Update articol:
Comunicat de presă

Intersnack lansează în România unul dintre cele mai îndrăgite branduri de snack-uri din portfoliu: Hula Hoops

Intersnack lansează în România unul dintre cele mai îndrăgite branduri de snack-uri din portfoliu: Hula Hoops

Grupul Intersnack, unul dintre liderii europeni ai pieței de snack-uri sărate, extinde portofoliul său din România prin lansarea locală a brandului Hula Hoops, potrivit unui comunicat de presă.

“Ne bucurăm să aducem în România un brand cu o personalitate vibrantă, care completează perfect portofoliul nostru local. Prin producția Hula Hoops la Ghimbav și prin campania de lansare dezvoltată împreună cu McCann Worldgroup România, consolidăm prezența Intersnack în regiune și demonstrăm că putem livra local aceleași standarde de calitate și inovație ca în piețele vest-europene”, a declarat Mircea Badiu, Intersnack CEE Senior Brand Manager.

Compania precizează următoarele: ”Lansarea Hula Hoops face parte din strategia Intersnack de a valorifica expertiza internațională și insight-urile locale pentru a aduce pe piața românească branduri consacrate, dar adaptate gusturilor și obiceiurilor de consum din România.

Pentru lansarea din România, aromele au fost dezvoltate și testate local, alături de consumatorii români, pentru a oferi gusturi autentice, adaptate preferințelor lor. Rezultatul: trei combinații echilibrate, delicioase și surprinzătoare, create să aducă distracția mai aproape de fiecare moment petrecut împreună. Hula Hoops sunt coapte, nu prăjite, fără aditivi sau potențiatori de aromă.”

Potrivit comunicatului, piața de snackuri sărate continuă să crească în valoare cu +5.7% și cu +2.8% în volum, în perioada cumulată ianuarie – septembrie 2025 față de aceeași perioadă a anului trecut (conform NIQ).

Analizând prima jumătate a anului curent (ianuarie – iunie), piața crește în volum în mare parte datorită frecvenței crescute (aproximativ 2.8 cumpărături/lună față de 2.6 anul trecut), în timp ce performanța în valoare este susținută în principal de inflație. (sursa YouGov Shopper Romania).

Categoria de specialități (pufuleți și snackuri expandate care au alte forme decât pufuleții clasici) are rezultate pozitive față de anul trecut, +5.2%  în valoare și +5.2% în volum, în perioada cumulată ianuarie – septembrie 2025 (conform NIQ). Vedem această evoluție ca pe o oportunitate de extindere, prin lansarea unui nou brand în portofoliu care să se diferențieze și să valorifice potențialul categoriei, se mai arată în comunicat.

BVB | Știri BVB
TRANSILVANIA INVESTMENTS ALLIANCE S.A. (TRANSI) (13/11/2025)

Disponibilitate Raport T3 2025 si detalii conferinta cu investitori si analisti

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (13/11/2025)

Convocare AGAO 15(16).12.2025

ROMCARBON SA (ROCE) (13/11/2025)

Disponibilitate raport trim 3 2025

ROCA INDUSTRY HOLDINGROCK1 S.A. (ROC1) (13/11/2025)

Disponibilitate Raport T3 2025 si Detalii Teleconferinta