor, pentru preveni afişarea reclamelor alături de conţinutul dăunător

Facebook va începe în curând dezvoltarea ”unor instrumente de excludere a unor subiecte”, pentru a oferi advertiserilor o abilitate mai mare de preveni ca anumite tipuri de conţinut să apară alături de reclamele lor, transmite Reuters, potrivit news.ro.

Anunţul survine în condiţiile în care companii cum ar fi Coca-Cola şi Starbucks au boicotat Facebook în luna iulie pentru că nu ia suficiente măsuri în vederea combaterii conţinutului care răspândeşte ura, în urma morţii lui George Floyd, un afro-american care a murit în custodia poliţiei.

Advertiserii s-au plâns de ani de zile că marile companii de media socială iau prea puţine măsuri pentru a preveni ca reclamele să apară alături de conţinutul care propagă ura, ştirile false şi conţinutul dăunător. În septembrie, Facebook, YouTube şi Twitter au semnat un acord cu advertiseri mari pentru combaterea conţinutului online dăunător.

Facebook a afirmat vineri, într-o postare pe blog, că noile instrumente vor ajuta advertiserii să stabilească cum sunt afişate reclamele în Facebook News Feed, adăugând că va începe să testeze aceste instrumente cu un grup mic de advertiseri, un proces care ar putea dura un an până la finalizare.

Articole recente

Peste jumătate dintre firmele din Bucureşti-Ilfov au înregistrat creşteri de minimum 21% ale facturilor la electricitate(patronat)

Federaţia Patronatelor Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Bucureşti-Ilfov atrage atenţia că presiunea financiară generată de costurile…

2 ore ago

71% din veniturile din jocurile de noroc din UE provin de pe piața neagră; Europa de Est s-a dovedit a fi cea mai vulnerabilă (Studiu al Yield Sec)

Jocurile de noroc online ilegale au generat aproape trei sferturi din veniturile din jocuri de…

2 ore ago

Orsted obține aprobarea pentru emisiunea de drepturi de urgență, în timp ce Trump amenință proiectele din SUA

Dezvoltatorul de energie eoliană offshore Orsted a obținut vineri aprobarea acționarilor pentru o emisiune de…

2 ore ago

Agroland raportează vânzări de 229 de milioane de lei, în semestrul I, în creștere cu 11%; Profit  net de 12 milioane de lei, în urcare cu 23%

Grupul antreprenorial Agroland, prezent pe piața de retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, a…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More