Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzFacebook va începe în curând dezvoltarea ”unor instrumente de excludere a unor subiecte”, pentru a oferi advertiserilor o abilitate mai mare de preveni ca anumite tipuri de conţinut să apară alături de reclamele lor, transmite Reuters, potrivit news.ro.
Anunţul survine în condiţiile în care companii cum ar fi Coca-Cola şi Starbucks au boicotat Facebook în luna iulie pentru că nu ia suficiente măsuri în vederea combaterii conţinutului care răspândeşte ura, în urma morţii lui George Floyd, un afro-american care a murit în custodia poliţiei.
Advertiserii s-au plâns de ani de zile că marile companii de media socială iau prea puţine măsuri pentru a preveni ca reclamele să apară alături de conţinutul care propagă ura, ştirile false şi conţinutul dăunător. În septembrie, Facebook, YouTube şi Twitter au semnat un acord cu advertiseri mari pentru combaterea conţinutului online dăunător.
Facebook a afirmat vineri, într-o postare pe blog, că noile instrumente vor ajuta advertiserii să stabilească cum sunt afişate reclamele în Facebook News Feed, adăugând că va începe să testeze aceste instrumente cu un grup mic de advertiseri, un proces care ar putea dura un an până la finalizare.
Federaţia Patronatelor Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Bucureşti-Ilfov atrage atenţia că presiunea financiară generată de costurile…
Jocurile de noroc online ilegale au generat aproape trei sferturi din veniturile din jocuri de…
Fondul Proprietatea a completat convocatorul AGA din 29 septembrie cu propunerile transmise de Ministerul Finanțelor,…
Dezvoltatorul de energie eoliană offshore Orsted a obținut vineri aprobarea acționarilor pentru o emisiune de…
Piețele obligațiunilor „nu au înțeles pe deplin” faptul că noile venituri provenite din tarifele impuse…
Grupul antreprenorial Agroland, prezent pe piața de retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, a…
This website uses cookies.
Read More