Tehnologie

Grupul Orange România a realizat, în primul trimestru, o cifră de afaceri consolidată în valoare de 384 de milioane de euro

Grupul Orange România a realizat, in intervalul ianuarie – martie,  o cifră de afaceri consolidată în valoare de 384 de milioane de euro, potrivit unui comunicat. Dinamica pieței în T1 2022 este reflectată decreșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație, arata compania.

La 31 martie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,5 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Pentru Orange în România, trimestrul întâi a fost marcat de finalizarea tranziției Orange Romania Communications către brandul Orange și de lansarea primei oferte comune de servicii fix-mobil destinată tuturor clienților Orange și Orange Romania Communications. Cele două companii continuă să funcționeze ca două entități juridice separate.

Rețea – 11.000 de locuitori din rural au primit acces 4G

Pe parcursul T1 2022, peste 11.000 de locuitori din 50 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,38% din populație, în timp ce 89 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, procentul de acoperire atingând 72,48% din populație. În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe. Tot în acest trimestru, capacitățile 5G au fost testate cu succes în premieră în laboratorul 5G Orange din România, unde a fost realizat primul apel de date ce folosește nativ doar infrastructura 5G, respectiv rețeaua de tip StandAlone (5G SA), ceea ce permite uRLLC (Ultra-Reliable Low Latency Communications), oferind latență de sub 5ms și capacitate mare de transfer a datelor în partiții dedicate ale rețelei 5G.

Orange Business Services – Soluțiile de cloud și securitate cibernetică sunt cele mai cerute 

Primul trimestru al anului 2022 a fost marcat de o creștere a veniturilor totale din servicii pentru companii față de aceeași perioadă a anului 2021, continuând tendința ultimilor ani. Segmentul  IT&C rămâne cel mai dinamic, cu creșteri semnificative în zona de securitate cibernetică și Cloud. La nivelul ultimelor 3 luni, veniturile din servicii mobile au fost în creștere, completând celelalte verticale în ascensiune, în contextul extinderii conceptului de birou de oriunde.

”Intens poate fi cuvântul care descrie cel mai bine aceste prime 3 luni ale lui 2022, un trimestru în care eforturile noastre au fost îndreptate și mai puternic către clienți, într-o reală tornadă operațională provocată de contextul socio-economic dificil și de criza politico-militară și umanitară dată de războiul din Ucraina. Un astfel de efort a fost continuitatea comunicării cu Ucraina, pe fondul preocupării noastre de a ține oamenii aproape, conectați, și al responsabilității Orange față de societate. În cel mai scurt timp, ne-am mobilizat și am venit în sprijinul tuturor celor afectați de criza din Ucraina cu soluții urgente pentru a-i ajuta să comunice ușor cu cei apropiați și să aibă acces rapid la informație, demonstrând, astfel, solidaritatea noastră față de poporul ucrainean.

În pofida provocărilor, rezultatele noastre sunt pozitive și ne confirmă faptul că produsele și serviciile Orange posedă cel mai înalt nivel de calitate. Cele două mari milestones pentru noi, schimbarea numelui operatorului Telekom Romania Communications în Orange Romania Communications și finalizarea tranziției sale către brandul Orange, încununate de prima ofertă comună de servicii fix-mobil pentru toți clienții Orange, au fost dublate de alte realizări importante. Printre acestea se află furnizarea accesului la conectivitate către noi clienți, fructificarea de către Orange Business Services a dinamismului zonei de IT&C, cât și interactivitatea și accesibilitatea serviciilor digitale, segment mult apreciat de utilizatori.

Felicit din nou marea echipă Orange care ne-a arătat în aceste vremuri dificile că dispune de resurse uriașe de operativitate și empatie, consolidând poziția și numele Orange pe piața locală de telecomunicații”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Articole recente

Acordul cu Mercosur nu oferă garanţii serioase pentru fermierii din UE, afirmă Daniel Buda

România se opune formei actuale a Acordului de parteneriat UE-Mercosur deoarece din perspectivă agricolă nu…

24 de minute ago

Franța: Protestele „Blocați totul” amenință să blocheze transportul și alte servicii în întreaga țară

Franța se confruntă astăzi cu multe perturbări, întrucât protestele „Blocați totul”, organizate de o coaliție…

39 de minute ago

Drone neutralizate în spaţiul aerian al Poloniei/ Premierul Tusk: L-am informat pe Secretarul General al NATO cu privire la situația actuală

Preşedintele şi prim-ministrul Poloniei au fost notificaţi în legătură cu desfăşurarea unei operaţiuni de neutralizare…

2 ore ago

Directorul general Elcen, Claudiu Crețu, a fost plasat sub control judiciar de DNA și are interdicția de a-și exercita funcția

Directorul general Elcen, Claudiu Crețu, a fost plasat, marți seara, sub control judiciar de DNA…

3 ore ago

Australia va desfăşura o flotă de drone de atac subacvatice

Australia va desfăşura o flotă de drone de atac subacvatice de mari dimensiuni "Ghost Shark",…

3 ore ago

Qatar afirmă că va continua să joace rolul său de mediator în Gaza în ciuda atacului israelian

Qatarul va continua să medieze în războiul din Fâşia Gaza, în ciuda unui atac israelian…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More