Comunicate de presa

Generali România implementează un nou sistem digital de emitere, bazat pe semnătura electronică 

Generali România a simplificat accesul clienților la soluțiile de asigurare preferate, implementând un nou sistem digital de emitere. Astfel, oriunde s-ar afla, clienții pot valida și semna electronic ofertele de asigurare, utilizând doar un cod primit prin SMS sau ultimele șase cifre ale codului numeric personal, potrivit unui comunicat de presă.

“În tot ceea ce facem, avem ca priorități siguranța și timpul economisit de către clienții noștri. Noul mod de lucru este acum complet digital și foarte rapid, oferind o experiență superioară atât pentru clienți, cât și pentru consultanții noștri. Cu ajutorul său, am eliminat inconvenientul semnării fizice a documentelor, reducând substanțial timpul petrecut pentru a beneficia de soluția de asigurare dorită”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Concret, după finalizarea etapei de consiliere și identificare a soluțiilor de asigurare potrivite nevoilor clienților, se emit ofertele de asigurare. Acestea, însoțite de condițiile contractuale și de întreaga documentație legală, sunt transmise clienților în mod securizat prin email sau SMS, putând fi accesate oricând, într-un singur fișier PDF. Aprobarea și semnarea documentației de către clienți se face simplu și rapid cu ajutorul unui cod unic de confirmare primit prin SMS, în cazul tranzacțiilor față în față, respectiv cu ultimele 6 cifre ale codului numeric personal dacă tranzacția este încheiată online. Ulterior emiterii poliței, clientul primește prin email polița și toate informațiile de care are nevoie pentru a beneficia de protecția prin asigurare. De asemenea, plata primei se poate efectua online, pe site-ul www.generali.ro, beneficiind astfel de un proces în întregime digital.

„Digitalizarea serviciilor și proceselor noastre parcurge astfel încă o etapă importantă. Urmărind îndeaproape conceptul Generali LifeTime Partner, dorim să îmbunătățim viața clienților și consultanților noștri prin instrumente informatizate, simple și care să permită o experiență digitală end-to-end”, a adăugat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Modalitatea de lucru are la bază semnătura calificată eIDAS din partea reprezentanților Generali România și pe cea simplă din partea clienților. Odată emisă polița de asigurare, arhivarea se face automat, utilizând doar mijloace digitale, însoțită de semnătura și marca de timp ale furnizorului de arhivă electronică. Astfel, sunt îmbunătățite considerabil managementul, guvernanța și securitatea datelor și a procesului de subscriere.

În prezent, acest flux este aplicabil polițelor Casco, RCA, de locuință, de călătorie în străinătate și de proprietate pentru IMM-uri și este disponibil prin intermediul rețelei proprii de vânzări a Generali România, urmând a fi calibrat și pentru partenerii de distribuție.

Articole recente

Trump impune Indiei taxe vamale de 25%, plus o penalitate pentru comerţul cu Rusia

Preşedintele american Donald Trump a anunţat miercuri că Statele Unite vor impune taxe vamale de…

28 de minute ago

Vulcanul Klyuchevskaya Sopka erupe în Kamchatka după cutremur — Serviciul RAS

Vulcanul Klyuchevskaya Sopka erupe în Kamchatka ca urmare a celui mai mare cutremur din 1952…

47 de minute ago

MIPE va face economii de 40,3 milioane de lei până la sfârşitul anului

Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE) va realiza, până la sfârşitul anului, o economie de…

o oră ago

Nicuşor Dan, după analiza a 74 de cereri de pensionare ale magistraţilor, o întrebare către CSM: ce e această debandadă?

Preşedintele Nicuşor Dan a declarat, miercuri, că din analiza a 74 de cereri de pensionare…

o oră ago

Cutremur de 8,8 în Kamchatka (Rusia) – Cel mai înalt vulcan din Eurasia erupe în Rusia după cutremur

Cel mai înalt vulcan din Eurasia a ]nceput să erupă după cutremurul din regiunea Kamchatka,…

o oră ago

Economia SUA își revine în al doilea trimestru

Creșterea economică a SUA și-a revenit mai mult decât se aștepta în al doilea trimestru,…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More