Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCa urmare a nevoii crescute venită din partea angajaților companiilor românești de a lucra de acasă, datorită situației actuale cauzată de COVID-19 (coronavirus), Grupul Bittnet (BNET) împreună cu partenerii săi vor oferi soluții tehnologice gratuite pentru asigurarea continuității activităților de business de zi cu zi. Deoarece companiile se străduiesc să asigure siguranța angajaților, cea mai ușoară măsură de prevenire este limitarea numărului de interacțiuni directe, precum și eliminarea expunerii personalului la zone aglomerate, potrivit unui comunicat de presă.
În acest sens, marile companii și-au sfătuit deja angajații să lucreze de acasă pentru a evita expunerea nejustificată, și să desfășoare toate întâlnirile cu ajutorul unor soluții tehnologice pentru întâlniri virtuale. Pentru companiile românești antreprenoriale care în momentul de față nu dispun de asemenea soluții, Bittnet, în parteneriat cu Microsoft și Cisco, va oferi soluții tehnologice gratuite, care vor permite angajaților să lucreze de acasă fără a provoca întreruperi semnificative în operațiunile zilnice. Următoarele soluții vor fi oferite gratuit, pe o perioadă de test de 6 luni:
Inginerii de la Dendrio Solutions, companie care face parte din grupul Bittnet, se vor ocupa de toate solicitările și vor asigura implementarea soluțiilor gratuite, în timp ce instructorii de la Bittnet Training vor oferi gratuit traininguri pentru utilizarea instrumentelor de colaborare virtuală furnizate de Microsoft și Cisco. Lista serviciilor furnizate gratuit de Bittnet Group include:
Orice companie antreprenorială din România, indiferent de cifra de afaceri sau numărul de angajați, poate beneficia de aceste servicii completând un formular de solicitare la următorul link: https://www.dendrio.com/work-from-home/. Cererile vor fi gestionate conform principiului primul venit primul servit în limita resurselor. Serviciile de set-up oferite de echipa grupului Bittnet vor fi furnizate gratuit pentru o perioadă de două săptămâni, perioadă care poate fi extinsă în funcție de evoluția situației COVID-19 în România. Echipele Dendrio și Bittnet Training se vor ocupa de toate solicitările primite, în paralel cu responsabilitățile zilnice.
În ceea ce privește activitatea Bittnet Training, care furnizează traininguri IT, compania este pregătită să transfere toate livrările “din clasa cu instructor” în livrări de tip “live virtual”. Soluția permite participanților să se conecteze de la distanță la clasa virtuală, fiind proiectată special să ofere un proces educațional complex, profesional și interactiv, cât mai apropiat de un training în clasă.
Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…
Sindicatele din OMV Petrom au acuzat conducerea executivă a grupului că a decis concedieri colective…
Actualizare Indici: Dow în scădere cu 0,43%, S&P 500 în creștere cu 0,50%, Nasdaq în…
Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…
Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…
This website uses cookies.
Read More