Comunicate de presa

GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei

Agenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București anunță un parteneriat strategic menit să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al Facultății de Marketing dedicat Relațiilor Publice va oferi cursanților acces la studii de caz reale, know-how de agenție din partea profesioniștilor și oportunități de practică în domeniu, potrivit unui comunicat.

Înscrierile se pot face aici: https://ase.ro/admitere/masterat/

În cadrul parteneriatului, GMP&U va face schimb de experiență cu profesorii și studenții. În fiecare an vor fi oferite peste 40 de locuri de practică pentru masteranzii înscriși în program, precum și posibilitatea de a participa gratuit la cursurile GMP Academy.  În plus, agenția va colabora cu Academia de Studii Economice în dezvoltarea proiectelor de cercetare și va sprijini activitatea academică prin propunerea de teme pentru lucrările de licență, disertație sau teze doctorale.

„E simplu: avem datoria să creștem o nouă generație  de profesioniști, cu baze solide, atât teoretice cât și practice. Oamenii din GMP&U sunt aici să dea o mână de ajutor, să ofere din timpul, know-how-ul și resursele lor tinerilor care vin din urmă. Trebuie să îi entuziasmăm, să îi motivăm și să îi integrăm în lumea noastră. Ne vedem din toamnă la ASE!” spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U.

„Facultatea de Marketing din cadrul ASE București investește constant în parteneriate strategice care aduc valoare adăugată procesului educațional. Am dezvoltat parteneriate strategice cu companii și organizații pentru programele noastre de masterat, precum și peste 30 de parteneriate unde studenții pot face stagii de practică. Colaborarea cu GMP&U  oferă studenților noștri o conexiune reală cu piața muncii și îi pregătește pentru o carieră solidă în comunicare și managementul reputației”, a afirmat Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultății de Marketing.

După finalizarea programului de Masterat în Relații Publice în Marketing absolvenții vor fi pregătiți să activeze în agenții de PR, în departamente de comunicare sau relații publice ale companiilor, ONG-urilor sau instituțiilor publice, având deja cunoștințe relevante, precum și experiență practică.

Articole recente

Justiţia americană confirmă în apel condamnarea lui Trump la plata a 83 de milioane de dolari pentru defăimare

O curte de apel din New York a confirmat luni o decizie anterioară pronunţată împotriva…

48 de minute ago

Viktor Orban propune transformarea UE într-o structură cu cercuri concentrice

Premierul ungar Viktor Orban a sugerat transformarea structurii Uniunii Europene într-una a cercurilor concentrice şi…

49 de minute ago

Xi Jinping îndeamnă BCRIS “să reziste oricăror forme de protecţionism”

Preşedintele chinez Xi Jinping a cerut ţărilor BRICS să "reziste tuturor formelor de protecţionism", la…

51 de minute ago

Senat/Adoptare tacită: Acordul administraţiei locale, obligatoriu pentru activităţile economice ale operatorilor de jocuri de noroc

Plenul Senatului a adoptat tacit, luni, o propunere legislativă prin care se stabileşte obligativitatea acordului…

o oră ago

SRI a documentat un caz de trădare prin transmitere de secrete de stat, în formă continuată; suspectul – cercetat

Serviciul Român de Informații (SRI) transmite că, în cooperare și coordonare cu instituții partenere în…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More