Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSunt trei componente care definesc evoluția Transport Trade Services (TTS), pe piața de capital, a spus Gabriel ȚECHERĂ, Director Guvernanță Corporativă și Relații cu Investitorii TTS, la Forumul Pieței de Capital, organizat de Financial Intelligence, pe 18 septembrie.
El a detaliat: “Rezultatele companiei si comunicarea pe care o facem sunt singurii parametrii pe care îi putem controla. Dar mai există al treilea parametru, lichiditatea, unde avem mai puțin control și care, cel puțin în cazul TTS, este o chestiune care ne preocupă în permanență.
Din punctul acesta de vedere, 2023 a fost un an bun. Am început colaborarea cu al doilea market maker și s-a văzut. Luna septembrie sperăm că va fi a patra lună consecutiv în care valoarea medie tranzacționată depășește 100.000 de euro ceea ce, pentru TTS, este mult.
Suntem la 250 de milioane de euro capitalizare și ne apropiem de 190 de milioane de euro capitalizarea free-float-ului, ceea ce ne interesează pe noi cel mai mult. Aceasta a fost, într-un fel, și problema noastră în anul 2023 pentru că, la 30 iunie, am depășit pragul de micro cap, pragul FTSE, dar, pe partea cealaltă, nu am avut lichiditată suficientă pentru a intra în small cap, așa că acum suntem într-o zonă gri.
Ne pregătim să revenim la anul in indici, dacă lucrurile merg ca până acum. Septembrie va fi a patra lună în care vom îndeplini criteriul de small cap și aici ambii market makeri – BRK și Raiffeisen au un rol esențial. După excludere, a venit includerea în MSCI, să vedem ce efecte va avea pe lichiditate”.
Potrivit lui Gabriel Țecheră, planurile de dezvoltare ale TTS sunt, în momentul acesta, concentrate foarte mult pe partea de operare portuară: „La nivel de grup, avem un plan de investitii de peste 80 de milioane de euro anul acesta, din care majoritatea vor fi investiți în operare portuară și, așa cum am anunțat și publicul, ținta noastră principală anul acesta a fost întărirea operațiunilor noastre în portul Constanța. Am făcut asta pe două căi: preluarea Decirom, care tocmai ce s-a terminat săptămâna trecută, iar la sfârșitul săptămânii trecute au sosit cele două macarale plutitoare pe care le-am achiziționat în iunie. Ambele investiții au ca scop creșterea vitezei de operare, pentru că viteza de operare este principalul parametrul pentru orice operator portuar.
2023 pentru noi a fost legat cumva de operarea portuară. E prima dată în istoria grupului când activitatea de operare depășește activitatea de transport și sperăm că vom convinge investitorii, așa cum încercăm de câțiva ani, că nu suntem o companie de transport, nu suntem o companie de operare, suntem o companie de logistică integrată, acoperim toate elementele lanțului logistic și asta de fapt ne diferențiază în raport cu ceilalți competitori.”
Legat de planurile de dividende, reprezentantul TTS a spus: „Chestiunea dividendelor este relativ simplă, avem o politică de dividend și în fiecare an în raport cu condițiile anului precedent luăm o decizie. Avem o țintă de dividend anuală, încercăm să o respectăm de fiecare dată.”
Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…
Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…
Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…
Primarul interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat că retrage proiectul privind transferul unei suprafețe…
Constructorul de nave şi submarine francez Naval Group a fost, se pare, vizat de un…
ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…
This website uses cookies.
Read More