Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: english.www.gov.cn
Băncile și-au trimis sute de angajați la centrele lor de recuperare după dezastre din Marea Britanie și SUA, instalează ecrane de tranzacționare în casele traderilor și solicită reglementatotirlor să tempereze regulile de tranzacționare, pentru a putea face față epidemiei de coronavirus, potrivit Financial Times.
Eforturile marilor bănci globale, inclusiv Goldman Sachs, JPMorgan Chase, Morgan Stanley și Barclays, reprezintă măsuri suplimentare de continuitate a afacerilor, după ce deja au separat personalul din orașele asiatice din epicentrul focarului de coronavirus.
„Ne antrenăm”, a spus un director executiv la o bancă mare din SUA: „Nu dorim să ne trezim că SUA are o jumătate de milion de cazuri și cineva ne spune să trimitem toată lumea acasă.”
Bancherii de investiții, administratorii, inginerii, specialiștii IT, resursele umane și managementul superior pot lucra de acasă cu o ușurință relativă, însă cererile de reglementare și tehnologie fac ca situația să fie mai complicată pentru vânzători și traderi.
Pentru a împiedica punerea în carantină în masă a acestor angajați pentru un singur incident de coronavirus, băncile încearcă să îi răspândească între sediul central și site-urile de recuperare după dezastre, care au aceeași capacitate tehnică ca birourile principale.
“Este hotărârea noastră – decizia trebuie luată în fiecare zi”, a spus un executiv: „Acestea sunt planuri de urgență destul de extreme. . . Este puțin probabil să se întâmple, dar este posibil. ”
Goldman, JPMorgan, Morgan Stanley și Citigroup și-au testat în ultimele zile site-urile de recuperare după dezastre din Londra și SUA, chiar și în condițiile în care afacerile lor se confruntă cu unele dintre cele mai volatile condiții de piață din ultimii ani.
În timp ce majoritatea băncilor au capacitate suficientă pentru ca personalul să acceseze rețelele interne de la distanță, directorii băncilor sunt îngrijorați de capacitatea de bandă largă la casele angajaților lor, unde Internetul nu este la fel de rapid ca la birou și poate fi încetinit de servicii de streaming, precum Netflix.
O altă complicație sunt cerințele de reglementare de a monitoriza comunicațiile scrise și telefonice ale vânzătorilor, în special în Europa. „Dacă se va întâmpla săptămâna viitoare, nu am avea suficiente [linii înregistrate]”, a spus un executiv la o altă bancă mare din SUA: „Dacă se va întâmpla în trei luni, vom fi organizați.”
În aceste condiții, băncile solicită reglementatorilor să relaxeze regulile, pentru a evita un blocaj al pieței.
Reglementattorul din SUA (SEC) a declarat că „monitorizează impacturile potențiale asupra investitorilor, emitenților și altor participanți la piață pentru a determina ce măsuri și asistență pot fi adecvate pe măsură ce se dezvoltă evenimentele”.
Autoritatea din UK (FCA) a refuzat să comenteze potențialele relaxări în contextul unui focar de coronavirus, în timp ce Citigroup, Goldman, JPMorgan și Morgan Stanley au refuzat cu toții să comenteze planurile lor de continuitate. Bank of America nu a răspuns la cererile de comentarii.
ANAF are sarcina să găsească toate cuiburile de firme inactive, radiate sau care desfăşoară activităţi…
Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a stabilit vineri că producătorii auto, cum ar…
Federaţia Exportatorilor Francezi de Vinuri şi Băuturi Spirtoase (FEVS) a avertizat vineri asupra impactului "brutal"…
Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenki a cerut vineri din nou să se întâlnească personal cu preşedintele…
Preşedintele SUA, Donald Trump, a îndemnat vineri Consiliul Rezervei Federale americane să preia controlul, dacă…
Noua legislaţie care restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcolile finlandeze a intrat în vigoare vineri,…
This website uses cookies.
Read More