Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzRomeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria
Herbalife Nutrition a înregistrat, în anul 2018, pe piața din România o creștere a cifrei de afaceri anuală netă cu peste 20% comparativ cu anul 2017. Circa 90% din aceste venituri au provenit din comercializarea produselor pentru nutriţie, gestionarea greutăţii, energie şi fitness, precum și a suplimentelor alimentare. Rezultatele obținute pe piața românească sunt aliniate trendului global de dezvoltare a Herbalife Nutrition care a realizat anul trecut, o creștere a cifrei de afaceri anuală netă de 10%, potrivit unui comunicat de presă .
Produsele Herbalife Nutrition sunt dezvoltate în baza unor studii realizate de peste 300 de oameni de știință, inclusiv lideri recunoscuți la nivel global în domeniul nutriției.
Compania deține trei centre de vânzări în Cluj Napoca, București și Brașov, iar comercializarea produselor se face exclusiv prin intermediul membrilor săi independenți.
„Echipa Herbalife Nutrition România a reușit să obțină anul trecut această creștere semnificativă, datorită pasiunii și implicării deosebite a tuturor membrilor săi independenți care sprijină, îndrumă și reunesc comunitatea Herbalife. Ca o recunoaștere a eforturilor noastre, am fost desemnați „Country of the year 2018”, pentru creștere și sustenabilitate, dintre cele peste 90 de țări în care compania operează la nivel global. Acest premiu ne motivează pentru viitor!”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.
În acest an, Herbalife Nutrition România își propune consolidarea poziției sale de lider pe segmentul destinat controlului greutății, unde deține un portofoliu variat de înlocuitori de masă. Totodată, compania va promova și produsele de îngrijire personală din gama Herbal Aloe și Herbalife Skin. În 2018, au fost lansate o serie de produse create pentru o mai bună stare de bine și performanță: shake-ul proteic PRO 20 Select, Herbalifeline MAX – capsule Omega 3 cu ulei de pește, precum și F2 Complex de multivitamine disponibil acum în două variante, adaptat nevoilor individuale ale bărbaților și femeilor. Shake-urile înlocuitoare de masă F1 Noua Generație au marcat cu succes începutul acestui an și se disting printr-o formulă nouă, ce are la bază ingrediente de origine vegană.
Prezentă activ în comunitate, Herbalife Nutrition România susține consecvent perfomanța sportivă în calitate de sponsor oficial în nutriție al Lotului Olimpic Feminin de Canotaj, al echipei de fotbal FC Viitorul și al sportivilor Anca Bucur – de cinci ori câștigătoare a titlului de Miss Fitness Universe și Ciprian Bălănescu – multiplu campion național la duatlon și triatlon olimpic.
Herbalife Nutrition are aproximativ 8.300 de angajaţi în întreaga lume şi o cifră de afaceri anuală netă de aproape 4,9 miliarde USD în 2018.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More