Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzGeneral Motors își suspendă publicitatea pe Twitter după preluarea de către Elon Musk a platformei de socializare, a declarat vineri compania pentru CNBC.
Producătorul auto din Detroit, un rival al producătorului de vehicule electrice condus de Musk, Tesla, a anunţat că „întrerupe” publicitatea, în timp ce evaluează noua direcție a Twitter. Va continua să folosească platforma pentru a interacționa cu clienții, dar nu va plăti pentru publicitate, a adăugat GM.
„Lucrăm cu Twitter pentru a înțelege direcția platformei cu noul proprietar. Așa cum este cursul normal al afacerilor, cu o schimbare semnificativă a unei platforme media, am întrerupt temporar publicitatea plătită. Interacțiunile noastre de asistență pentru clienți pe Twitter vor continua”, a spus compania într-un comunicat trimis prin e-mail.
Sub conducerea CEO-ul Mary Barra, compania din Detroit a fost printre primii producători de automobile care au anunțat cheltuieli de miliarde de dolari pentru a concura mai bine cu Tesla pe segmentul vehiculelor electrice cu baterii.
Un purtător de cuvânt al Ford Motor, un alt rival Tesla, a declarat pentru CNBC că producătorul auto nu face în prezent publicitate pe Twitter și nu făcuse acest lucru înainte de acordul de vânzare pal lui Elon Musk. El a adăugat: „Vom continua să evaluăm direcția platformei sub noul proprietar.”
Cu toate acestea, atunci când i s-a prezentat o captură de ecran a unui tweet promovat de la CEO-ul Ford, Jim Farley, purtătorul de cuvânt nu a putut confirma când a fost ultima dată când Ford sau colaboratorii săi au plătit pentru reclame, inclusiv tweet-uri promovate, pe platformă.
Ford continuă să interacționeze cu clienții săi pe Twitter.
Alte companii auto, inclusiv Rivian, Stellantis și Alphabet Waymo, nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii dacă intenționează să suspende publicitatea sau să întrerupă utilizarea platformei de socializare ca urmare a cumpărării Twitter de către Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari.
Producător de camioane electrice Nikola a spus că nu are de gând să schimbe nimic în ceea ce privește platforma.
Direcția viitoare a Twitter a fost esențială pentru povestea preluării. Musk a spus că este un „absolutist al libertății de exprimare” şi ar putea restabili contul fostului președinte Donald Trump, care a fost interzis din cauza tweet-urilor sale în timpul insurecției din Capitoliu din 6 ianuarie 2021.
Musk a declarat vineri că plănuiește un „consiliu de moderare a conținutului” și nu va restabili niciun cont și nu va lua decizii majore privind conținutul înainte de această reuniune. Musk a mai spus într-o declarație adresată agențiilor de publicitate săptămâna aceasta că nu poate lăsa Twitter să devină un „peisaj al iadului liber pentru toți”.
Henrik Fisker, CEO al startup-ului EV Fisker Inc., și-a șters contul de Twitter la începutul acestui an, când consiliul de administrație al Twitter a acceptat oferta lui Musk de a cumpăra compania. Fisker Inc. continuă să folosească Twitter, platformă pe care toate mărcile auto importante o utilizează pentru implicarea clienților și marketing.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More