Comunicate de presa

Generali România implementează un nou sistem digital de emitere, bazat pe semnătura electronică 

Generali România a simplificat accesul clienților la soluțiile de asigurare preferate, implementând un nou sistem digital de emitere. Astfel, oriunde s-ar afla, clienții pot valida și semna electronic ofertele de asigurare, utilizând doar un cod primit prin SMS sau ultimele șase cifre ale codului numeric personal, potrivit unui comunicat de presă.

“În tot ceea ce facem, avem ca priorități siguranța și timpul economisit de către clienții noștri. Noul mod de lucru este acum complet digital și foarte rapid, oferind o experiență superioară atât pentru clienți, cât și pentru consultanții noștri. Cu ajutorul său, am eliminat inconvenientul semnării fizice a documentelor, reducând substanțial timpul petrecut pentru a beneficia de soluția de asigurare dorită”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Concret, după finalizarea etapei de consiliere și identificare a soluțiilor de asigurare potrivite nevoilor clienților, se emit ofertele de asigurare. Acestea, însoțite de condițiile contractuale și de întreaga documentație legală, sunt transmise clienților în mod securizat prin email sau SMS, putând fi accesate oricând, într-un singur fișier PDF. Aprobarea și semnarea documentației de către clienți se face simplu și rapid cu ajutorul unui cod unic de confirmare primit prin SMS, în cazul tranzacțiilor față în față, respectiv cu ultimele 6 cifre ale codului numeric personal dacă tranzacția este încheiată online. Ulterior emiterii poliței, clientul primește prin email polița și toate informațiile de care are nevoie pentru a beneficia de protecția prin asigurare. De asemenea, plata primei se poate efectua online, pe site-ul www.generali.ro, beneficiind astfel de un proces în întregime digital.

„Digitalizarea serviciilor și proceselor noastre parcurge astfel încă o etapă importantă. Urmărind îndeaproape conceptul Generali LifeTime Partner, dorim să îmbunătățim viața clienților și consultanților noștri prin instrumente informatizate, simple și care să permită o experiență digitală end-to-end”, a adăugat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Modalitatea de lucru are la bază semnătura calificată eIDAS din partea reprezentanților Generali România și pe cea simplă din partea clienților. Odată emisă polița de asigurare, arhivarea se face automat, utilizând doar mijloace digitale, însoțită de semnătura și marca de timp ale furnizorului de arhivă electronică. Astfel, sunt îmbunătățite considerabil managementul, guvernanța și securitatea datelor și a procesului de subscriere.

În prezent, acest flux este aplicabil polițelor Casco, RCA, de locuință, de călătorie în străinătate și de proprietate pentru IMM-uri și este disponibil prin intermediul rețelei proprii de vânzări a Generali România, urmând a fi calibrat și pentru partenerii de distribuție.

Articole recente

FlyLili îşi asumă plata restanţelor către stat şi aplică măsuri ferme pentru redresare şi continuitate

Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…

4 ore ago

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de pe Planetă

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…

5 ore ago

Hidroserv va finaliza lucrările de retehnologizare a hidroagregatelor 1-4 şi instalaţiile generale ale centralei CHE Stejaru

Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…

5 ore ago

Austria pierde acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE privind gazele naturale şi energia nucleară

Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…

7 ore ago

This website uses cookies.

Read More