Comunicate de presa

Ferma românească de afine bio Dealul cu Afine plănuiește exporturi în Emiratele Arabe Unite și Germania

  • Compania a investit 1 milion EUR în ultimii șase ani în creșterea capacității de producție și dezvoltarea de noi produse
  • Primele piețe vizate de noul brand sunt Emiratele Arabe Unite și Germania

Dealul cu Afine, ferma românească de afine bio cu sediul în Făgăraș, județul Brașov, anunță lansarea noului său brand global The Blue Renaissance și intenționează să ajungă pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie în următoarele 12 luni. De la achiziționarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi și familia sa au investit aproximativ 1 milion de Eur în creșterea capacității de producție, consolidarea brandului și dezvoltarea de noi produse. Compania a atras până în prezent fonduri de 800.000 Eur de la investitori internaționali. Ferma se întinde pe 10ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, unitatea de procesare fiind în județul Iași, potrivit unui comunicat de presă.

Cu o istorie de peste șase ani, Dealul cu Afine a fost un pionier pe piața locală de fructe bio pre-comandate, clienții producătorului român având încredere și plătind produsele cu trei până la șase luni înainte ca fructele să fie culese și livrate. După consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000 kg de fructe bio vândute în România în fiecare an, compania a lansat un nou produs – un suc de afine 100% organic, fără apă adăugată, fără conservanți, un produs unic pe plan local, precizează comunicatul.

La începutul anului 2023, brandul este pregătit să se extindă și în afara României, ajungând la consumatori din întreaga lume, iar pentru a realiza acest lucru, Dealul cu Afine și-a schimbat identitatea vizuală și numele. Noul brand – The Blue Renaissance – ia naștere din valorile și ADN-ul mărcii, cu accent pe oferirea de produse sănătoase, fără aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderița.

Având în vedere toată dragostea pe care Dealul cu Afine a primit-o în România și potențialul uriaș pe care îl are piața globală a băuturilor organice, suntem bucuroși să anunțăm lansarea produselor noastre de calitate în întreaga lume sub numele The Blue Renaissance. Facem suc 100% din afine, certificat organic, nimic adăugat, nici măcar apă. Aceasta este o declarație puternică care i-a atras pe investitorii noștri, dar și importanți retaileri din Asia și Europa de Vest. Industria globală a sucurilor este de aproximativ 150 miliarde de dolari, dar există foarte puțin suc real în acele 150 miliarde de dolari. Acestea conțin în principal apă, zahăr și concentrate. Am contestat status quo-ul băuturilor din fructe, creând un suc care este atât sănătos, cât și gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanți. Acesta este motivul pentru care credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii din întreaga lume  care doresc să trăiască o viață sănătoasă”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.

Primele țări vizate pentru extindere în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite și Germania, unde compania intenționează să vândă sucul său organic de afine și noile produse dezvoltate de echipa de cercetare și dezvoltare în acest an, precum alte mixuri de fructe de pădure și șapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de băut.

„Pe piețe precum Germania ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai începem cu farmacii și cafenele din clinici și spitale. Vom continua apoi cu lanțuri mari de retaileri și super retaileri”, anunță Ajay Naqvi.

Pentru următoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic, în total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră. Mai mult, obiectivul strategic al fondatorilor este de a transforma un produs local într-un brand internațional, ca rezultat al cercetărilor din ultimii ani în crearea unui produs de calitate și creșterea organică a capacității de livrare a businessului, se mai arată în comunicat.

Pentru 2023 și 2024, The Blue Renaissance continuă investițiile, alocând 400.000 de euro în consolidarea capacităților de producție și logistice, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltare de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro în ultimul an, definindu-și strategia globală de brand și în linia de producție, potrivit comunicatului.

The Blue Renaissance a început ca Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi și soția sa Ramona Naqvi, care este co-fondatoare a companiei, au cumpărat o mică plantație de afine lângă Făgăraș. În prezent, după mai bine de șase ani, timp în care firma a atras mai multe runde de investiții în valoare totală de 800.000 euro, startup-ul românesc este evaluat la 6 milioane euro. Printre investitorii actuali se numără executivi de top din Europa, Asia și Orientul Mijlociu, spune compania.

În comunicat se mai arată că, pentru 2023, compania își propune să atragă încă 2 milioane euro de la investitori pentru a-și spori capacitatea de procesare și extinderea globală. Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iași pentru a-și crește capacitatea de producție de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi. Prin această investiție, The Blue Renaissance va putea, de asemenea, să creeze mult mai multe produse noi în segmentul băuturilor, dar și să adauge companiei-mamă capacitate de deshidratare și de fabricare a pudrei pentru smoothie. Astfel, compania intenționează să lanseze trei noi amestecuri de fructe de pădure, șapte noi băuturi funcționale și șapte noi formule de pudră pentru smoothie gata de băut până la jumătatea anului 2023.

Suntem conduși de un singur scop: să punem întrebări pe care nu le-am pus niciodată până când am realizat că mâncarea a devenit o problemă în viața noastră, în stilul de viață pe care l-am dezvoltat. Și băuturile din fructe fac parte din această problemă. Dorim să facem o schimbare reală pe piața băuturilor din fructe – care conțin foarte puțin suc, dar mai multă apă și conservanți – prin crearea unui suc care oferă beneficii evidente pentru sănătate. Credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii care doresc să trăiască o viață sănătoasă, din întreaga lume”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.

View Comments

  • Felicitari Dealului cu Afine pentru aceasta initiativa remarcabila si pentru investitia indrazneata facut in ultimii sase ani in cresterea capacitatii de productie si dezvoltarea de noi produse. Aceasta miscare arata ca romanii au puterea de a deveni lideri globali in industria produselor organice. Speram cu totii ca The Blue Renaissance va obtine succesul dorit si ca va oferi consumatorilor din intreaga lume produse sanatoase, de inalta calitate si prietenoase cu mediul.

Articole recente

Exim Banca Românească prelungește oferta de economisire  cu dobânzi atractive la depozitele în lei și euro

Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…

o oră ago

SUA şi NATO elaborează un nou mecanism de finanţare a armelor americane pentru Ucraina plătite de europeni

Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…

o oră ago

DNSC avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care este folosită imaginea economistului Adrian Negrescu

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…

o oră ago

Adrian Țuțuianu – secretar de stat în cadrul SGG; Dan Reșitnec – secretar general adjunct al Guvernului

Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…

o oră ago

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea solicită convocarea AGA pentru anularea actualului proces de selecție a administratorului

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More