Comunicate de presa

Farmec relansează gama Gerovital H3 Evolution cu noi formule inovatoare, în urma unei investiții de 450.000 euro

Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, investește 450 de mii de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu – Gerovital H3 Evolution. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare. Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătățite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generație, unic pe piața din România. Acesta se absoarbe în straturile profunde ale pielii, fiind activ multifuncțional prin efectul antioxidant, antiage și antipoluare. Acest ingredient funcționează ca un „flash filler” în 1 pana la 6 ore, cu test de eficiență in vivo. Campania de comunicare integrata 360 o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internațional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021, potrivit unui comunicat de presă.

„Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovație, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiții susținute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile și tendințele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menținut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feței și la export. Și-a consolodat această performanță tocmai prin inovațiile continue la nivel de compoziție și comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern și noul concept creativ dorim să fim și mai relevanți pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluții high-end pentru îngrijirea personală”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.

***

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Articole recente

Angajamente propuse de Vodafone România, în tranzacția Telekom România Mobile Communications

Consiliul Concurenței a aprobat achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications…

o oră ago

DNSC: Continuă campaniile frauduloase care promovează o aşa-zisă platformă de investiţii de stat

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică avertizează în legătură cu continuarea campaniilor frauduloase care promovează o…

2 ore ago

Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de către DIGI România și Vodafone România

Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de…

2 ore ago

Z.ai, cel mai recent model de IA al Chinei, spune că este mai ieftin de utilizat decât DeepSeek

Startup-ul Z.ai, cunoscut anterior sub numele de Zhipu, a anunțat luni că noul său model…

2 ore ago

Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României (Concordia)

Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României, în…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More