Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzGenerali România a simplificat accesul clienților la soluțiile de asigurare preferate, implementând un nou sistem digital de emitere. Astfel, oriunde s-ar afla, clienții pot valida și semna electronic ofertele de asigurare, utilizând doar un cod primit prin SMS sau ultimele șase cifre ale codului numeric personal, potrivit unui comunicat de presă.
“În tot ceea ce facem, avem ca priorități siguranța și timpul economisit de către clienții noștri. Noul mod de lucru este acum complet digital și foarte rapid, oferind o experiență superioară atât pentru clienți, cât și pentru consultanții noștri. Cu ajutorul său, am eliminat inconvenientul semnării fizice a documentelor, reducând substanțial timpul petrecut pentru a beneficia de soluția de asigurare dorită”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.
Concret, după finalizarea etapei de consiliere și identificare a soluțiilor de asigurare potrivite nevoilor clienților, se emit ofertele de asigurare. Acestea, însoțite de condițiile contractuale și de întreaga documentație legală, sunt transmise clienților în mod securizat prin email sau SMS, putând fi accesate oricând, într-un singur fișier PDF. Aprobarea și semnarea documentației de către clienți se face simplu și rapid cu ajutorul unui cod unic de confirmare primit prin SMS, în cazul tranzacțiilor față în față, respectiv cu ultimele 6 cifre ale codului numeric personal dacă tranzacția este încheiată online. Ulterior emiterii poliței, clientul primește prin email polița și toate informațiile de care are nevoie pentru a beneficia de protecția prin asigurare. De asemenea, plata primei se poate efectua online, pe site-ul www.generali.ro, beneficiind astfel de un proces în întregime digital.
„Digitalizarea serviciilor și proceselor noastre parcurge astfel încă o etapă importantă. Urmărind îndeaproape conceptul Generali LifeTime Partner, dorim să îmbunătățim viața clienților și consultanților noștri prin instrumente informatizate, simple și care să permită o experiență digitală end-to-end”, a adăugat Adrian Marin, CEO, Generali România.
Modalitatea de lucru are la bază semnătura calificată eIDAS din partea reprezentanților Generali România și pe cea simplă din partea clienților. Odată emisă polița de asigurare, arhivarea se face automat, utilizând doar mijloace digitale, însoțită de semnătura și marca de timp ale furnizorului de arhivă electronică. Astfel, sunt îmbunătățite considerabil managementul, guvernanța și securitatea datelor și a procesului de subscriere.
În prezent, acest flux este aplicabil polițelor Casco, RCA, de locuință, de călătorie în străinătate și de proprietate pentru IMM-uri și este disponibil prin intermediul rețelei proprii de vânzări a Generali România, urmând a fi calibrat și pentru partenerii de distribuție.
Extinderea retroactivă a unui acord de preţ în avans (APA), asa numitul mecanism de “roll…
Preşedintele Nicuşor Dan a declarat, miercuri, că vizita sa în Statele Unite ale Americii va…
Israelul plănuieşte să achiziţioneze două avioane militare KC-46 de realimentare, fabricate de Boeing, printr-un contract…
Regatul Unit a anunţat miercuri că impune sancţiuni la adresa altor opt persoane şi entităţi…
Ministrul de externe german Johann Wadephul a afirmat miercuri că le revine Rusiei şi Ucrainei…
Subsidiara din Belgia a grupului bancar olandez ING este investigată în legătură cu acuzaţiile de…
This website uses cookies.
Read More