Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzHornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii și grădinărit, păstrează tradiția și, pentru al 14-lea an consecutiv, anunță deschiderea Târgului de Crăciun în cele opt magazine pe care le deține în România. Acesta aduce, cu ocazia ediției 2021, peste 1.000 de produse diferite, special dedicate Sărbătorilor de Iarnă, potrivit Agerpres.
Târgul este deschis clienților începând cu data de 8 noiembrie 2021, până la începutul lunii ianuarie 2022, și este amplasat pe o suprafață de aproximativ 150 mp în zona de grădină a fiecărui magazin.
„Sortimentul din acest an cuprinde circa 1.000 de articole dedicate Crăciunului. Printre acestea se numără 30 de modele de brazi artificiali, mai mult de 100 de modele de globuri de Crăciun simple sau cu LED, din materiale precum sticlă, plastic, catifea și lemn, globuri pictate manual și peste 40 de tipuri de lumânări de Crăciun. Pe lângă acestea, aducem și în acest an un sortiment bogat de brazi naturali importați din Danemarca, Belgia și Germania“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Reprezentantul companiei a mai afirmat că, în acest an, în interiorul Târgului de Crăciun, au fost amenajate suprafețe tematice ce marchează principalele direcții în decorare cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă. Trei teme distincte oferă inspirație clienților să-și împodobească locuințele în funcție de preferințele cromatice. Tema Familie/Tradițional are la bază culori clasice, precum verde, roșu și auriu. În același timp, gama de decorațiuni Elegant/Modern pune accent pe culori calde, precum roz, lila și auriu, iar cea Natur/Tendințe include culori puternice și contrastante, ca de exemplu auriu, argintiu, albastru în nuanțe închise și deschise. De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Crăciunului este expus sub o formă specială, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasă pentru clienți și mai ușor de accesat.
Pe lângă produsele destinate amenajării interioare, Hornbach propune, și în acest an, o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor și a spațiilor exterioare, precum instalații, figurine de mari dimensiuni și decorațiuni în ton cu atmosfera de sărbătoare.
„O altă categorie de produse care va avea succes în acest an este cea a globurilor de sticlă pictate manual, produse în România. Acestea sunt inspirate din poveștile și tradițiile locale și suntem siguri că vor fi apreciate de clienții noștri. De asemenea, instalațiile de brad SMART, ce pot fi programate de la distanță, se vor afla în preferințele clienților“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Acesta a subliniat, de asemenea, că topul celor mai vândute produse va fi condus, și în acest an, de suporții de brad cu rezervor de apă, clopoțeii de Crăciun personalizați și decorațiunile de brad agățătoare, de diverse forme sau dimensiuni.
„Ca în fiecare an, mizăm pe impactul pozitiv pe care îl va avea Târgul de Crăciun asupra cifrei de afaceri a companiei“, a completat Mugurel-Horia Rusu.
Potrivit afirmațiilor sale, 90% dintre produsele destinate Crăciunului provin de la furnizori externi, în timp ce 10% sunt de la cei locali.
Avioane poloneze şi aliate au fost desfăşurate sâmbătă pentru a proteja spaţiul aerian polonez din…
Ministerul Apărării Naţionale a informat că două aeronave de luptă F16 din Baza 86 Aeriană…
Vicepremierul Ionuţ Moşteanu susţine că fostul ministru al Finanţelor Marcel Boloş l-a învăţat pe Marcel…
Andrea Orcel, CEO al UniCredit, a declarat că banca italiană ar putea lua în considerare…
Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat sâmbătă că îşi va da demisia din funcţie în…
Guvernul a transmis, sâmbătă, că decizia eliminării plafonării adaosului comercial la alimentele de bază a…
This website uses cookies.
Read More