Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa Pixabay
Dacă influencerii nu sunt plătiţi, ei pot arăta produse în postările lor fără eticheta de publicitate, a decis Curtea Federală de Justiţie în cazurile a trei influenceri de pe reţeaua socială Instagram.
Influencerii cu zeci şi sute de mii de urmăritori pot câştiga sume mari de bani de la companii pentru a le promova produsele pe Instagram.
Tribunalul din Germania a apreciat că o influenceriţă specializată pe fitness ar fi trebuit să fie foarte clară că face publicitate atunci când a fost plătită să promoveze o anumită marca de dulceaţă.
În schimb, curtea a respins un caz care viza prezentatoarea de televiziune şi influenceriţă Cathy Hummels, ale cărei postări cu privire la o jucărie de pluş i-au condus pe oameni pe site-ul producătorului jucăriei. Curtea a decis că aceasta nu a fost plătită pentru promovare şi deci nu era obligată să îşi eticheteze postările drept mesaje publicitare.
Anul trecut, reţeaua Instagram a ajuns la un acord cu Autoritatea pentru competiţie din Marea Britanie pentru a combate publicitatea ascunsă făcută de influenceri pe platforma sa.
Într-o perioadă în care agricultura românească se confruntă tot mai des cu secetă și schimbări…
Franța se află, din nou, în criză guvernamentală. Căderea executivului francez, al patrulea în doi…
Procurorii DNA efectuează, marți, percheziții în opt locații într-un dosar de corupție, printre care și…
Uniunea Europeană trebuie să crească presiunea asupra Rusiei prin adoptarea unor sancțiuni suplimentare și prin…
Alianţa pentru Unirea Românilor (AUR) anunţă, marţi, că a depus la Curtea Constituţională patru sesizări…
Trimisul Uniunii Europene pentru sancţiuni, David O'Sullivan, s-a deplasat la Washington cu o echipă de…
This website uses cookies.
Read More