Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania românească Farmec investește 500.000 euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare, precizează compania într-un comunicat de presă.
Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care 7 noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Formulele conțin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna – și cu un ambalaj modern. Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv și in store.
„În urma procesului de rebranding, venim mai aproape de consumatorii noștri cu o gamă foarte apreciată de generații de români, adusă în actualitate prin ingrediente, prezentare și conceptul de comunicare. Când vorbim despre Farmec, vorbim despre un brand cu rădăcini autentice și cu tradiție în îngrijire. Brandul Farmec a făcut mereu parte din cele mai multe familii românești. Reflectă, prin filosofia sa și produsele oneste, grija pentru cei din jur și pentru valorile esențiale. Istoria sa îndelungată reunește tradiția și inovația într-un mod firesc, păstrând ce e mai bun din trecut și adăugând beneficiile ultimelor descoperiri. Acum, transmitem mai departe obiceiurile sănătoase și consolidăm valorile care definesc Farmec ca brand: grijă, onestitate, simplitate și familiaritate”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.
Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei producătoare. Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse, pe care compania și-l asumă în fiecare an.
***
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.
Ministrul Apărării Ionuţ Moşteanu afirmă, referindu-se la drona care a intrat în spaţiul aerian al…
Fostul preşedinte Traian Băsescu, afirmă, referindu-se la alegerile parlamentare din 28 septembrie, din Republica Moldova,…
Preşedinta Adunării Generale a ONU, Annalena Baerbock, a afirmat că forţele ONU de menţinere a…
Dronele ucrainene au atacat rafinăria de petrol Kirishi din regiunea Leningrad, Rusia, în noaptea de…
O dronă ucraineană a lovit fabrica Metafrax Chemicals din regiunea Perm Krai din Rusia în…
Preşedintele Volodimir Zelenski a afirmat sâmbătă seara, într-o postare pe X, că drona interceptată de…
This website uses cookies.
Read More