Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzLiudmila Climoc, CEO Orange România
Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, in intervalul iulie – septembrie, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021, potrivit unui comunicat, Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.
La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
”Trimestrul trei încheie o perioadă alertă și 9 luni pline de provocări, în care marcăm și un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reușim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge și mai aproape de ambiția noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea rețelei Orange, care a fost din nou recunoscută ca cea mai bună rețea din România.
În același timp, ne concentrăm pe impactul pe care-l avem în societate și ne asigurăm că tot ceea ce facem contribuie la reducerea decalajului digital și a resurselor pe care le consumăm pentru a oferi servicii de telecomunicații la cele mai înalte standarde. Știu că echipele Orange sunt un motor puternic, cu care facem lucrurile să se întâmple, iar pentru asta le mulțumesc din nou foarte mult”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Și în acest trimestru Orange a continuat efortul de extindere a rețelei și de a le furniza clienților acces la tehnologii ce oferă conexiuni de mare viteză. În T3 2022, încă 26 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populație, iar 284 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populație. Din T3 rețeaua 5G e disponibilă și în Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20.
După ce în trimestrele anterioare calitatea rețelei Orange a fost analizată de auditori independenți și ai autorității naționale, în T3 Orange a primit certificarea auditorului european Systemics-PAB, fiind recunoscută drept cea mai bună rețea din România, cu cel mai mare punctaj pentru serviciile de voce mobilă și date mobile. Orange România s-a evidențiat și prin cea mai bună calitate a serviciilor VoLTE și cea mai mare viteză de transfer a datelor mobile, certificarea confirmând preocuparea constantă a companiei pentru menținerea unei calități ridicate a rețelei și serviciilor.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More