Comunicate de presa

GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei

Agenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București anunță un parteneriat strategic menit să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al Facultății de Marketing dedicat Relațiilor Publice va oferi cursanților acces la studii de caz reale, know-how de agenție din partea profesioniștilor și oportunități de practică în domeniu, potrivit unui comunicat.

Înscrierile se pot face aici: https://ase.ro/admitere/masterat/

În cadrul parteneriatului, GMP&U va face schimb de experiență cu profesorii și studenții. În fiecare an vor fi oferite peste 40 de locuri de practică pentru masteranzii înscriși în program, precum și posibilitatea de a participa gratuit la cursurile GMP Academy.  În plus, agenția va colabora cu Academia de Studii Economice în dezvoltarea proiectelor de cercetare și va sprijini activitatea academică prin propunerea de teme pentru lucrările de licență, disertație sau teze doctorale.

„E simplu: avem datoria să creștem o nouă generație  de profesioniști, cu baze solide, atât teoretice cât și practice. Oamenii din GMP&U sunt aici să dea o mână de ajutor, să ofere din timpul, know-how-ul și resursele lor tinerilor care vin din urmă. Trebuie să îi entuziasmăm, să îi motivăm și să îi integrăm în lumea noastră. Ne vedem din toamnă la ASE!” spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U.

„Facultatea de Marketing din cadrul ASE București investește constant în parteneriate strategice care aduc valoare adăugată procesului educațional. Am dezvoltat parteneriate strategice cu companii și organizații pentru programele noastre de masterat, precum și peste 30 de parteneriate unde studenții pot face stagii de practică. Colaborarea cu GMP&U  oferă studenților noștri o conexiune reală cu piața muncii și îi pregătește pentru o carieră solidă în comunicare și managementul reputației”, a afirmat Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultății de Marketing.

După finalizarea programului de Masterat în Relații Publice în Marketing absolvenții vor fi pregătiți să activeze în agenții de PR, în departamente de comunicare sau relații publice ale companiilor, ONG-urilor sau instituțiilor publice, având deja cunoștințe relevante, precum și experiență practică.

Articole recente

Prima reacție a lui Ilie Bolojan în scandalul Dragoș Anastasiu: “Sigur veți avea, până după amiază, o declarație”

Premierul Ilie Bolojan a avut o primă reacție duminică, la câteva zile după ce informații…

19 minute ago

China publică un plan de acțiune privind IA la câteva zile după SUA, pe fondul intensificării cursei tehnologice globale

Sâmbătă, China a lansat un plan de acțiune global pentru inteligența artificială, care solicită cooperarea…

56 de minute ago

Palantir se alătură listei celor mai valoroase 20 de companii din SUA, cu o creștere a valorii acțiunilor de peste două ori în 2025

Acțiunile Palantir au crescut cu peste 2% vineri, atingând un nou record. Furnizorul de software…

o oră ago

Comisarii ANPC au dat amenzi de peste 250.000 lei pe litoral, sâmbătă noaptea

Comisarii de la Protecția Consumatorilor au dat amenzi de peste 250.000 de lei în urma…

o oră ago

Zborurile directe pe ruta Moscova-Phenian au fost reluate după o pauză de câteva decenii

Rusia va lansa, duminică, zborurile comerciale directe pe ruta Moscova-Phenian (capitala Coreei de Nord), au…

o oră ago

Rusia anulează ‘din motive de securitate’ parada navală de Ziua Flotei

Kremlinul a anunțat duminică, de Ziua Flotei ruse, anularea paradei navale tradiționale de la Sankt…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More