Tehnologie

FAN Courier adoptă chatboţi DRUID pentru suplimentarea canalelor digitale de interacţiune cu clienţii

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu FAN Courier, liderul pieţei de curierat din Romania, prin care FAN Courier va adopta tehnologia DRUID pentru dezvoltarea de chatboţi şi diversificarea canalelor digitale de comunicare cu clienţii, potrivit unui comunicat de presă.

Parteneriatul presupune lansarea în prima fază a unui chatbot de tip FAQ găzduit pe site-ul FAN Courier, dar care va fi accesibil şi prin Facebook Messenger, ca un canal suplimentar de interacţiune cu clienţii. Noul asistent virtual va fi disponibil clienţilor în mai puţin de o lună. În a doua etapă, suportul va fi extins spre clienţii serviciului SelfAWB, care permite timp mai rapid de livrare, urmărirea statusului livrării pachetelor atât de către expeditor cât şi destinatar, precum şi importul şi urmărirea a multiple AWBuri în cadrul expediţiilor complexe de marfă.

„FAN Courier este constant în brandurile de top din Romania, o companie crescută cu multă pasiune, care a ştiut să se adapteze rapid schimbărilor pieţei. Comerţul on-line, unul din principalele motoare de creştere al industriei de curierat, a accelerat puternic în ultimele luni, pe fondul măsurilor impuse de suspendare temporară a activităţii multor retaileri. Ma bucur că ne parteneriem cu o companie matură, care după modernizarea flotei auto în 2019, iată că abordează şi o modernizare digitală în interacţiunea cu clienţii”, declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

DRUID  este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani. 

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

8 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

9 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

9 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

9 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

10 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

10 ore ago

This website uses cookies.

Read More