International

Franklin Templeton, părăsit în masă de clienți și anchetat de SEC; CEO-ul Franklin Templeton spune că se concentrează pe „a face ce e corect” pentru clienți (CNBC)

CEO-ul Franklin Templeton, Jenny Johnson, a spus că firma se concentrează pe a face ce e corect pentru clienții săi, în primele sale comentarii publice, după ce compania a cunoscut cele mai mari ieșiri trimestriale din istoria sa, iar Comisia pentru Valori Mobiliare și Burse din SUA (SEC) a început o anchetă privind tranzacțiile suspecte la unitate de titluri cu venit fix, potrivit CNBC.

Firma de investiții cu sediul central în California, care gestionează active de 1,7 trilioane de dolari la nivel internațional, a suferit un impact financiar dramatic după ce a anunțat, în august, că Ken Leech, co-ofițer de investiții al celei mai mari subsidiare a sa Western Asset Management, a fost trimis în concediu, pe fondul unei investigații SEC cu privire la tranzacțiile cu instrumente derivate pentru clienți foarte bogați.

Luna următoare s-au înregistrat ieșiri uriașe de aproape 24 de miliarde de dolari din unitatea cu probleme, cu un total de 37 de miliarde de dolari scoase din filială în ultimele trei luni, potrivit rapoartelor Financial Times.

Unitatea de venit fix a Franklin Templeton s-a confruntat cu ani de performanță slabă, pe care mulți investitori se așteptau să o inverseze pe măsură ce banii se mutau în obligațiuni și alte produse cu venit fix, care reprezintă aproximativ 30% din activele companiei.

Johnson a declarat miercuri pentru CNBC că problema cu Western Asset Management a fost dăunătoare, dar a subliniat că a rezultat dintr-un caz izolat și că sprijinirea clienților este principalul obiectiv al Franklin Templeton.

CEO-ul a subliniat că Franklin Templeton cooperează cu guvernul în cadrul investigației în cauză.

Johnson și-a exprimat încrederea în capacitatea de a aduce bani înapoi companiei. „Avem o mulțime de mărci diferite sub Franklin Templeton și în afară de Western, suntem pe fluxuri pozitive în restul afacerii noastre”, a spus ea.

„În calitate de CEO, există întotdeauna momente în care întâmpini dificultăți și trebuie să rămâi concentrat pe imaginea pe termen lung și pe a face ceea ce este bine pentru clienții”, a adăugat Johnson: „Tatăl meu spunea mereu: fă ce este bine față de client, iar afacerea va avea grijă de la sine. Așa că suntem 100% concentrați să ne asigurăm că facem ce este corect pentru clienții noștri.”

View Comments

  • Pierderile neacoperite pe optiuni ajung sa strice imaginea generala a fondului. Cand managerul de fond are de fapt atatea fonduri diferite in administrare, cu profil de risc diferit, nu ar trebui ca imaginea generala sa fie afectata de problemele avute doar la unul din fondurile administrate. Pentru a intelege diferentele trebuie sa intelegi profilul de risc asociat fiecarui fond in parte.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

11 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

12 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

12 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

12 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

13 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

13 ore ago

This website uses cookies.

Read More