Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: pixabay
Grupul canadian Barrick Gold, cel mai mare producător mondial de aur, a anunţat vineri că intenţionează să fuzioneze cu rivalul american Newmont Mining, subliniind însă că deocamdată nu a fost luată încă nicio decizie, transmite AFP, potrivit Agerpres.
Dacă această tranzacţie va avea loc, ar da naştere unui monolit în industria aurului cu o capitalizare bursieră de peste 40 miliarde dolari.
“Barrick Gold Corporation confirmă că studiază posibilitatea de a fuziona cu Newmont Mining Corporation într-o tranzacţie bazată pe schimb de acţiuni”, a informat grupul canadian într-un comunicat de presă.
Al doilea mare producător mondial de aur, Newmont şi-a anunţat luna trecută intenţia de a cheltui 10 miliarde de dolari pentru a prelua un alt mare producător canadian de aur, Goldcorp, şi a trece astfel în faţa Barrick Gold pe poziţia de lider mondial al producţiei de aur.
Nu este prima dată când Barrick şi Newmont au încercat să fuzioneze. Ultima tentativă datează din 2014, când operaţiunea a eşuat în ultimul moment deoarece cei doi giganţi nu au reuşit să ajungă la un acord cu privire la guvernanţa noii entităţi.
În ultimii ani fuziunile şi achiziţiile în sectorul aurului au fost limitate, companiile fiind concentrate pe reducerea costurilor pe fondul criticilor venite de la investitori cu privire la managementul inadecvat al capitalului.
Zeci de mii de locuinţe din Berlin erau fără electricitate marţi în jurul prânzului, după…
Majoritatea covârșitoare a populației susține orientarea României spre Vest (UE, SUA, NATO), potrivit unui sondaj…
Grupul de lobby al companiilor spaniole de energie electrică Aelec a avertizat marți că cea…
Fostul vicepreședinte al Băncii Chinei, Lin Jingzhen, este anchetat pentru o presupusă încălcare a legii…
Într-o perioadă în care agricultura românească se confruntă tot mai des cu secetă și schimbări…
Franța se află, din nou, în criză guvernamentală. Căderea executivului francez, al patrulea în doi…
This website uses cookies.
Read More