Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPe măsură ce pandemia de coronavirus se răspândește, hârtia igienică a devenit simbolul crizei și a fricii provocate de COVID-19, rolele dispar imediat ce sunt așezate pe rafturi, a relatat recent CNN. Și, în România, Retailerul Cora a raţionalizat cumpărăturile de hârtie igienică la maxim două baxuri de persoană ca urmare a numărului mare de oameni care achiziţionează în exces acest produs in contextul crizei generată de coronavirus.
Ionel Ciucioi, director general al Vrancart (VNC), producător de hârtie igienică, carton ondulat și ambalaje din carton, spune că, în această perioadă s–a observat o creștere moderată a cererilor.
Vrancart este o companie listată la bursă, actionar majoritar fiind SIF Banat Crisana, cu 75%.
***
Ati inregistrat o crestere a vanzarilor in aceasta perioada, avand in vedere ca unele magazine au inregistrat epuizarea stocurilor de hartie igienica?
Ionel Ciucioi: Grupul Vrancart activeaza pe mai multe piete: cartonul ondulat si ambalajele din carton, hartia igienico-sanitara (“tissue”) si hartia pentru carton ondulat.
In aceasta perioada s-a observant o crestere – moderata – a cererilor pe segmentul de hartie tissue si produse din hartie tissue, precum si pe segmentul de ambalaje din carton ondulat. In acest sens au fost luate masuri de organizare a productiei pe echipamentele cu grad mare de incarcare astfel incat sa asiguram volumele solicitate de cererea din piata.
Ati inregistrat o crestere a exporturilor? In ce tari?
Ionel Ciucioi: In aceasta perioada, analizand datele, putem afirma ca volumul exporturilor s-a mentinut relativ constant, fara oscilatii semnificative de cantitate.
In conditiile epidemiei, aveti posibilitatea de reorientare a productiei, pentru a produce eventual echipamente de protectie? Ce anume? Ne puteti da detalii?
Ionel Ciucioi: Desi grupul Vrancart dispune de tehnologie avansata de productie, strategia noastra de dezvoltare s-a centrat pe supra-specializarea companiei in domeniul in care activeaza. In aceasta situatie, exista posibilitati relativ limitate de reorientare a productiei, din sfera materialelor de hartie/carton, in zona echipamentelor de protectie, realizate majoritar din material textil. Caracteristicile tehnologice ale liniilor de productie ne constrang, permitandu-ne doar, de exemplu, realizarea de serii reduse de cearceafuri medicinale.
Ce masuri ati luat in contextul epidemiei?
Ionel Ciucioi: Inca de la inceputul epidemiei s-au luat masuri de prevenire a infectiei cu Covid-19.
Astfel, anumite activitati au fost suspendate sau restranse, comunicarea cu clientii/furnizorii este facuta in special telefonic sau pe mail, o parte din personal a fost incurajat sa lucreze de acasa, au fost decalate schimburile de lucru astfel incat sa limitam o eventuala raspandire a infectiei.
De asemenea au fost luate masuri de dezinfectare a spatiilor de lucru iar personalul care este mai expus riscului de infectare a fost dotat cu echipament de protectie (masti, manusi, etc) si substante dezinfectante.
Din punct de vedere a securizarii functionarii fabricilor, inca de la inceputul epidemiei s-au luat masuri organizatorice si de aprovizionare pentru a creste stocurile de siguranta a materiilor prime si chimicalelor necesare in procesul de productie.
Banii obţinuţi din listarea obligaţiunilor Electrica vor fi folosiţi pentru a consolida capacităţile de producţie…
Citi a anunțat lansarea a trei noi instrumente de inteligență artificială generativă (GenAI) pentru angajații…
Serviciul Român de Informaţii a publicat, miercuri, clarificări cu privire la transportul lichidelor, aerosolilor şi…
Electrica, companie de referință în economia națională și un actor major pe piața de distribuție,…
Palo Alto Networks (PANW.O) este în negocieri pentru achiziționarea CyberArk Software într-o tranzacție care ar…
Libra Internet Bank, recunoscută ca una dintre cele mai active bănci în finanțarea dezvoltatorilor imobiliari…
This website uses cookies.
Read More