Comunicate de presa

Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu Prăvălia lui Manuc, dedicată produselor românești

Prăvălia lui Manuc, cel mai nou al Grupului City Grill, aduce în centrul Capitalei produse tradiționale românești, fiind prima investiție a grupului în această nouă direcție. Spațiul, care se află în continuarea restaurantului cu același nume, emblematic pentru București, este destinat atât clienților Hanului, cât și celor aflați în căutarea de produse tradiționale românești, preparate după rețete vechi. Deschisă în continuarea Hanului lui Manuc, Prăvălia lui Manuc invită și la degustare, dispunând de 45 de locuri.

Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail a venit ca urmare a dorinței de a pune în valoare cât mai mult clădirile istorice ale Capitalei, Restaurantul Hanul lu’ Manuc fiind una dintre acestea. Spațiul dedicat prăvăliei are o suprafață totală de 103 metri pătrați, dispuși pe trei nivele – parter, etaj și supantă, iar investiția totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro. Prăvălia lui Manuc vizează deopotrivă clienți turiști, dar și persoane care își doresc să cumpere local, produsele disponibile fiind exclusiv românești, produse după rețete tradiționale.

“Spațiul devenit disponibil în continuarea Hanului era prea mic pentru a ne gândi să extindem restaurantul. Tocmai de aceea, știind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsați inspirați de acest lucru și am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie – replică a acelor vremuri. În contextul în care traficul de turiști la Hanu’ lui Manuc în sezon este foarte mare, fiind considerat un punct de atracție al Capitalei, prăvălia vine ca o continuare firească, oferind o mostră de produse tradiționale românești, un suvenir care întregește experiența culturii noastre”, a precizat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Prăvălia lui Manuc funcționează ca o băcănie, comercializând gemuri și dulcețuri, mezeluri și brânzeturi, sortimente variate de zacuscă, vinuri și alte produse alcoolice, toate realizate după rețete românești vechi, astfel încât gustul să rămână autentic.

Proporția clienților străini la Restaurant Hanul lu’ Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii, datorită grupurilor organizate, pentru care restaurantul este un punct de atracție, dar și vizitatorilor individuali aflați în căutarea locurilor emblematice ale orașului.

“Cel mai probabil ponderea celor care vor călca pragul prăvăliei se va păstra ușor în favoarea turiștilor străini, prin urmare avem în vedere extinderea ofertei de produse pe zona de suveniruri și gift shop. Însă produsele disponibile în prăvălie sunt deja apreciate de publicul local, care caută preparate autentice și delicii culinare tradiționale”, spune Daniel Mischie.

Articole recente

Ședință CGMB: Masterplanul Velo București și proiecte privind modernizarea vehiculelor transportului în comun, pe ordinea de zi

Consilierii generali ai Capitalei se întrunesc în ședință, miercuri, de la ora 11:00, iar printre…

o oră ago

Preţurile petrolului au crescut cu peste 3% marţi, pe fondul detensionării războiului comercial şi al presiunilor SUA asupra Rusiei

Preţurile petrolului au crescut marţi cu peste 3%, extinzând avansul de luni, în contextul unei…

2 ore ago

Gaza: Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în septembrie dacă Israelul nu va lua măsuri ‘substanţiale’, declară Starmer

Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…

9 ore ago

Dacă Rusia nu va înceta în zece zile războiul în Ucraina, vom impune sancţiuni, spune Trump

Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…

9 ore ago

Fico: Marea Britanie a plătit activiști pentru a influența alegerile din Slovacia în 2023; vom solicita explicații

Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…

11 ore ago

This website uses cookies.

Read More