Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTrees, reeds and river, wetlands near the forest, top view. Wonderful summer landscape, drone view. Abstract natural background.
Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, își consolidează angajamentul față de dezvoltarea unui model de business sustenabil prin lansarea celui de-al patrulea raport de sustenabilitate, aferent anului 2022. Documentul include o radiografie a strategiei de sustenabilitate a Grupului, precum și rezultatele și performanțele în zona ESG (mediu, social și guvernanță) ale companiilor din portofoliu – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – pe toate cele trei piețe în care activează – România, Italia și Republica Moldova. Grupul continuă astfel prezentarea transparentă a măsurilor și acțiunilor concrete derulate pentru a contribui la o dezvoltare mai durabilă la nivelul economiei, mediului și comunităților, potrivit unui comunicat.
“Pe parcursul ultimilor ani, Sphera și-a consolidat o prezență puternică în România, operând unele dintre cele mai recunoscute branduri internaționale. În calitate de companie listată la Bursa de Valori București încă din 2017, avem o viziune clară: să ne dezvoltăm continuu ca lideri ai industriei, printr-un model de business sustenabil. În acest context, strategia noastră este ferm ancorată în principii sustenabile, în măsuri și acțiuni concrete prin care asigurăm businessului nostru performanță și dezvoltare cu un impact redus asupra mediului și contribuție pozitivă la nivelul societății și economiei” a declarat Călin Ionescu, CEO, Sphera Franchise Group.
Raportul este structurat pe 4 piloni relevanți pentru strategia de sustenabilitate a Grupului și reflectă aportul său la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă adresate de Agenda 2030 a Organizației Națiunilor Unite (ONU).
Acțiuni și rezultate cheie în anul 2022:
Performanță energetică și protecția mediului
Furnizori & siguranță alimentară:
Angajați, diversitate și incluziune
Implicare în comunitate:
Metodologia de raportare utilizată în realizarea celui de-al patrulea raport de sustenabilitate are la bază standardul Global Reporting Initiative (GRI) 2021 și standardul Sustainability Accounting Standards Board (SASB) 2018 aplicat pentru sectorul „Food & Beverage” din industria restaurantelor. De asemenea, raportul de sustenabilitate pentru anul 2022 reflectă angajamentul Sphera Franchise Group în conformitate cu recomandările Grupului operativ pentru publicarea informațiilor financiare privind schimbările climatice (Task Force on Climate-related Financial Disclosures – TCFD), evidențiind riscurile și oportunitățile asociate schimbărilor climatice.
Compania va continua să se dezvolte pe baza principiilor ESG și să consolideze practicile sale sustenabile, susținând transparența și asumându-și responsabilitatea față de investitori și public în ceea ce privește acțiunile și impactul companiei asupra mediului și comunităților în care activează.
Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…
Sindicatele din OMV Petrom au acuzat conducerea executivă a grupului că a decis concedieri colective…
Actualizare Indici: Dow în scădere cu 0,43%, S&P 500 în creștere cu 0,50%, Nasdaq în…
Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…
Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…
This website uses cookies.
Read More