Fără categorie

foodpanda lansează inițiativa #livramacasa, menită să susțină restaurantele locale

În contextul situației dificile creată de pandemia de coronavirus, foodpanda.ro, platformă de food delivery din România, anunță că aproximativ 200 de restaurante locale din București vor beneficia de o campanie integrată de marketing și de consultanță specializată, care să le ajute să își susțină operațiunile și angajații, potrivit unui comunicat de presă.

Începând de astăzi, foodpanda a lansat campania #livramacasa prin care oferă o reducere de 30% a prețului felurilor principale din meniurile a circa 200 de restaurante din București, dar și gratuitate la livrare.

„În această perioadă dificilă pentru restaurantele locale, care au fost nevoite să-și mute activitatea exclusiv în zona de livrare pentru a putea funcționa, am decis să venim în sprijinul lor cu o serie de măsuri menite să le stimuleze continuitatea operațiunilor. #livramacasa gratuit și oferim 30% reducere la cele mai des comandate preparate, în cazul multor restaurante din București, branduri românești deținute de antreprenori locali. Astfel, vizăm creșterea numărului de comenzi și implicit a profitabilității acestor business-uri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

foodpanda.ro precizează: “Prin stimularea vânzărilor și operarea plăților la săptămână către restaurante, foodpanda se asigură că acestea își vor putea utiliza eficient stocurile de materie primă și vor putea susține salariile angajaților, dar și alte cheltuieli operaționale.

Totodată, foodpanda oferă activ consultanță pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid și în condiții de maximă siguranță, cât și în reorganizarea activității pentru a se adapta mai ușor la segmentul de delivery.

Campania își propune și să aducă în prim-plan poveștile afacerilor locale, ale antreprenorilor care le conduc și echipelor din bucătărie și să transmită un mesaj optimist, oferind totodată o imagine reală a provocărilor cu care se confruntă în această perioadă. Restaurantele sunt deschise pentru livrare, acordă prioritate sănătății și siguranței clienților, iar răspunzând la acțiunea lansată de foodpanda, platforma le poate ajuta să își susțină afacerea.

Arii de livrare mai mari în sprijinul restaurantelor și al clienților

Pentru a-și încuraja clienții să stea acasă, foodpanda a extins ariile de livrare, astfel încât utilizatorii să poată comanda și de la restaurante aflate la distanțe mai mari, care până acum nu se aflau în zona lor de livrare, lucru posibil și datorită traficului redus. 

Reprezentanții foodpanda asigură că flota de livratori este pregătită să livreze un volum crescut de comenzi în condiții optime și de siguranță. Echipa operațională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiți constant să respecte toate normele de igienă suplimentare și să utilizeze cu încredere echipamentele de protecție puse la dispoziție de companie, pentru a nu fi expuși la riscul de îmbolnăvire.

Pentru menținerea celor mai bune standarde de siguranță atât pentru clienți, cât și pentru livratori, foodpanda continuă demersurile de promovare a plății cu cardul, în aplicație sau pe website, facilitând astfel o livrare fără interacțiune umană și contribuind la stoparea răspândirii virusului”.

Articole recente

NATO lansează Operaţia Eastern Sentry pentru întărirea apărării pe flancul estic

Secretarul general al NATO, Mark Rutte, şi comandantul Suprem al Forţelor Aliate (SACEUR), Alexus Grynkewich,…

5 ore ago

Ministra Mediului l-a demis pe directorul Administrației Naționale Apele Române, Sorin Lucaci

Ministra Mediului, Diana Buzoianu, l-a demis, vineri, din funcție, pe directorul Administrației Naționale 'Apele Române',…

5 ore ago

OMV vrea să taie costurile cu 400 milioane de euro şi să facă disponibilizări în Austria

Grupul austriac OMV, acţionarul majoritar de la OMV Petrom, a anunţat vineri că a demarat…

9 ore ago

ArcelorMittal anunţă oprirea definitivă a producţiei la fabrica sa din municipiul Hunedoara

Compania siderurgică ArcelorMittal a luat decizia de a opri "definitiv" activitatea la fabrica sa din…

9 ore ago

Ministrul Economiei: Charlie Ottley a aplicat pentru cetăţenia română; dosarul încă se plimbă prin hăţişul birocratic

Turismul românesc n-a avut vreodată un birou de promovare mai eficient decât jurnalistul britanic Charlie…

9 ore ago

Nazare, întâlniri cu marii finanţatori de pe Wall Street

Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, a avut, în cadrul vizitei sale de lucru în SUA, mai…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More